Je hebt niet eens de Koran geciteerdquote:Op woensdag 21 november 2012 16:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het staat er gewoon hoor..De koran heeft het op veel meer punten onjuist, maar het staat er wel.
Wanneer heb ik gezegd dat ik het eens ben met de protocollen van Zion?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Juist, moet ik dan de protocollen van Zion erbij halen en zeggen 'het staat er gewoon hoor' terwijl de meesste joodse geleerden die afwijzen.
Net als de meeste moslimgeleerden de Hadith die jij aanhaalt zullen afwijzen.
Het staat er gewoon hoor
Even voor de duidelijkheid: Ik ben een Jood(Israeli), maar geen jood(ik geloof niet in het jodendom). Ik heb geen boek.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In jouw boek mag je je vinger steken in de vagina van een kleuter.
Je weet dat de Protocollen nep zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wanneer heb ik gezegd dat ik het eens ben met de protocollen van Zion?
Ben je ook niet. En het is ook niet een onderdeel van de joodse religie.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wanneer heb ik gezegd dat ik het eens ben met de protocollen van Zion?
Mooi, hetzelfde onderscheid word namelijk gemaakt in de Koran, tussen een Jood en een jood.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Ik ben een Jood(Israeli), maar geen jood(ik geloof niet in het jodendom). Ik heb geen boek.
Je weet dat ik daar niks mee te maken wil hebben? Mensen halen allemaal dingen, die ik nooit heb betrokken bij deze gesprekken.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je weet dat de Protocollen nep zijn?
Ik geloof niet in het jodendom, dat heb ik al 2x gezegd. Lees niet alleen wat je zelf wil lezen, maar lees alles wat ik zeg.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ben je ook niet. En het is ook niet een onderdeel van de joodse religie.
Net als de Hadith die als onbetrouwbaar worden geclassificeerd.
Evenmin kwamen moslims met hadith over het slachten van joden in dit topic, maar goed.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar niks mee te maken wil hebben? Mensen halen allemaal dingen, die ik nooit heb betrokken bij deze gesprekken.
Jij begint met een absurd theologisch standpunt. Wat gewoon niet waar is.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar niks mee te maken wil hebben? Mensen halen allemaal dingen, die ik nooit heb betrokken bij deze gesprekken.
Ik liet alleen zien dat er jodenhaat zit in de islam, ik had een foutje gemaakt door te denken dat 't in de koran stond, staat er niet. Bedankt voor de correctie, het staat namelijk in de hadith. maar je kan simpelweg niet ontkennen dat de moslims een jodenhaat hebben.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Evenmin kwamen moslims met hadith over het slachten van joden in dit topic, maar goed.
Onder Joden is er ook haat tegen moslims en Arabieren, so? Beiden kan niemand ontkennen, het punt is niemand zet jou weg als een Jood a la De gemiddelde moslim maakt zich zorgen over kanker, aids, economische crisis en rondkomen, net zoals ieder ander mens.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik liet alleen zien dat er jodenhaat zit in de islam, ik had een foutje gemaakt door te denken dat 't in de koran stond, staat er niet. Bedankt voor de correctie, maar je kan simpelweg niet ontkennen dat de moslims een jodenhaat hebben.
Nee je zei dat in de Koran stond dat joden de grootste vijand zijn van de moslims. En later zei je dat dit niet klopte maar dat het wel in de Hadith stond.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik liet alleen zien dat er jodenhaat zit in de islam, ik had een foutje gemaakt door te denken dat 't in de koran stond, staat er niet. Bedankt voor de correctie, maar je kan simpelweg niet ontkennen dat de moslims een jodenhaat hebben.
Elke freelancelul met een Nikon is tegenwoordig voor een paar honderd euro aan tickets oorlogsverslaggever.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:45 schreef YazooW het volgende:
Een oorlogsverslaggever die zegt: dit is super eng.
Werkt die beste man voor hart van nederland ofzo?
Kan jij andersom nu wel ontkennen dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik liet alleen zien dat er jodenhaat zit in de islam, ik had een foutje gemaakt door te denken dat 't in de koran stond, staat er niet. Bedankt voor de correctie, het staat namelijk in de hadith. maar je kan simpelweg niet ontkennen dat de moslims een jodenhaat hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Baghdaddy op 21-11-2012 17:06:42 ]Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |