Uit dezelfde tijd dan maar.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Er zijn van die series die voor kinderen bestemd zijn maar die je als volwassene ook stiekem wel leuk vindt. Ik kijk bijvoorbeeld Spangas en een tijdje geleden volgde ik een Australische serie over zeemeerminnenH2O, Just Add Water.
Welke kijken jullie? En dan niet omdat je kinderen er naar kijken
Theo en Thea was ook een jeugdprogrammaquote:Op woensdag 21 november 2012 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
De VPRO had jaren geleden een ochtendprogramma met pratende hamsters die woonden bij een waterrad. En ze voeren in een speedboat. Enig gewoonZou het zó weer kijken.
Oh die heb ik nooit gezien. Werd dat 's ochtends uitgezonden?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Theo en Thea was ook een jeugdprogramma
Woensdagmiddag. Zelfs zo legendarisch dat er 20 jaar later een hele nacht herhalingen was.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh die heb ik nooit gezien. Werd dat 's ochtends uitgezonden?
Plus die Tenenkaas-film toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woensdagmiddag. Zelfs zo legendarisch dat er 20 jaar later een hele nacht herhalingen was.![]()
Ze wilden Gerard Joling in de hoofdrol. Die kon niet. Werd het Marco Bakker.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Plus die Tenenkaas-film toch?
Nou, dat maakt ook niet veel uitquote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze wilden Gerard Joling in de hoofdrol. Die kon niet. Werd het Marco Bakker.
Is dat humor![]()
Volgens heb ik dat ook wel eens gezien. Dat was toch met tienermoeders en kinderen/tieners die elkaar wilde vermoorden.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:57 schreef mootie het volgende:
Ook al jaren terug. Een Australische serie, beetje post-apocalyptisch, volgens mij heette het The Tribe.
Ja dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Tribe
Ja, tienertribes, hun gezichten gemarkeerd met kleuren etc.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens heb ik dat ook wel eens gezien. Dat was toch met tienermoeders en kinderen/tieners die elkaar wilde vermoorden.
Welke uitzendingsjaar?quote:Op donderdag 22 november 2012 07:17 schreef Karina het volgende:
De familie Knots! Tikkeltje roze hier, tikkeltje roze daar. En The Tribe ken ik inderdaad ook nog wel.
Volgens mij gewoon helemaal in het beginquote:Op donderdag 22 november 2012 20:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Welke uitzendingsjaar?
In de jaren 80 keek ik er als kind naar maar de herhaling in de jaren 90 keek ik het ook nog.
Het mag nog wel eens herhaald worden.
quote:
Dezenquote:
Mijn moeder keek vaak mee als we tv keken maar die kan helaas niet meer reageren. Ik zit me nu ook te bedenken dat ik als kind veel series voor volwassenne keek.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon helemaal in het beginJaren tachtig zou best kunnen.
Oh ja dat ook zekerquote:Op donderdag 22 november 2012 21:07 schreef Senzune het volgende:
[..]
Mijn moeder keek vaak mee als we tv keken maar die kan helaas niet meer reageren. Ik zit me nu ook te bedenken dat ik als kind veel series voor volwassenne keek.
Ja, Vrouwenvleugel bijvoorbeeld, volgens mij was ik niet de doelgroep toen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:07 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik zit me nu ook te bedenken dat ik als kind veel series voor volwassenne keek.
Ik kan mij vooral de Duitse krimi's herinneren die ik meekeek. Der alte, Derrick, SOKO 5113, Tatord met Schimanski.quote:
Toen was ik ook al wat ouder denk ik, ik weet niet meer precies wanneer die series zijn begonnen eigenlijk. Volgens mij keek ik de Onedin Line toen ik klein was.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik kan mij vooral de Duitse krimi's herinneren die ik meekeek. Der alte, Derrick, SOKO 5113, Tatord met Schimanski.
Jouw leeftijd weet ik niet maar ik ben van begin jaren 70. De Onedin Line heb ik wel van gehoord maar Dallas, Dynastie en Falconcrest heb ik ook vaak meegekeken.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen was ik ook al wat ouder denk ik, ik weet niet meer precies wanneer die series zijn begonnen eigenlijk. Volgens mij keek ik de Onedin Line toen ik klein was.
Ik ben van 1962. Ja die laatste drie heb ik ook gevolgd natuurlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef Senzune het volgende:
[..]
Jouw leeftijd weet ik niet maar ik ben van begin jaren 70. De Onedin Line heb ik wel van gehoord maar Dallas, Dynastie en Falconcrest heb ik ook vaak meegekeken.
Dan heb jij 10 jaar meer wijsheid dan ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben van 1962. Ja die laatste drie heb ik ook gevolgd natuurlijk![]()
Qua kinderseries herinner ik me nog dat ik vaak Achterwerk in de Kast keek.
Nou ja of dat zo is, weet ik niet hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 21:53 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dan heb jij 10 jaar meer wijsheid dan ik.
Ik neem aan dat jij eerder zonder zijwieltjes op de fiets reed dan ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja of dat zo is, weet ik niet hoorWijsheid bedoel ik.
H2O vond ik ook leuk, mirror mirror vind ik beter. Net zoals dat Uit de school geklapt leuker is dan Spangas.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:10 schreef Disana het volgende:
Momenteel kijk ik niet naar kinderprogramma's, maar toen ik twee jaar geleden vijf maanden in het ziekenhuis lag, zag ik ze bij de vleet. Vooral 's morgens vroeg en op zondagmiddag, want dan was er weinig anders.
Ik keek ook naar H2O, en Spangas, en ook Lockie Leonard vond ik leuk. Verder zag ik veel animatiefilmpjes, waaronder Dora en iets met beestjes die in een vliegende boot andere dieren gingen redden.
Ik heb Spangas in een later seizoen nog eens geprobeerd, maar ik vind er niet zoveel meer aan. De meeste nieuwe spelers waren ook een stuk jonger geworden.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef Senzune het volgende:
[..]
H2O vond ik ook leuk, mirror mirror vind ik beter. Net zoals dat Uit de school geklapt leuker is dan Spangas.
Sabrinaquote:Op donderdag 22 november 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Ik zit net te zappen en zie iemand die vroeger in een kinder (meer jeugdserie eigenlijk) speelde die ik ook altijd keek:
Dat is zeker waar, maar het is nog steeds zo heerlijk dramatischquote:Op donderdag 22 november 2012 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb Spangas in een later seizoen nog eens geprobeerd, maar ik vind er niet zoveel meer aan. De meeste nieuwe spelers waren ook een stuk jonger geworden.
Maar Charlie werd lief, en ik vond haar veel leuker als krengquote:Op donderdag 22 november 2012 22:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar het is nog steeds zo heerlijk dramatisch
Dat wel jequote:Op donderdag 22 november 2012 22:10 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij eerder zonder zijwieltjes op de fiets reed dan ik.![]()
Maar mijn jeugdseries staan ondertussen op mijn pc. Die zijn toch een stuk beter dan de series van tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |