Het lijkt me toch duidelijk als iemand met alleen een zakje chips de grens over gaat, dat die geen bomaanslag kan plegen?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom is dat voor mij nu weer moeilijk te geloven?
ik sta neutraal in dit conflict, mijn opgeheven vinger wijst naar beide kampen en ik ben word er echt doodziek van dat sommigen enkel de kritiek op het eigen kamp lezen en daar dan idiote conclusies aanhangen
vermoeiend ook
feit is dat terroristen geen sticker op hun hoofd hebben met terreur er op ofzo, het is onmogelijk te zien wie wel of niet fout is en Israel wil dat risico niet nemen, als je dat wil zien als een pesterijtje dan moet je dat zelf weten maar de resultaten lijken me duidelijk
klopt, ook hier vielen de brokstukken (vaak intacte warheads) gewoon nog op de steden maar het systeem was zoals je zegt niet bedoeld om raketten te onderscheppen, dat is toen heel snel on the spot gedaanquote:Op woensdag 21 november 2012 20:00 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar Patriots zijn (waren) in eerste instantie gewoon SAMs en geen specifieke anti-raketraketten. Vooral de versies van toen niet. Schijnt nu wel beter te zijn, maar in de Golfoorlog was het succespercentage ongeveer 0%. Maar indertijd was 't groot feest en liepen ze om die dingen heen te dansen.
Dat moet niet gaan gebeuren met Iron Dome, maar het schijnt dus gewoon echt te werken...
weet ik nietquote:[..]
Ja, in die verhalen over anti-raket lasersystemen heb ik ook nooit geloofd. Zijn ze daar nog wat mee aan het doen?
Dus jij vond het ook logisch dat ze dus eerst controleren dat iemand alleen een zakje chips bij zich heeft, begrijp ik zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:04 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch duidelijk als iemand met alleen een zakje chips de grens over gaat, dat die geen bomaanslag kan plegen?
wat, omdat hij geen bomgordel omheeft?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:04 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch duidelijk als iemand met alleen een zakje chips de grens over gaat, dat die geen bomaanslag kan plegen?
Dat is snelquote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef Nibb-it het volgende:
Alarm in Be'er Sheva en Merhavim vgl. Twitter.
Mossad is er snel bijquote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef Nibb-it het volgende:
Alarm in Be'er Sheva en Merhavim vgl. Twitter.
Die blijven er waarschijnlijk nog wel even.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:16 schreef YazooW het volgende:
Er vliegen nog steeds drones boven Gaza zo te horen?
leuk geweest denk ik he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat nou burgerslachtoffer?![]()
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef YazooW het volgende:
Zet dat soort pics anders ff in een spoiler...
dat mossad getrollquote:
donequote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef YazooW het volgende:
Zet dat soort pics anders ff in een spoiler...
quote:Air raid sirens sound in south despite ceasefire
Air raid sirens sounded in Sderot and the Shaar Hanegev and Hof Ashkelon regional councils after 9 pm, when a ceasefire was expected to take effect. (Neri Brenner)
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4310222,00.html
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:20 schreef Mylene het volgende:
Opnieuw een foto uit Syrië die gebruikt is.Dat twitter bericht kan ik helemaal niet terug vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat nou burgerslachtoffer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |