Uit dezelfde tijd dan maar.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Er zijn van die series die voor kinderen bestemd zijn maar die je als volwassene ook stiekem wel leuk vindt. Ik kijk bijvoorbeeld Spangas en een tijdje geleden volgde ik een Australische serie over zeemeerminnenH2O, Just Add Water.
Welke kijken jullie? En dan niet omdat je kinderen er naar kijken
Theo en Thea was ook een jeugdprogrammaquote:Op woensdag 21 november 2012 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
De VPRO had jaren geleden een ochtendprogramma met pratende hamsters die woonden bij een waterrad. En ze voeren in een speedboat. Enig gewoonZou het zó weer kijken.
Oh die heb ik nooit gezien. Werd dat 's ochtends uitgezonden?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Theo en Thea was ook een jeugdprogramma
Woensdagmiddag. Zelfs zo legendarisch dat er 20 jaar later een hele nacht herhalingen was.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh die heb ik nooit gezien. Werd dat 's ochtends uitgezonden?
Plus die Tenenkaas-film toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woensdagmiddag. Zelfs zo legendarisch dat er 20 jaar later een hele nacht herhalingen was.![]()
Ze wilden Gerard Joling in de hoofdrol. Die kon niet. Werd het Marco Bakker.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Plus die Tenenkaas-film toch?
Nou, dat maakt ook niet veel uitquote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze wilden Gerard Joling in de hoofdrol. Die kon niet. Werd het Marco Bakker.
Is dat humor![]()
Volgens heb ik dat ook wel eens gezien. Dat was toch met tienermoeders en kinderen/tieners die elkaar wilde vermoorden.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:57 schreef mootie het volgende:
Ook al jaren terug. Een Australische serie, beetje post-apocalyptisch, volgens mij heette het The Tribe.
Ja dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Tribe
Ja, tienertribes, hun gezichten gemarkeerd met kleuren etc.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens heb ik dat ook wel eens gezien. Dat was toch met tienermoeders en kinderen/tieners die elkaar wilde vermoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |