Het was heel normaal tussen ons, het was alsof ik gewoon een film ging kijken bij een vriend. (dat was het ook) Door jullie friendzone posts dacht ik dat ie een move zou maken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien durfde hij niet door je vernietigende blik
Toen zijn broer er was ging ik even van hem af.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:30 schreef EJ403 het volgende:
hoe kan die broer een move maken als jij half op het broertje ligt?
Hij is niet geinteresseerd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:45 schreef EJ403 het volgende:
broertje is duidelijk gefriendzoned door TS, hij moet nu zelfs helpen met haar relaties
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
TS is een bitch en genadeloos met jongens
vandaar ook dat hij je uitnodigde voor de film terwijl zijn ouders weg waren, je knuffelde, en je haar streeldequote:
had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:48 schreef EJ403 het volgende:
[..]
[..]
vandaar ook dat hij je uitnodigde voor de film terwijl zijn ouders weg waren, je knuffelde, en je haar streelde
Oke, ik geef dat broertje nog een keer de kans om een move te maken anders weet ik 100% zeker dat ie mij niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
TS is een bitch en genadeloos met jongens
wat voor move moet hij maken? subtiele hints komen niet bij je aan, en als hij gelijk over sex begint dan krijgt die waarschijnlijk een preek dat je er nog niet aan toe bentquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Oke, ik geef dat broertje nog een keer de kans om een move te maken anders weet ik 100% zeker dat ie mij niet leuk vindt.
laat je tieten zienquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Oke, ik geef dat broertje nog een keer de kans om een move te maken anders weet ik 100% zeker dat ie mij niet leuk vindt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Nou gewoon, iets waardoor ik weet dat hij interesse heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef EJ403 het volgende:
[..]
wat voor move moet hij maken? subtiele hints komen niet bij je aan, en als hij gelijk over sex begint dan krijgt die waarschijnlijk een preek dat je er nog niet aan toe bent
Zijn ouders waren er toevallig niet, ik knuffelde hem en haren strelen betekend niets.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:48 schreef EJ403 het volgende:
[..]
vandaar ook dat hij je uitnodigde voor de film terwijl zijn ouders weg waren, je knuffelde, en je haar streelde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |