abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2012 @ 13:50:44 #151
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119463061
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:49 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Kwestie van niet blind zijn. Ik ga jou hier niet een compleet boek schrijven, terwijl je zelf ook wel achter kan komen waarom ze wanhopig zijn.
Dan blijf je steken op het niveau "de wereld is k*t".
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119463068

Wow fuck. Filmpje van die strike in Gaza na die busbom. Ik zag al dat jullie linkjes postten maar die laten bij mij alleen een livestream zien weer. Dus voor de mensen die t nog niet zaten.
  woensdag 21 november 2012 @ 13:51:30 #153
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_119463099
Israël was zo arrogant om te denken dat ze geen wapenstilstand nodig hadden en nog een nachtje lekker konden bombarderen. . De bomaanslag is hun eigen schuld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_119463183
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:39 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ok ik begrijp je.
Je betreurt burgerslachtoffers aan beide zijde maar je hebt meer sympathie voor Hamas.
Op dat punt zullen we het dan niet eens worden maar dat geeft niet, geen mens is gelijk. :)
Mwa... ik ben geen fan van Hamas... Ik heb sympathie voor de Palestijnen. En hoe Fatah werkt spreekt mij meer aan. Logisch ook want die willen het geweldloos oplossen.
youtube --> iamclanhq :')
pi_119463257
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Israël was zo arrogant om te denken dat ze geen wapenstilstand nodig hadden en nog een nachtje lekker konden bombarderen. . De bomaanslag is hun eigen schuld.
En dat filmpje boven jouw post was Hamas hun eigen schuld.

enz enz.

-O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_119463317
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Mwa... ik ben geen fan van Hamas... Ik heb sympathie voor de Palestijnen. En hoe Fatah werkt spreekt mij meer aan. Logisch ook want die willen het geweldloos oplossen.
Helemaal mee eens. Gaat op de westbank ook een stuk beter.
Je punt dat Hamas Fatah wil dwarsbomen ben ik het ook mee eens. :)
pi_119463468
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef kikoooooo het volgende:

Wow fuck. Filmpje van die strike in Gaza na die busbom. Ik zag al dat jullie linkjes postten maar die laten bij mij alleen een livestream zien weer. Dus voor de mensen die t nog niet zaten.
Post een filmpje dat 't doet op z'n minst..
#freefrederike
pi_119463529
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:00 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Post een filmpje dat 't doet op z'n minst..
Dat ligt toch echt aan jou. Hij werkt namelijk prima.
pi_119463536
Bij mij doet dat filmpje het hoor. :)
pi_119463568
The creator of this video has not given you permission to embed it on this domain.

This is a Vimeo Plus feature

raar...
#freefrederike
pi_119463601
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef PizzaMizza het volgende:
The creator of this video has not given you permission to embed it on this domain.

raar...
Gewoon even op het linkje zelf klikken zodat-ie 'm op Vimeo.com afspeelt.
  woensdag 21 november 2012 @ 14:04:22 #162
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_119463611
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef PizzaMizza het volgende:

raar...
daarom moet je ook op de link onder het plaatje klikken
pi_119463980
Hebben jullie wel geluid op de rt stream? Ik niet. Gebruik deze link:

http://rt.com/s/swf/playe(...)flv&abouttext=Russia
pi_119464192
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Gaat op de westbank ook een stuk beter.
Je punt dat Hamas Fatah wil dwarsbomen ben ik het ook mee eens. :)
Het gaat daar beter omdat Israël daar ongegeneerd nederzettingen kan bouwen. Niemand die ze er op aanspreekt. De aanpak van Hamas is niet beter dan die van Fatah, maar niet iedereen kan tolereren dat Israël door gaat met koloniseren.
pi_119464678
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En als Israël de week ervoor geen aanvallen had uitgevoerd waren die raketten niet afgevuurd. En als Hamas de week dáárvoor geen raketten had afgevuurd, had Israël geen aanvallen uitgevoerd.

Et cetera ad infinitum. Wat een zinloze discussie is dit.
Idere staakt het vuren bestand is tot nu toe verbroken door ???????
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 21 november 2012 @ 14:33:58 #166
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_119464729
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:32 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Idere staakt het vuren bestand is tot nu toe verbroken door ???????
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Israel.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_119464768
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:33 schreef rakotto het volgende:

[..]

Israel.
Beetje aan het trollen knul?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_119464857
De discussie tussen de diverse opponenten hier is net zo uitzichtsloos als het probleem zelf :{
Beide woestijnvolken komen niet verder dan het oude "oog om oog" al dan niet ondersteund door hun religies.

Door de verschillende Arabische "lentes" is de positie van Israel er echter niet beter op geworden.
Alle Arabische staten (ook weer Egypte) staan achter de Palestijnen (opstoken van de Hamas en leveren van wapens), hoe meer slachtoffers daar vallen hoe beter. Dit leidt af van de binnenlandse problemen, bevordert de Islam, schildert Israel af als het kwaad en de gemeenschappelijke vijand, etc. Ook zal dit weer een voedingsbodem geven aan terroristen die hier gemotiveerd worden tot aanslagen op alle Joodse doelen en die van sympatisanten (het hele vrije westen)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 21 november 2012 @ 14:38:47 #169
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_119464878
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Beetje aan het trollen knul?
Niet echt. De Oslo akkoorden worden verbroken, nederzettingen worden gebouwd en dat vraagt om reactie. En dat doet Hamas.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  woensdag 21 november 2012 @ 14:42:30 #170
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_119465018
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:38 schreef rakotto het volgende:

[..]

Niet echt. De Oslo akkoorden worden verbroken, nederzettingen worden gebouwd en dat vraagt om reactie. En dat doet Hamas.
Hou eens op joh.
pi_119465021
Wat ik weer grappig vind van Turkije:

1. Als de Koerden in Turkije een eigen staat willen, en een militante beweging opzetten voor onafhankelijkheid, worden ze meteen bestempeld als terroristen (PKK).

2. Als de Palestijnen precies hetzelfde willen doen, dan hebben zij opeens wel recht op een eigen staat, blablabla...

}:|
#freefrederike
  woensdag 21 november 2012 @ 14:44:29 #172
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_119465081
quote:
Fajr-5 rockets bound for Gaza on Iranian ship

An Iranian 150-ton freighter has reportedly departed the Bandar Abbas port, with a cargo of 220 short-range missiles, and 50 improved long-range Fajr-5 rockets bound for the Gaza Strip. According to news agencies, the ship has turned towards the Bab al-Mandeb Straits, and the Red Sea.

Iranian Foreign Ministry spokesman, Ramin Mehmanparast, refused to comment on the allegations, but stressed the importance of the Palestinian being able to ‘defend themselves’, and that all countries should defend the rights of the Palestinian people.

To throw Israeli surveillance off the trail, the ship started its voyage under the name Vali-e Asr, being swiftly renamed Cargo Star, and hoisted the flag of Tuvalu, a tiny South Pacific nation lying between Hawaii and Australia, with whom Iran has a relationship. Sources indicate that four large Sudanese ships are waiting to offload the missiles mid-sea, to prospectively unload them for transportation to the Gaza Strip, potentially through the smuggling tunnels running from Sinai.

If the cache arrives successfully, it will signal a radical upshift in arms capability, as the Fajr-5s have a 200-kilo warheads, a sizeable increase on the 175 kilos delivered by the rockets in current use by the Palestinian terrorists of the Gaza Strip. Any such rocket landing in an urban area, would cause wide-scale devastation.

http://jn1.tv/video/israe(...)d&utm_medium=twitter
pi_119465221
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef 3-voud het volgende:
Dit geeft toch wel goed aan hoe de verschillen zijn in humaniteit.

[ afbeelding ]

Walgelijk.
Dat soort dingen gebeuren overal in oorlogen. Wat denk je dat Nederlanders deden met nsb'ers?...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_119465230
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:42 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat ik weer grappig vind van Turkije:

1. Als de Koerden in Turkije een eigen staat willen, en een militante beweging opzetten voor onafhankelijkheid, worden ze meteen bestempeld als terroristen (PKK).

2. Als de Palestijnen precies hetzelfde willen doen, dan hebben zij opeens wel recht op een eigen staat, blablabla...

}:|
Die vergelijking gaat echt zoooo niet op. :')
pi_119465273
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Die vergelijking gaat echt zoooo niet op. :')
Jawel, sterker nog: Hij klopt voor 100%. De palestijnen zijn oh-zo-zielig blablabla, maar de Koerden niet...Turkse hypocrisie :')
#freefrederike
pi_119465360
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:50 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Jawel, sterker nog: Hij klopt voor 100%. De palestijnen zijn oh-zo-zielig blablabla, maar de Koerden niet...Turkse hypocrisie :')
Klopt voor 100% nog wel, lol. :')
De Koerdische opstandelingen in Turkije, zijn Turkse burgers, de opstandige Palestijnen zijn geen Israelische burgers, opstandelingen onder de Israelische-Arabische burgers is extreem klein. De Turkse Koerd kan hetzelfs zo ver schoppen als de grootste artiesten en politici van Turkije, over 100% kloppen gesproken.
pi_119465400
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:51 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Waarom niet...omdat dat moslims onder elkaar zijn... Terwijl De pallestijnen alleen maar het einde van de staat israel willen... en als het even kan alle Joden...
Het officiele standpunt van Abbas wat betreft Israel is allang al niet meer dat het vernietigd moet worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 21-11-2012 14:54:58 ]
pi_119465432
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef 3-voud het volgende:
Dit geeft toch wel goed aan hoe de verschillen zijn in humaniteit.

[ afbeelding ]

Walgelijk.
Blijft inderdaad bizar hoe mensen naargelang hun omstandigheden kunnen veranderen in monsters.
pi_119465444
quote:
De Koerdische opstandelingen in Turkije, zijn Turkse burgers,
Dat zeg jij, als Turk, ja. Ze hebben de Turkse nationaliteit, omdat ze geen andere keus hebben. Ze worden dus gedwongen om Turk te zijn. ;)

quote:
De Turkse Koerd kan hetzelfs zo ver schoppen als de grootste artiesten en politici van Turkije,
Zolang hij maar niet zegt: Ik ben Koerd...Want dan wordt hij onderdrukt en bespuwd door de Turkse bevolking.

Nogmaals, de vergelijking gaat gewoon op. Beiden willen een eigen land, maar zodra het op Turkije aankomt mag het niet want dat is al van Turkije....Maar als 't in Israel is, is het Palestijns gebied....Ja, uh... :')
#freefrederike
pi_119465555
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:55 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat zeg jij, als Turk, ja. Ze hebben de Turkse nationaliteit, omdat ze geen andere keus hebben. Ze worden dus gedwongen om Turk te zijn. ;)

Hoe geweldig zou het zijn als alle Palestijnen Israelische burgers mochten worden, daar sta ik als eerste voor in de rij om te steunen.

quote:
Zolang hij maar niet zegt: Ik ben Koerd...Want dan wordt hij onderdrukt en bespuwd door de Turkse bevolking.
Lol, wat?! Inmiddels hebben de Koerden zelfs een officiele Koerdisch gesproken staatsomroep gesubsideerd door de overheid, zijn de voor het Koerd-zijn uitgekomen artiesten de grootste van Turkije en omarmd als helden.

quote:
Nogmaals, de vergelijking gaat gewoon op.
Zolang er een verschil is in burgerschap en geen erkende autoriteit, nee. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')