abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119468380
Is het een betrouwbare Hadith? Over Hadiths is er altijd veel discussie tussen islamitische theologen en velen worden geclassificeerd als onbetrouwbaar of twijfelachtig.
Over de Koran is weinig/geen discussie onder moslims.
pi_119468405
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef De_Guidance het volgende:
Is het een betrouwbare Hadith? Over Hadiths is er altijd veel discussie tussen islamitische theologen en velen worden geclassificeerd als onbetrouwbaar of twijfelachtig.
Over de Koran is weinig/geen discussie onder moslims.
Begint dit geneuzel weer :') .

Ja, het is een betrouwbare hadith. Je kan erop klikken, en het lezen.
#freefrederike
  woensdag 21 november 2012 @ 16:19:35 #273
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_119468407
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:15 schreef De_Guidance het volgende:
Staat er überhaupt iets in de Koran over Dajjal? Ik dacht van niet namelijk.
Mua, indirect staan er dingen. Volgens sommige interpetaties.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_119468411
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sterker nog:

[..]

[..]

[..]

[..]

Lees nou maar die hadith die ik stuurde. :)
#freefrederike
pi_119468417
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef Triggershot het volgende:
Zeg: “Wij geloven in Allah en in hetgeen ons werd geopenbaard en hetgeen werd geopenbaard aan Abraham, Ismaël, Izaäk, Jacob, en de stammen en hetgeen aan Mozes en Jezus en de profeten door hun Heer werd gegeven. Wij maken geen onderscheid tussen wie dan ook van hen.” (Soera 3:84)

Dat zijn wel Koran-verzen inderdaad.
  woensdag 21 november 2012 @ 16:20:13 #276
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_119468432
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dan zou ik, als ik jou was, eens jezelf meer gaan inlezen over de islam. Begin maar eens met de zogenaamde Dajjal, die zogenaamd hoofdzakelijk joden als volgelingen zou hebben. De joden zouden in het einde der tijd achter de 'anti-christ' van de islam staan, en er zou een oorlog uitbreken tussen de joden en de moslims.

[..]

Dus jij zegt dat de landen om Israel, Israel niet bedreigen ????????????? :') :') :') :') Gozer, even serieus, waar heb jij de afgelopen jaren gezeten?
Ik ben een vrouw en ik had het over EUROPA en in EUROPA word er niet constant op deuren geklopt omdat er joden worden gezocht . ze combineerden die angst met bezoek aan een concentratiekamp . Bull shit dat je op een schoolreisje vergezeld moet worden door de geheime dienst omdat je op elke hoek gevaar loopt . DAT is schadelijk en je isoleert mensen van de rest van de wereld en verspreid haat en laat angst de boventoon voeren in mensen hun leven .
quote:
[..]

Nogmaals, jij zal het nooit begrijpen, totdat je zelf in mijn situatie terecht komt. Je kan niet kiezen voor een nuance, omdat de vijand geen nuance kent. Kies je een nuance, stem je dus in met de vijand. Zo makkelijk is dat.

Dit is de situatie:

De vijand zegt nee, en houdt dat vast. Jij kan kiezen uit misschien of ja, als je misschien kiest, kiest de vijand nog steeds nee. Als je ja kiest, kiest de vijand nog steeds nee. In feite heb je geen keuze, zolang de vijand niet openstaat voor een 'misschien'.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_119468439
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:19 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Begint dit geneuzel weer :') .

Ja, het is een betrouwbare hadith. Je kan erop klikken, en het lezen.
Het is betrouwbaar omdat je het kunt lezen?

Bovendien zal een Hadith nooit de voorkeur hebben boven Koran verzen.
pi_119468450
quote:
Book 041, Number 7034:
Anas b. Malik reported that Allah's Messenger (may peace be upon him) said: The Dajjal would be followed by seventy thousand Jews of Isfahan wearing Persian shawls.
#freefrederike
pi_119468479
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:20 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat is nog steeds een Hadith.
pi_119468493
70.000 Iraanse Joden met een sjaal.
pi_119468529
quote:
Ik ben een vrouw en ik had het over EUROPA en in EUROPA word er niet constant op deuren geklopt omdat er joden worden gezocht . ze combineerden die angst met bezoek aan een concentratiekamp . Bull shit dat je op een schoolreisje vergezeld moet worden door de geheime dienst omdat je op elke hoek gevaar loopt . DAT is schadelijk en je isoleert mensen van de rest van de wereld en verspreid haat en laat angst de boventoon voeren in mensen hun leven .
Waarom quote je mij, als je verhaal niet gericht is op mijn stuk tekst? Je komt met een bullshit-verhaal, als reactie op mijn verhaal, vind je het gek dat ik 't met elkaar associeer?
#freefrederike
pi_119468549
quote:
11s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef De_Guidance het volgende:
70.000 Iraanse Joden met een sjaal.
Je kan de feiten niet ontkennen. Het staat in de hadith; dat wordt gewaardeerd in de islamitische wereld.
#freefrederike
pi_119468559
In ieder geval , voordat we in het moeras der theologische discussies belanden. Dit klopt in ieder geval niet.

quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:54 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ah, dus jij ontkent dat er in de koran staat dat de Joden de grootste vijanden zijn van de moslims? :D
pi_119468574
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:23 schreef De_Guidance het volgende:
In ieder geval , voordat we in het moeras der theologische discussies belanden. Dit klopt in ieder geval niet.

[..]

Dit klopt inderdaad niet, er moest staan hadith en niet koran. :)
#freefrederike
pi_119468583
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:23 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Je kan de feiten niet ontkennen. Het staat in de hadith; dat wordt gewaardeerd in de islamitische wereld.
Welke feiten? Jouw bewering klopt niet. Nergens staat ook dat de Joden de grootste vijanden zijn van de moslims, zelfs niet in de Hadith die je aanhaalt waarvan ik nog steeds niet weet hoe betrouwbaar die is.
pi_119468607
Dat het in de hadith staat, maakt het ZEKER niet minder schadelijk. De moslims hechten er nog steeds een enorme waarde aan.

Er zijn hier een aantal mensen die dus doen alsof de moslims, de joden niet als hun ultieme vijand zien. :') :') :')

Wat een feiten-ontkenning hier. Echt jammer.
#freefrederike
pi_119468613
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:17 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Sorry, ik heb mij inderdaad vergist. Het was niet de koran, maar het stond in een hadith.

http://www.usc.edu/org/cm(...)041-smt.php#041.6985

[..]

quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:20 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Je weet dat de moslims in het einde der dagen zullen geleid worden door een Jood? De profeet Jezus als de terugkerende Jezus, of dat weer niet?

Ten tweede heeft Mohammed het verboden om joden te doden waar er een pact mee is, sterker nog, Mohammed heeft vijandigheid verklaart tegenover die moslims die dat doen met verdoemenis:
quote:
"Diegene die een Dhimmi kwaad toebrengt, en hij die mij kwaad toebrengt, ergert God" (gemeld door At-Tabarani in Al-Awsat)

"Iemand die een Dhimmi doodt, zal zelfs niet de geur van het Paradijs ruiken." (eveneens gemeld door At-Tabarani in Al-Awsat)

"Wie een Dhimmi kwaad toebrengt, van hem ben ik de vijand, en ik zal zijn vijand zijn op de Oordeelsdag." (gemeld door Al-Khatib)
Tevens spreekt jouw hadith over dat dit gaat gebeuren wanneer de natuurverschijnselen zoals rotsen en bomen tegen je gaan praten.
pi_119468627
De Hadith zijn als volgt geclassificeerd:
sahieh 'zeer betrouwbaar'
hasan 'goed, maar minder betrouwbaar'
da'ief 'twijfelachtig' en
mawdoe 'verzonnen'

En dan nog zal altijd de Koran boven de hadith staan.
pi_119468651
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef PizzaMizza het volgende:
Dat het in de hadith staat, maakt het ZEKER niet minder schadelijk. De moslims hechten er nog steeds een enorme waarde aan.

Er zijn hier een aantal mensen die dus doen alsof de moslims, de joden niet als hun ultieme vijand zien. :') :') :')

Toch jammer dan dat Allah weinig aandacht besteed aan de ultieme vijand in de Koran.
pi_119468666
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef PizzaMizza het volgende:

Jij denkt dat 'de moslims' joden als hun ultieme vijand zien? Man man man :')
pi_119468682
quote:
11s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
De Hadith zijn als volgt geclassificeerd:
sahieh 'zeer betrouwbaar'
hasan 'goed, maar minder betrouwbaar'
da'ief 'twijfelachtig' en
mawdoe 'verzonnen'

En dan nog zal altijd de Koran boven de hadith staan.
Sterker nog, de hadith die Pizza aanbrengt gaat over de einde der tijden, de Koran verwerpt ieder soort van informatie, wanneer en hoe het gaat gebeuren gegeven aan de mensheid.
pi_119468690
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Je weet dat de moslims in het einde der dagen zullen geleid worden door een Jood? De profeet Jezus als de terugkerende Jezus, of dat weer niet?

Ten tweede heeft Mohammed het verboden om joden te doden waar er een pact mee is, sterker nog, Mohammed heeft vijandigheid verklaart tegenover die moslims die dat doen met verdoemenis:

[..]

Tevens spreekt jouw hadith over dat dit gaat gebeuren wanneer de natuurverschijnselen zoals rotsen en bomen tegen je gaan praten.
Ten eerste, Jezus gaat helemaal niet terugkomen, dus ik weet niet waar je het over hebt. Al die godsdiensten zijn verzonnen verhalen, even een reality check. Het gaat hier om het feit dat de moslims die wel leven, de haatdragende hadith's zien als waarheid, waardoor de jodenhaat al van jongs af aan begint. Daar gaat het om.
#freefrederike
pi_119468714
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Toch jammer dan dat Allah weinig aandacht besteed aan de ultieme vijand in de Koran.
Allah bestaat niet. Even dat je dat mag weten. Dat boek is verzonnen door een pedo.
#freefrederike
pi_119468721
Overigens zal ik niet ontkennen dat er anti-antisemitisme is in de huidige moslimwereld.

Maar als een grote groep joden denkt dat 'de moslim' 'de jood' als zijn ultieme vijand ziet dan is er ook voldoende anti-moslimisme in de gelederen hoor.
pi_119468734
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sterker nog, de hadith die Pizza aanbrengt gaat over de einde der tijden, de Koran verwerpt ieder soort van informatie, wanneer en hoe het gaat gebeuren gegeven aan de mensheid.
Het staat er gewoon hoor..De koran heeft het op veel meer punten onjuist, maar het staat er wel.
#freefrederike
pi_119468738
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:27 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ten eerste, Jezus gaat helemaal niet terugkomen, dus ik weet niet waar je het over hebt. Al die godsdiensten zijn verzonnen verhalen, even een reality check. Het gaat hier om het feit dat de moslims die wel leven, de haatdragende hadith's zien als waarheid, waardoor de jodenhaat al van jongs af aan begint. Daar gaat het om.
Dus dat moslims geloven dat een boom een Jood gaat verraden is fact, maar dat Jezus gaat terugkeren is verzonnen? De moslims die geloven, geloven ook dat Jezus terugkeert, over een realitycheck gesproken zeg.
pi_119468739
quote:

Jammer dat de aap weer uit de mouw komt, ik dacht dat jij nog een redelijke user was. Blijkbaar was dat slechts een masker.
pi_119468745
quote:

[..]

Allah bestaat niet. Even dat je dat mag weten. Dat boek is verzonnen door een pedo.
In jouw boek mag je je vinger steken in de vagina van een kleuter. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')