abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 november 2012 @ 16:10:08 #251
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_119468097
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Alsof de Palestijnen een opvoeding krijgen die naastenliefde bevordert. _O--
In ieder geval niet van Israel die hun huizen sloopt , ze uithongert , hun land inpikt , de militairen terroriseren kinderen op straat , israelische kinderen die onder het oog van militairen vrouwen schoppen en aan hun trekken . Ik wil jou weleens zien als jij als hond word behandeld . En ongeacht geloof , vermoord iemands kinderen en je hebt zelf al een terrorist gecreeerd , dat is universeel .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2012 @ 16:10:18 #252
137949 Disana
pi_119468108
quote:
[..]

In fact, an examination of the sequence of events over the last month shows that Israel played the decisive role in the military escalation: from its attack on a Khartoum arms factory reportedly supplying arms to Hamas and the killing of 15 Palestinian fighters in late October, to the shooting of a mentally disabled Palestinian in early November, the killing of a 13 year-old in an Israeli incursion and, crucially, the assassination of the Hamas commander Ahmed Jabari last Wednesday during negotiations over a temporary truce.

Israel's prime minister, Binyamin Netanyahu, had plenty of motivation to unleash a new round of bloodletting. There was the imminence of Israeli elections (military attacks on the Palestinians are par for the course before Israeli polls); the need to test Egypt's new Muslim Brotherhood president, Mohamed Morsi, and pressure Hamas to bring other Palestinian guerrilla groups to heel; and the chance to destroy missile caches before any confrontation with Iran, and test Israel's new Iron Dome anti-missile system.

[..]
http://www.guardian.co.uk(...)ht-defend-themselves
  woensdag 21 november 2012 @ 16:11:02 #253
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_119468133
-O-

Ik ga volgende week op vakantie naar Israel. Eilat weliswaar, maar dit wordt er allemaal niet gezelliger op...
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_119468140
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:09 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Je hebt nix te willen :') Niemand wil een oorlog met Iran. Zelfs Israël niet.
Want?
#freefrederike
pi_119468147
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:34 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Doe even normaal zeg. Ik ben behoorlijk pro Israel maar dit slaat nergens op.

Ten eerste heeft Israel hun atoom bommen ter afschrikking en niet om ze daadwerkelijk te gebruiken(tenzij hun bestaan echt op het spel staat)

Ten tweede, Hoeveel atoom bommen moeten ze dan wel niet gooien? Iran is niet bepaald een klein land. Of leef jij nog steeds in de veronderstelling dat 1 atoom bom een land als Iran volledig onbewoonbaar maakt?

Ten derde, Dan is het einde Israel

Ten vierde, Israel kan de atoom ambities van Iran ook wel uitschakelen of vertragen zonder atoom bom.
Volgens mij heeft Israël genoeg atoombommen om de hele wereld naar de klote te helpen.
youtube --> iamclanhq :')
pi_119468149
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef PizzaMizza het volgende:
Nogmaals, jij zal het nooit begrijpen, totdat je zelf in mijn situatie terecht komt. Je kan niet kiezen voor een nuance, omdat de vijand geen nuance kent. Kies je een nuance, stem je dus in met de vijand. Zo makkelijk is dat.
Duidelijk.
pi_119468169
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk doelt hij op deze vers:

[..]

Waarin er juist staat dat er vijandigheid is jegens de gelovigen van Joods kant, niet andersom.
Ik heb het helemaal niet over deze vers, ik weet niet hoe jij hierbij komt. Kom in het vervolg niet meer met dingen wat ik zou bedoelen, nu denken andere users dat ik idd dit bedoel.
#freefrederike
pi_119468180
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:10 schreef Summers het volgende:

[..]

In ieder geval niet van Israel die hun huizen sloopt , ze uithongert , hun land inpikt , de militairen terroriseren kinderen op straat , israelische kinderen die onder het oog van militairen vrouwen schoppen en aan hun trekken . Ik wil jou weleens zien als jij als hond word behandeld . En ongeacht geloof , vermoord iemands kinderen en je hebt zelf al een terrorist gecreeerd , dat is universeel .
Lekker eenzijdig weer. Ik zou jou wel eens willen zien als je elke dag leeft in de angst dat je bus opgeblazen kan worden of dat een raket de school van je kinderen raakt. En ongeacht geloof, neem de veiligheid in iemands leven weg en je hebt animo voor preventieve aanvallen gecreeerd, dat is universeel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_119468196
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:12 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over deze vers, ik weet niet hoe jij hierbij komt. Kom in het vervolg niet meer met dingen wat ik zou bedoelen, nu denken andere users dat ik idd dit bedoel.
Welke dan?
pi_119468205
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Duidelijk.
An eye for an eye makes the whole world blind.

Mahatma Gandhi
  woensdag 21 november 2012 @ 16:13:21 #261
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_119468213
Haaretz:

4:33 P.M. Egyptian authorities confiscate trucks carrying 108 warheads intended for Grad rockets, about 430 kilometers northwest of Cairo. Trucks also contained ammunition and likely arrived from Libya.

4:29 P.M. Palestinians report that hundreds of Hamas supporters are protesting in Nablus.
pi_119468214
quote:

[..]

Ik zei hoogstwaarschijnlijk, ik heb geen idee, graag zie ik het idd van jouw kant welke vers je bedoelt.
In een andere post kom je met de Dajjal en de Joden, maar daar staat helemaal niets in over beiden, waar jij het over hebt is Islamitische eschatologie, wat gevuld is met mythes en zaken die geen basis hebben in de geschriften.

Als je het voortaan over de koran en inlezen over de Islam hebt, doe het aub eerst zelf wilje.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 16:14:08 ]
  woensdag 21 november 2012 @ 16:13:33 #263
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_119468221
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dan zou ik, als ik jou was, eens jezelf meer gaan inlezen over de islam. Begin maar eens met de zogenaamde Dajjal, die zogenaamd hoofdzakelijk joden als volgelingen zou hebben. De joden zouden in het einde der tijd achter de 'anti-christ' van de islam staan, en er zou een oorlog uitbreken tussen de joden en de moslims.
Ik ben moslim en weet wat van de religie af. De Dajjal is inderdaad de anti-christ volgens Moslims. Volgens de Jodendom is de Messiah nog niet gekomen, dus het kan best kloppen dat zij de Dajjal gaan geloven.

Maar dat zegt nog steeds niet dat Moslims de Joden af moeten maken.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_119468226
Wel jammer dat users in dit topic alleen reageren op berichten waarop ze inbreng hebben, en de feiten gewoon negeren :) .
#freefrederike
pi_119468268
Staat er überhaupt iets in de Koran over Dajjal? Ik dacht van niet namelijk.
pi_119468305
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:15 schreef De_Guidance het volgende:
Niks, nopes, nada, nee, nein, no, la, non, nema, hayir.

Kan iemand me helpen met andere talen die ik kan toevoegen.
pi_119468330
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niks, nopes, nada, nee, nein, no, la, non, nema, hayir.

Kan iemand me helpen met andere talen die ik kan toevoegen.
De bewering klopt dus niet.
Kan gebeuren, iedereen maakt een foutje.
pi_119468332
quote:

[..]

Kom dan met een vers waaruit blijkt dat moslims joden moeten haten?
youtube --> iamclanhq :')
pi_119468339
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zei hoogstwaarschijnlijk, ik heb geen idee, graag zie ik het idd van jouw kant welke vers je bedoelt.
In een andere post kom je met de Dajjal en de Joden, maar daar staat helemaal niets in over beiden, waar jij het over hebt is Islamitische eschatologie, wat gevuld is met mythes en zaken die geen basis hebben in de geschriften.

Als je het voortaan over de koran en inlezen over de Islam hebt, doe het aub eerst zelf wilje.
Sorry, ik heb mij inderdaad vergist. Het was niet de koran, maar het stond in een hadith.

http://www.usc.edu/org/cm(...)041-smt.php#041.6985

quote:
Abu Huraira reported Allah's Messenger (may peace be upon him) as saying: The last hour would not come unless the Muslims will fight against the Jews and the Muslims would kill them until the Jews would hide themselves behind a stone or a tree and a stone or a tree would say: Muslim, or the servant of Allah, there is a Jew behind me; come and kill him; but the tree Gharqad would not say, for it is the tree of the Jews.
#freefrederike
pi_119468379
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:17 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

De bewering klopt dus niet.
Kan gebeuren, iedereen maakt een foutje.
Sterker nog:
quote:
Zeg: “Wij geloven in Allah en in hetgeen ons werd geopenbaard en hetgeen werd geopenbaard aan Abraham, Ismaël, Izaäk, Jacob, en de stammen en hetgeen aan Mozes en Jezus en de profeten door hun Heer werd gegeven. Wij maken geen onderscheid tussen wie dan ook van hen.” (Soera 3:84)
quote:
Zij zijn niet allen gelijk. Onder de mensen van het Boek is een oprechte groep, die het Woord van Allah in de uren van de nacht opzegt en zich met het gelaat ter aarde werpt. Zij geloven in Allah en de laatste Dag en gebieden het goede en verbieden het kwade en wedijveren met elkander in goede werken. Dezen behoren tot de rechtvaardigen. En het goede dat zij doen, zal niet worden ontkend en Allah kent de Godvrezenden. (Soera 3:113-115)
quote:
2de koe 62
Zij die geloven, zij die het jodendom aanhangen, de christenen en de Sabiërs die in God en de laatste dag geloven en die deugdelijk handelen, voor hen is hun loon bij hun Heer en zij hebben niets te vrezen noch zullen zij bedroefd zijn.
quote:
5de tafel 69
Waarlijk, de gelovigen en de Joden en de Sabianen en de Christenen die in God en de Laatste Dag geloven en rechtvaardige goede daden doen, vrees zal hen niet bevatten, noch zullen zij treuren.
pi_119468380
Is het een betrouwbare Hadith? Over Hadiths is er altijd veel discussie tussen islamitische theologen en velen worden geclassificeerd als onbetrouwbaar of twijfelachtig.
Over de Koran is weinig/geen discussie onder moslims.
pi_119468405
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef De_Guidance het volgende:
Is het een betrouwbare Hadith? Over Hadiths is er altijd veel discussie tussen islamitische theologen en velen worden geclassificeerd als onbetrouwbaar of twijfelachtig.
Over de Koran is weinig/geen discussie onder moslims.
Begint dit geneuzel weer :') .

Ja, het is een betrouwbare hadith. Je kan erop klikken, en het lezen.
#freefrederike
  woensdag 21 november 2012 @ 16:19:35 #273
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_119468407
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:15 schreef De_Guidance het volgende:
Mua, indirect staan er dingen. Volgens sommige interpetaties.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_119468411
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sterker nog:

[..]

[..]

[..]

[..]

Lees nou maar die hadith die ik stuurde. :)
#freefrederike
pi_119468417
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef Triggershot het volgende:
Zeg: “Wij geloven in Allah en in hetgeen ons werd geopenbaard en hetgeen werd geopenbaard aan Abraham, Ismaël, Izaäk, Jacob, en de stammen en hetgeen aan Mozes en Jezus en de profeten door hun Heer werd gegeven. Wij maken geen onderscheid tussen wie dan ook van hen.” (Soera 3:84)

Dat zijn wel Koran-verzen inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')