en ze hebben het volgehoudenquote:
Zal Tong niet zo leuk vindenquote:
Den Bosch ookquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal Tong niet zo leuk vinden. Eerste overwinning daar sinds 1996.
Maar wij konden de punten goed gebruiken.
Sprak net een marktkoopman. Vaste supporter. Ongelooflijk dat Den Bosch verloor. Eén kans voor Telstar en tien voor Den Bosch.quote:
Ik ken de groentenboer al zo'n beetje 30 jaar. Mijn leeftijd. Is al net zolang supporter als ik. Hij gaat altijd thuis en als het kan uit. Praat altijd even bij op de markt. Dit is echt een idioot seizoen voor Den Bosch. Speltechnisch vrijwel iedere wedstrijd beter maar ze scoren amper.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:22 schreef borisz het volgende:
Klopt. Het was zo'n wedstrijd voor Den Bosch. Al past het wel in het seizoen van Den Bosch. Ze verloren thuis ook van Emmen voor het eerst sinds 1994.
Heb je met die Amsterdammers daar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:57 schreef borisz het volgende:
Trouwens Fred Grim effect in Almere. Al vier duels op rij gewonnen
quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken de groentenboer al zo'n beetje 30 jaar. Mijn leeftijd. Is al net zolang supporter als ik. Hij gaat altijd thuis en als het kan uit. Praat altijd even bij op de markt. Dit is echt een idioot seizoen voor Den Bosch. Speltechnisch vrijwel iedere wedstrijd beter maar ze scoren amper.
'Herm, het was weer ongelooflijk.'
quote:
heb je het alvast over morgenvroeg?quote:
Dank je! Ga nu richting kroegquote:
quote:
3.30 is wel vroeg voor Ole. Minstens een uur laterquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees vannacht om half vier wel hoe het is geweest.
Let je wel op je poes lieve Ole.
En de kater ?quote:
Poeslief natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |