En je doet helemaal NIKS met onze suggesties?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef OhMyStars het volgende:
We gaan white chicks kijken, bedankt voor jullie hulp.
Eens!quote:
Stank voor dankquote:En je doet helemaal NIKS met onze suggesties?
Welke film wordt het?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:27 schreef OhMyStars het volgende:
Ik ben net terug van school.. We hebben pas om 7 uur afgesproken.
Hij vond white chicks wel leuk om te kijken.. Friends with benefits heeft seks scènes.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:30 schreef EJ403 het volgende:
Je hebt dus nog even de tijd om een goede film te downloaden. friends with benefits klonk wel goed.
Daarom lijkt me friends with benefits toch een stuk geschikter dan white chicks. Straks word hij gefriendzonedquote:Op donderdag 22 november 2012 15:35 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Hij vond white chicks wel leuk om te kijken.. Friends with benefits heeft seks scènes.
Girls logicquote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef OhMyStars het volgende:
Ik zit pas sinds dit jaar bij hem in de klas.. Hij is niet gefriendzoned maar ik zou hem niet zo snel daten omdat hij in mijn klas zit, verder wel een leuke jongen.
Ga je niet met hem naar bed ?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef OhMyStars het volgende:
Ik zit pas sinds dit jaar bij hem in de klas.. Hij is niet gefriendzoned maar ik zou hem niet zo snel daten omdat hij in mijn klas zit, verder wel een leuke jongen.
Jongens bij op ons school sturen naaktfoto's door.. Ik heb liever niet dat iedereen denkt dat ik een slet ben.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:00 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Ga je niet met hem naar bed ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |