SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wist dat deze TT zou komen.
Eensch trouwens.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Overloperquote:Op woensdag 21 november 2012 19:54 schreef Fera het volgende:
Ik wist dat deze TT zou komen.
Eensch trouwens.![]()
![]()
I'm so conflicted.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Feraaaa!!!!quote:![]()
En hoi Kif![]()
En, uiteraard, eens met TT
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hoiquote:Op woensdag 21 november 2012 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Feraaaa!!!!![]()
En hoi Kif![]()
En, uiteraard, eens met TT
Alles goed?![]()
Ja, moe. Maar verder goed, met jou?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Mooi. Ja, gaat stukken beter, niet zo koud of bloedheet meerquote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moe. Maar verder goed, met jou?![]()
![]()
Met zijn allen op een rijtje fappen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef AnimeFan het volgende:
Wat doen jullie zoal op een SEX meet?![]()
Neuken natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef AnimeFan het volgende:
Wat doen jullie zoal op een SEX meet?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met zijn allen op een rijtje fappen.ok
![]()
Ik kom er vandaanquote:Op woensdag 21 november 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
Twente... hm ben d'r niet echt bekend dus kan er niet over oordelen
Al het goede komt uit Twente.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
Twente... hm ben d'r niet echt bekend dus kan er niet over oordelen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Fijnquote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi. Ja, gaat stukken beter, niet zo koud of bloedheet meer
Meestal maken we er een LAN-party van.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef AnimeFan het volgende:
Wat doen jullie zoal op een SEX meet?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
* kingtoppie rolt door de modder samen met Samzzquote:Op woensdag 21 november 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
* Samzz tackelt kingtoppie en drukt z'n hoofd in de modder.
Rustig aan.![]()
Mja ik wist het wel hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet weten dat zij daar vandaan komt![]()
![]()
Had gekaapt danquote:Op woensdag 21 november 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga maar eens lurken om een goede TT te maken.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zeg jij, gekkie.quote:C'est la vie
My thoughts exactly.quote:
Oh wat jammerquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
De reden van mijn geslijm is anders dan de reden van Faxie zijn geslijm.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoe weet je dat? Je bent er toch nog nooit geweestquote:?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja okee je probeert geen broekjes binnen te slijmen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De reden van mijn geslijm is anders dan de reden van Faxie zijn geslijm.C'est la vie
Jongens, kingtoppie gaat naar de sportschool, wat ga ik doen?
Buikspieren? Armen? Schouders?Rustig aan.![]()
Volgens mij zijn niet alle wetenschappers daar over eens toch? Net als met suikervervangers enzo...quote:
Tja als jij het zegt![]()
![]()
Alles.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Buikspieren? Armen? Schouders?![]()
Van alles een beetje.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Buikspieren? Armen? Schouders?C'est la vie
Ligt eraan welke wetenschappers je wilt geloven. Die gesponsord door de melkindustrie of die wat zelf onderzoek doenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn niet alle wetenschappers daar over eens toch? Net als met suikervervangers enzo...
Tja als jij het zegt.
Everyday is upperbody dayquote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Buikspieren? Armen? Schouders?Nouja, niet dat ik daar nee tegen zou zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee je probeert geen broekjes binnen te slijmen.
Schouders en armen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ja maar jullie komen toch ook wel eens buiten Twente of niet dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Je bent er toch nog nooit geweest?
Maar ik wil wel een keertje die kant op komen hoor![]()
![]()
Tegen mij welquote:Op woensdag 21 november 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Everyday is upperbody day
[..]
Nouja, niet dat ik daar nee tegen zou zeggen..
Ik? Noooit, leugensquote:Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, is niet jammer.
[..]
Dat je aan het slijmen bent.![]()
![]()
Spierpijn krijgenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Buikspieren? Armen? Schouders?
Succes![]()
Squatten natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Zie jij aan een vrouw uit welke streek ze komtquote:Op woensdag 21 november 2012 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jullie komen toch ook wel eens buiten Twente of niet dan?
Maar ik wil wel een keertje die kant op komen hoor?
Ja je kan de objectiviteit meestal wel afmeten aan de geldschieters jaquote:Op woensdag 21 november 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welke wetenschappers je wilt geloven. Die gesponsord door de melkindustrie of die wat zelf onderzoek doen.
![]()
![]()
Je kán het horen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie jij aan een vrouw uit welke streek ze komt?
![]()
Dat klopt.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen jou slijm ik dan ook niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb het over zien, niet over horenquote:.
My badquote:Op woensdag 21 november 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over zien, niet over horen.
![]()
![]()
Nou ik las er laatst een dat mensen die structureel melk drinken bij het ontbijt langer fitaal blijven.Rustig aan.![]()
Dat is wat anders.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, niet dat ik daar nee tegen zou zeggen.C'est la vie
Je wilt me dood hebben?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles. Benchpress, squat, deadlift, pullups, dips. > douchen > naar huis.
Nee rustig opbouwen.... Max 1 uur en ik ben weg...
Dat alles kan dan wel, maargoed.. Doe dan de andere helft wel morgen ofzo.
Rustig aan.![]()
Maar tegenover 2 dames. Die ik nooit zal hebben.quote:
Dus dat is veilig.Zou jij nee tegen ze zeggen dan?quote:
Dit kun je prima in een uur doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt me dood hebben?
Nee rustig opbouwen.... Max 1 uur en ik ben weg...
Dat alles kan dan wel, maargoed.. Doe dan de andere helft wel morgen ofzo.![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie jij aan een vrouw uit welke streek ze komt?
![]()
![]()
Gloeiende, gast waar ik N64 kabel zou halen is niet aanwezig en neemt z'n telefoon niet op
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kan allemaal.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Buikspieren? Armen? Schouders?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Huh?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar tegenover 2 dames. Die ik nooit zal hebben.
Dus dat is veilig.
[..]
Zou jij nee tegen ze zeggen dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, eigenlijk moet er wel een rustdag tussen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Everyday is upperbody day
[..]
Nouja, niet dat ik daar nee tegen zou zeggen.
Dat. En mensen die alleen maar hun bovenlichaam trainenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk moet er wel een rustdag tussen.![]()
![]()
Iedere dag een nieuwe spiergroep kan prima.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk moet er wel een rustdag tussen.Rustig aan.![]()
Tegen de helft waarschijnlijk wel. Als ik het zo inschat.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij nee tegen ze zeggen dan?C'est la vie
Het trainen van je benen komt tevens je andere spieren ten goede.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat. En mensen die alleen maar hun bovenlichaam trainen
Wat is daar niet aan te begrijpen?quote:http://weknowmemes.com/2012/07/everyday-is-upper-body-day/quote:Op woensdag 21 november 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk moet er wel een rustdag tussen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat klopt, maar Kaneel had het over bovenlichamenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het trainen van je benen komt tevens je andere spieren ten goede.![]()
![]()
Op zich kan dat wel, maar ik train vaak meerdere spiergroepen tegelijk. Ook omdat je met veel oefeningen niet slechts één spiergroep gebruikt. Ze helpen elkaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iedere dag een nieuwe spiergroep kan prima.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Door toename aan steroiden in je lichaam?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het trainen van je benen komt tevens je andere spieren ten goede.Rustig aan.![]()
Ja, dat dacht ik al.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Tegen de helft waarschijnlijk wel. Als ik het zo inschat.
Geeft ook niet. We delen in ieder geval 1 geheime liefde.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je zegt tegen twee dames te slijmen. Lees ik dat goed? Zo ja, dan lul je uit je nekquote:Op woensdag 21 november 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daar niet aan te begrijpen?
[..]
http://weknowmemes.com/2012/07/everyday-is-upper-body-day/.
Rug + biceps.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich kan dat wel, maar ik train vaak meerdere spiergroepen tegelijk. Ook omdat je met veel oefeningen niet slechts één spiergroep gebruikt. Ze helpen elkaar.
Schouders borst triceps.
Buik kan bij beide, benen ook wel, of apart.Rustig aan.![]()
Ik zou eens even moeten navragen hoe het precies komt. Ex had het ooit heel mooi uitgelegd, maar minder dan de helft is blijven hangen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Door toename aan steroiden in je lichaam?
Dat lijkt me niet heel chill, een lul uit je nek.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zegt tegen twee dames te slijmen. Lees ik dat goed? Zo ja, dan lul je uit je nek.
Rustig aan.![]()
Je buik kan sowieso elke dag.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rug + biceps.
Schouders borst triceps.
Buik kan bij beide, benen ook wel, of apart.
Ik deed ook regelmatig m'n hele lichaam op één dag. Dan een dag cardio ertussen en dan weer m'n hele lichaam. Maar het is maar net wat je prettiger vindt. Je kan ook bovenlijf - onderlijf - bovenlijf - onderlijf - etc. doen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En dat zijn er een of twee. Zegt niet zo veel, hequote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval alleen nog maar mooie dames uit Twente.
Waarom?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Je buik kan sowieso elke dag.
Ik deed ook regelmatig m'n hele lichaam op één dag. Dan een dag cardio ertussen en dan weer m'n hele lichaam. Maar het is maar net wat je prettiger vindt. Je kan ook bovenlijf - onderlijf - bovenlijf - onderlijf - etc. doen.Rustig aan.![]()
Je buikspieren kunnen meer hebben, hebben minder rust nodig en herstellen sneller.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zegt tegen twee dames te slijmen. Lees ik dat goed? Zo ja, dan lul je uit je nek.
Tegen 2 in ieder geval bewust.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kijk, dat is alweer wat andersquote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen 2 in ieder geval bewust..
Ik slijm gewoon helemaal niet.
Je moet niks, maar het is sowieso niet verkeerd.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik blijf erbij dat je als beginner het beste voor 3x in de week fullbody moet kiezen.
Tegen wie slijm ik nog meer dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, dat is alweer wat anders.
Ik slijm gewoon helemaal niet.
Ja, dat bedoel ikquote:Op woensdag 21 november 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet niks, maar het is sowieso niet verkeerd.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Je buikspieren kunnen meer hebben, hebben minder rust nodig en herstellen sneller.Best vaak dat als ik buikspieren train dat ze de volgende dag niet hersteld zijn hoor...quote:
Ik zou daar ook zekers 1 dag rust aan geven.Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: