En je doet helemaal NIKS met onze suggesties?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef OhMyStars het volgende:
We gaan white chicks kijken, bedankt voor jullie hulp.
Eens!quote:
Stank voor dankquote:En je doet helemaal NIKS met onze suggesties?
Welke film wordt het?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:27 schreef OhMyStars het volgende:
Ik ben net terug van school.. We hebben pas om 7 uur afgesproken.
Hij vond white chicks wel leuk om te kijken.. Friends with benefits heeft seks scènes.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:30 schreef EJ403 het volgende:
Je hebt dus nog even de tijd om een goede film te downloaden. friends with benefits klonk wel goed.
Daarom lijkt me friends with benefits toch een stuk geschikter dan white chicks. Straks word hij gefriendzonedquote:Op donderdag 22 november 2012 15:35 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Hij vond white chicks wel leuk om te kijken.. Friends with benefits heeft seks scènes.
Girls logicquote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef OhMyStars het volgende:
Ik zit pas sinds dit jaar bij hem in de klas.. Hij is niet gefriendzoned maar ik zou hem niet zo snel daten omdat hij in mijn klas zit, verder wel een leuke jongen.
Ga je niet met hem naar bed ?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef OhMyStars het volgende:
Ik zit pas sinds dit jaar bij hem in de klas.. Hij is niet gefriendzoned maar ik zou hem niet zo snel daten omdat hij in mijn klas zit, verder wel een leuke jongen.
Jongens bij op ons school sturen naaktfoto's door.. Ik heb liever niet dat iedereen denkt dat ik een slet ben.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:00 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Ga je niet met hem naar bed ?
Ow oke begrijpelijk, je mag ze gewoon via DM sturen hoor naar mij.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Jongens bij op ons school sturen naaktfoto's door.. Ik heb liever niet dat iedereen denkt dat ik een slet ben.
Pedoquote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Ow oke begrijpelijk, je mag ze gewoon via DM sturen hoor naar mij.
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Never mind, je psychische leeftijd past er wel bijquote:
Heb ik om naaktfoto's gevraagd ?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:14 schreef EJ403 het volgende:
Ik ben niet de gene die om naaktfoto's van middelbare scholiertjes vraagt
[..]
Never mind, je psychische leeftijd past er wel bij
Nee het is gewoon dat je snel als slet wordt gezien bij mij op school. Wil ik graag voorkomen enzo.quote:
Kut school danquote:Op donderdag 22 november 2012 16:15 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Nee het is gewoon dat je snel als slet wordt gezien bij mij op school. Wil ik graag voorkomen enzo.
Die:quote:Op donderdag 22 november 2012 16:24 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Bedoel je.. dat je vindt dat ik een slet ben?
Dus jij laat je leven lopen door wat anderen van je denkenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:15 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Nee het is gewoon dat je snel als slet wordt gezien bij mij op school. Wil ik graag voorkomen enzo.
alle vrouwen zijn slettenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:24 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Bedoel je.. dat je vindt dat ik een slet ben?
Maar jij wilt al niks met een leuke jongen omdat mensen anders denken dat je een slet bent.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef OhMyStars het volgende:
Ik ben geen slet en ik laat mijn leven niet lopen door wat andere denken. Ik denk na voordat ik iets doe.
Ik wil geen seks met hem omdat andere dan denken dat ik een slet ben. Eigenlijk wil ik sowieso geen seks, ik denk niet dat ik er klaar voor ben.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:31 schreef smitjew het volgende:
[..]
Maar jij wilt al niks met een leuke jongen omdat mensen anders denken dat je een slet bent.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:34 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Ik wil geen seks met hem omdat andere dan denken dat ik een slet ben. Eigenlijk wil ik sowieso geen seks, ik denk niet dat ik er klaar voor ben.
Daar heb ik het niet eens overquote:Op donderdag 22 november 2012 16:34 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Ik wil geen seks met hem omdat andere dan denken dat ik een slet ben. Eigenlijk wil ik sowieso geen seks, ik denk niet dat ik er klaar voor ben.
Waarom zou ik überhaupt seks met hem hebben als ik geen gevoelens voor hem heb? Ik vind het wel leuk dat we op zo'n manier met elkaar omgaan nu en volgensmij vindt hij dat ook. Jullie met dat gefriendzone altijd..quote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef EJ403 het volgende:
[..]![]()
Je moet ook niet gelijk met hem het bed in duiken. Maar je kan wel aan stap 1 beginnen (iets waar je dus wel comfortabel mee bent), ipv hem te friendzonen en/of hem compleet af te wijzen.
Seks zonder gevoelens is als eten terwijl je eigenlijk geen honger hebt, maar af en toe heb je nou eenmaal trek.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Waarom zou ik überhaupt seks met hem hebben als ik geen gevoelens voor hem heb? Ik vind het wel leuk dat we op zo'n manier met elkaar omgaan nu en volgensmij vindt hij dat ook. Jullie met dat gefriendzone altijd..
seks is de lange termijn planning, als je dus WEL gevoelens voor hem hebt. die gevoelens moet je dus eerst kweken, en dat doe je niet met friendzonenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Waarom zou ik überhaupt seks met hem hebben als ik geen gevoelens voor hem heb? Ik vind het wel leuk dat we op zo'n manier met elkaar omgaan nu en volgensmij vindt hij dat ook. Jullie met dat gefriendzone altijd..
Zijn ouders zijn er vanavond toevallig niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef EJ403 het volgende:
[..]
seks is de lange termijn planning, als je dus WEL gevoelens voor hem hebt. die gevoelens moet je dus eerst kweken, en dat doe je niet met friendzonen. Als je leuk met hem om kan gaan, kun je door naar de volgende stap (dat is nog niet seks
). Een romantische film ofzo. Uiteraard moeten zijn ouders dan wel even de deur uitgeschopt worden.
En vrouwen zijn nou eenmaal wezens die alles wat los en vast staat friendzonen, jongens willen wel...
Ik ben 16. Maar geen alcohol voor mij, ik kan er slecht tegen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:56 schreef EJ403 het volgende:
vergeet de alcohol niet
als je 16+ bent tenminste
Dikke joint.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:00 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Ik ben 16. Maar geen alcohol voor mij, ik kan er slecht tegen.
Succesquote:Op donderdag 22 november 2012 17:02 schreef OhMyStars het volgende:
Maar ik ga huiswerk maken, heb ik straks geen tijd voor.
Gevoelens kweken.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef EJ403 het volgende:
[..]
seks is de lange termijn planning, als je dus WEL gevoelens voor hem hebt. die gevoelens moet je dus eerst kweken, en dat doe je niet met friendzonen. Als je leuk met hem om kan gaan, kun je door naar de volgende stap (dat is nog niet seks
). Een romantische film ofzo. Uiteraard moeten zijn ouders dan wel even de deur uitgeschopt worden.
En vrouwen zijn nou eenmaal wezens die alles wat los en vast staat friendzonen, jongens willen wel...
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef OhMyStars het volgende:
en ik laat mijn leven niet lopen door wat andere denken.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:34 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Ik wil geen seks met hem omdat andere dan denken dat ik een slet ben.
nou helemaal geweldig meid, kan niet wachten.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef OhMyStars het volgende:
Heeeey.Ik ben thuis.
Het was echt super!! Details komen morgen, ik moet nu echt gaan slapen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou helemaal geweldig meid, kan niet wachten.
Planeet aarde, en jij?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gevoelens kweken.![]()
Van welke planeet kom jij?
TS, neuk ze en heb veel plezier op je eerste keer.
waar zijn de details?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef OhMyStars het volgende:
Er is niet gezoend mensen.. Het was super gezellig en ik ben afterwards nog wat liedjes met hem gaan oefenen op de gitaar en gepraat over allerlei dingen. Ik lag wel half op hem tijdens het kijken van de film maar dan niet op een seksuele manier.Ik denk dat we gewoon vrienden zijn, niks gefriendzone.
Nou ik kwam dus bij hem thuis en toen deed ie de deur open. Toen wist ik niet zo goed hoe ik hem moest begroeten dus geef ik hem maar een knuffel.quote:
Als hij mij leuk vind had hij wel een move gemaakt gisteravond.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Ze gaat achter zijn broer aan, de arme jongen
misschien durfde hij niet door je vernietigende blikquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:29 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Als hij mij leuk vind had hij wel een move gemaakt gisteravond.
Het was heel normaal tussen ons, het was alsof ik gewoon een film ging kijken bij een vriend. (dat was het ook) Door jullie friendzone posts dacht ik dat ie een move zou maken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien durfde hij niet door je vernietigende blik
Toen zijn broer er was ging ik even van hem af.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:30 schreef EJ403 het volgende:
hoe kan die broer een move maken als jij half op het broertje ligt?
Hij is niet geinteresseerd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:45 schreef EJ403 het volgende:
broertje is duidelijk gefriendzoned door TS, hij moet nu zelfs helpen met haar relaties
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
TS is een bitch en genadeloos met jongens
vandaar ook dat hij je uitnodigde voor de film terwijl zijn ouders weg waren, je knuffelde, en je haar streeldequote:
had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:48 schreef EJ403 het volgende:
[..]
[..]
vandaar ook dat hij je uitnodigde voor de film terwijl zijn ouders weg waren, je knuffelde, en je haar streelde
Oke, ik geef dat broertje nog een keer de kans om een move te maken anders weet ik 100% zeker dat ie mij niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
TS is een bitch en genadeloos met jongens
wat voor move moet hij maken? subtiele hints komen niet bij je aan, en als hij gelijk over sex begint dan krijgt die waarschijnlijk een preek dat je er nog niet aan toe bentquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Oke, ik geef dat broertje nog een keer de kans om een move te maken anders weet ik 100% zeker dat ie mij niet leuk vindt.
laat je tieten zienquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Oke, ik geef dat broertje nog een keer de kans om een move te maken anders weet ik 100% zeker dat ie mij niet leuk vindt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Nou gewoon, iets waardoor ik weet dat hij interesse heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef EJ403 het volgende:
[..]
wat voor move moet hij maken? subtiele hints komen niet bij je aan, en als hij gelijk over sex begint dan krijgt die waarschijnlijk een preek dat je er nog niet aan toe bent
Zijn ouders waren er toevallig niet, ik knuffelde hem en haren strelen betekend niets.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:48 schreef EJ403 het volgende:
[..]
vandaar ook dat hij je uitnodigde voor de film terwijl zijn ouders weg waren, je knuffelde, en je haar streelde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |