Mijn dag is goed. Ben zo weg. Maar al die azijnpissers op Fok.quote:
Komt wel goedquote:Op woensdag 21 november 2012 21:47 schreef rubbereend het volgende:
gaat niet zo goed in de Arena volgens mij
Buma is al weken bezig om de VVD plek in te nemen, slaat bizar rechts geluid uit voor een CDAquote:Op woensdag 21 november 2012 23:46 schreef borisz het volgende:
Wat hebben ze in Schagen geslikt dat het CDA daar zo groot wordt?
Herindelingsverkiezingen hebben we het over.
ik denk 0 koopzondagenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:51 schreef borisz het volgende:
Overigens wint het SGP op Goeree en Molenwaard. Maar dat is geen verrassing.
terecht! internet op zondag afsluiten!quote:Op donderdag 22 november 2012 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Godslasterende boeken moeten uit de bieb gebannen worden.
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:47 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Bossie vanavond in z'n eigen bed.
Welkom thuis Bosquote:
Wel uit het ziekenhuis toch ?quote:
Nog niet, vanmiddag komt pa me halen.quote:
Beter dan dat de politie je ophaalt Bossie.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog niet, vanmiddag komt pa me halen.
En dan is het:
[ afbeelding ]
het ziekenhuis waarin ik lag heet het Máxima Medisch Centrum
Nee, klopt. Dit heeft me vooralsnog veel opgeleverd.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beter dan dat de politie je ophaalt Bossie.
Ik merk dat het je goed heeft gedaan. Ik zie je weer lachen
Tot morgen
Noem dat maar veilig. Bos is ontslagen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:10 schreef borisz het volgende:
Je kan iig weer veilig de weg op. Ik heb mijn rijles weer gehad
Ik ben weer een vrij man en kan mijn plan om Zaltbommel te terroriseren eindelijk uitvoerenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem dat maar veilig. Bos is ontslagen.
Bos in een helikopter.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben weer een vrij man en kan mijn plan om Zaltbommel te terroriseren eindelijk uitvoeren![]()
![]()
quote:
Zie je ze echt niet meer vliegen ?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]Vliegtuig, want ik ben niet (meer) gek
Nee, wij hebben nu vliegenmeppers bij mequote:Op donderdag 22 november 2012 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie je ze echt niet meer vliegen ?
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, wij hebben nu vliegenmeppers bij me
ja, van die elektrische!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, wij hebben nu vliegenmeppers bij me
Noemen ze die niet een electrische vliegenmeppersstoel ?quote:
daar moet ik op gaan zitten als ik mijn vliegenmepper wil gebruiken en dan word ik geelektrikuteerdquote:Op donderdag 22 november 2012 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noemen ze die niet een electrische vliegenmeppersstoel ?
Maken ze patat van je. Of is dat frituren ?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar moet ik op gaan zitten als ik mijn vliegenmepper wil gebruiken en dan word ik geelektrikuteerd![]()
zit jke mijn reacties in het 3FM topic te lezen ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maken ze patat van je. Of is dat frituren ?
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
zit jke mijn reacties in het 3FM topic te lezen ofzo
In het 3fm topic ging het net de bekende patatdiscussiequote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit je mij daar te quoten of hebben we beiden humor ?
Friet hier.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
In het 3fm topic ging het net de bekende patatdiscussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |