Mijn idee iddquote:Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef V1z0R het volgende:
Mar, inderdaad beter om tegen wat kosten gezond te blijven dan gratis van de wal in de sloot worden geholpenXMert
Volgens mij kun je heel goedkoop gezond leven hoor?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef V1z0R het volgende:
Mar, inderdaad beter om tegen wat kosten gezond te blijven dan gratis van de wal in de sloot worden geholpenXMert
Dit gaat om betaald sporten op maat vs gratis revalidatie die minder bij Mar aansluit.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij kun je heel goedkoop gezond leven hoor?
Dan begrijp ik de opmerkingquote:Op woensdag 21 november 2012 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit gaat om betaald sporten op maat vs gratis revalidatie die minder bij Mar aansluit.
Verder ben ik benieuwd naar alle goede raad voor goedkoop gezond leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
You and me both.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
Spannend DaD! Ben benieuwd hoelang het duurt nadat het nieuwe huis er is voor er over babies gesproken gaat worden![]()
Denk het niet... Waar het om gaat is dat je kleine vlokken hebt ipv "hele vlokken".quote:Op woensdag 21 november 2012 11:13 schreef loveli het volgende:
En de el cheapo euroshopper? Die van de C1000 vind ik slap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Perruche op 21-11-2012 13:14:20 ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Denk het niet... Waar het om gaat is dat je kleine vlokken hebt ipv "hele vlokken".
Niet goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goed:Waarom is dat ene beter dan de andere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:05 schreef Goodbye het volgende:
voor Mariaatje, klinkt als een hele lieve oma!
Ja is ook! Ze heeft ook wel haar dingetjes natuurlijk
, maar in grote lijnen vind ik mijn oma heel tof
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Denk het niet... Waar het om gaat is dat je kleine vlokken hebt ipv "hele vlokken".
Niet goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goed:Bij mij doet je plaatje kleine vlokken het niet, maar volgens mij is het C1000 kleine vlokken vs ES hele vlokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Do tell! (even los van wat Loveli al uitlegde)quote:Op woensdag 21 november 2012 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij kun je heel goedkoop gezond leven hoor?
Je hoeft er iig niet heen voor de havermout. ES heeft geen hele vlokken, maar is wel (veel) steviger dan C1000. Duurdere koop ik nietquote:Op woensdag 21 november 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
Maria, niet dat het "niet goed is", maar voor mij is de structuur niet zo lekker als van hele vlokken.
Li, ik weet niet wat je bedoelt met C1000, daar kom ik nooitheb het plaatje veranderd, kan je het nu wel zien?
ES kost 39 cent ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 13:21 schreef MarMar het volgende:
Ik heb volgens mij altijd goedkope van de Liddl? Zakje voor 50 ct, prima vlokken.
I feel your pain. Werkelijk alles wat ik deze week oppak, blijkt een probleemgeval te zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef _aurum_ het volgende:
fijn dat het beter gaat
Ik heb net ff een offerte laten maken voor een potentiele nieuwe auto en ik moet zo verder met een offerte voor een klant en het is echt een hoofdpijn offerteAllemaal moeilijke dingen, waar ik geen zin in heb dus dan maar WOG'gen
Ik ben gewend aan 4 - of 7-korenvlokken (haver, gerst, rogge, tarwe, maïs, boekweit en rijst) van de De Halm ofzoiets, bij ekoplaza. Wat duurder maar echt ultiem lekkerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hoeft er iig niet heen voor de havermout. ES heeft geen hele vlokken, maar is wel (veel) steviger dan C1000. Duurdere koop ik niet
Ben je weer helemaal aan het werk?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
I feel your pain. Werkelijk alles wat ik deze week oppak, blijkt een probleemgeval te zijn.
Vertel mij watquote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen jouw trucje met cacao, en dan kokos erbij. Vloeibare bounty
Nou... groente en fruit is op de markt altijd wel goedkoop te krijgen. En gewoon eten volgens de reclames (en de mazzel hebben bijna alle groentes te lusten), gewoon verschillende supermarkten af fietsen. Diepvries groentes zijn net zo gezond en heel goedkoop mocht het vers duur zijn. Vega zijn helpt ook heel veel.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Do tell! (even los van wat Loveli al uitlegde)
Hier gaat verreweg het meeste boodschappengeld op aan groente fruit en vlees/vis.. De ongezonde boodschappen zijn gek genoeg altijd spotgoedkoop te krijgen.
*mentale aantekening*quote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen jouw trucje met cacao, en dan kokos erbij. Vloeibare bounty
No offence he, maar ik denk dat jij wel minder gevarieerd en ook minder eet dan de meesten hier. Daarnaast heeft bijv. MarMar kinderen dus dat maakt het ook wel duurder, natuurlijk hoe meer mensen hoe meer kosten enzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... groente en fruit is op de markt altijd wel goedkoop te krijgen. En gewoon eten volgens de reclames (en de mazzel hebben bijna alle groentes te lusten), gewoon verschillende supermarkten af fietsen. Diepvries groentes zijn net zo gezond en heel goedkoop mocht het vers duur zijn. Vega zijn helpt ook heel veel.
En gewoon een boodschappen bedrag inplannen (ik eet voor ¤15,- per week maximaal, meestal eronder, maar wel gezond).
En sporten, gewoon lekker naar buiten gaan
Waarom zou het niet mogen?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*mentale aantekening*
Nu nog een momentje verzinnen dat het mag van mezelf
ik gooi er nog een schepje bovenop....ik zie 1 melding bij mijn Word scherm:quote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
I feel your pain. Werkelijk alles wat ik deze week oppak, blijkt een probleemgeval te zijn.
Nou, ik eet elke dag een andere groente en fruit dat maak ik eerst op voordat ik wat nieuws koop. Met de basis en eiwitten wissel ik ook, dus tja...quote:Op woensdag 21 november 2012 13:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
No offence he, maar ik denk dat jij wel minder gevarieerd en ook minder eet dan de meesten hier. Daarnaast heeft bijv. MarMar kinderen dus dat maakt het ook wel duurder, natuurlijk hoe meer mensen hoe meer kosten enzo.
Maar ja, wat eet jij, 4 bth, 2 fruit, avondeten en nog een schaaltje yoghurt? Voor veel mensen is dat niet "genoeg" en ook niet echt afwisselend. Maar goed, als ik op de kleintjes zou moeten letten zou ik ook wel minde geld uitgeven aan mijn eten.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, ik eet elke dag een andere groente en fruit dat maak ik eerst op voordat ik wat nieuws koop. Met de basis en eiwitten wissel ik ook, dus tja...
En ik heb inderdaad vanuit mijn situatie gerekend (logisch, de enige situatie die ik ken).
Daarbij heb ik ook gewoon minder te besteden en ik wil ook nog meer dan genoeg geld overhouden voor leuke dingen
Als ik mijn huur, zorgkosten, school, koor en studentenvereniging heb betaald houd ik ongeveer ¤200,- over. Ik wil nog leuke dingen kunnen doen met vrienden, hobby's et cetera. Dus daar reken ik ¤120,- voor en dan ¤60,- voor etenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ja, wat eet jij, 4 bth, 2 fruit, avondeten en nog een schaaltje yoghurt? Voor veel mensen is dat niet "genoeg" en ook niet echt afwisselend. Maar goed, als ik op de kleintjes zou moeten letten zou ik ook wel minde geld uitgeven aan mijn eten.
Sorry, voelde gewoon zo. En zoals ik al zei, ik weet dat dit voor mij werkt en ik zeg ook niet dat iedereen voor dat geld kan leven. Maar ik ben ook a.) alleen, b.) klein, c.) ik doe niet aan low-carbquote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:
je hoeft je niet aangevallen te voelen ofzo... ik zeg alleen dat ik denk dat wat voor jou geld nietnvoor iedereen geld. En notabene ook nog dat wanneer ik ook wel anders zou piepen alls ik zou moeten bezuinigen
The horror!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef loveli het volgende:
Meh, ik heb bedacht dat ik naar m'n werk moet gaan fietsen
Is dat echt zo ja? Dat soort excuses krijg je altijd bij programma als obees enzo. Maar ik zit niet net zo vol van koekjes als van een bth pindakaas. (jaja, genoeg koekjes eten enzoquote:Op woensdag 21 november 2012 13:38 schreef MarMar het volgende:
Je kunt toch vrij simpel beredeneren dat meer mensen in een huishouden meer betalen?![]()
Koekjes zijn goedkoper dan brood, snoepjes zijn goedkoper dan fruit etc..
Ik kan een kar vol ongezonde meuk halen voor 20 euro als ik mijn best doe, dat lukt me niet met gezind spul.
Dittem, ik eet soms wel elke ochtend vloeibare bountyquote:Op woensdag 21 november 2012 13:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen?
Havermout = gezond
amandelmelk = gezond (ik had havermout met water gemaakt en toen het was afgekoeld amandelmelk erbij om het wat vloeibaarder te maken)
cacao=gezond
theelepel agavesiroop ga je ook niet dood aan
Ik wist niet eens dat jij een fiets had!quote:
Een komkommer kosste hier 25 cent bij de Lidlquote:Op woensdag 21 november 2012 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb altijd een hele kar vol gezond spul. Maargoed, ik moet wat tegenhang bieden aan het gemiddelde Britse gezin...Groente is het laatste jaar wel wat duurder geworden, maar Lidl heeft wel vaak aanbiedingen
Maar nat van het zweetquote:Op woensdag 21 november 2012 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb 't net gedaan en ben droog overgekomen (onder m'n regenkleding)
Ik had er 3! Tot er een maand geleden 2 zijn gestolen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij een fiets had!
Oh en kokos is ook gezond, goede vetten enzo. Ik denk dat dit best wel gezonder is dan een boterham met boter en kaas. Wellicht de cacao weglaten, maar dan is het nog lekkerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dittem, ik eet soms wel elke ochtend vloeibare bounty
Je overgebleven fiets heeft toch geen lekke banden he?!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik had er 3! Tot er een maand geleden 2 zijn gestolen.
Hij ligt al twee weken onaangeraakt in je koelkast?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef conleche het volgende:
Ik doe al twee weken met een spitskool van 49 cent.
Als voetbal?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef conleche het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal maar niet zeggen hoeveel geld wij aan groente lkwijt zijn
Heb net 15.4 km hardgelopen, zover wilde ik helemaal niet maar het liep lekker
Cacao is superfood!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh en kokos is ook gezond, goede vetten enzo. Ik denk dat dit best wel gezonder is dan een boterham met boter en kaas. Wellicht de cacao weglaten, maar dan is het nog lekker
Nee! Ik snij er iedere keer wat van af voor rauwkost of wokgroenten. Hij is nu net opgegaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij ligt al twee weken onaangeraakt in je koelkast?
Spitskoolquote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef conleche het volgende:
Goed man!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal maar niet zeggen hoeveel geld wij aan groente lkwijt zijn
Heb net 15.4 km hardgelopen, zover wilde ik helemaal niet maar het liep lekker
Wow!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee! Ik snij er iedere keer wat van af voor rauwkost of wokgroenten. Hij is nu net opgegaan.
Ja dat is echt zo, voor 50 cent heb je een behoorlijk pak koekjes, voor de 2 euro per dag aan appels heb je ook behoorlijk wat snoep in de goedkopere winkelsquote:Op woensdag 21 november 2012 13:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dat echt zo ja? Dat soort excuses krijg je altijd bij programma als obees enzo. Maar ik zit niet net zo vol van koekjes als van een bth pindakaas. (jaja, genoeg koekjes eten enzo)
Groente kan idd duur zijn maar seizoensgroenten is vrij goedkoop. Maar het kost allemaal wel meer werk en meer "staple foods" als aardappels, rijst etc is dan ook wel een vereiste...
Ok, maar van een minimars zit je niet zo vol als van een appel. Althans, ik nietquote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo, voor 50 cent heb je een behoorlijk pak koekjes, voor de 2 euro per dag aan appels heb je ook behoorlijk wat snoep in de goedkopere winkelsZelfs een zak minimarsjes bij de appie is goedkoper dan die 2 appels p.p.p.dag hier.
Overigens bezuinig ik alleen op de ongezonde dingen, koekjes koop ik niet, ik heb gewoon altijd bloem en gist en zout en eieren en melk en suiker en als er visite komt, of we er gewoon zin in hebben, bak ik watGoedkoper en gezonder (lees: minder ongezond).
Seizoensgroente doen we ook, alleen al uit principe. Fruit en vlees is dan nog verreweg het duurste van de boodschappen eigenlijk, de groente valt idd wel mee.
Van een zak welquote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ok, maar van een minimars zit je niet zo vol als van een appel. Althans, ik niet
Maar na twee boterhammen zit ik echt vol, en als ik dat met koekjes wil bereiken moet ik echt wel een half pak eten. Een heel brood (waar ik ruim een week mee doe) kost ¤1,20. Daar heb ik ¤3,50 aan koekjes voor nodigquote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo, voor 50 cent heb je een behoorlijk pak koekjes
Er zitten ook wel iets meer dan 4 van die dingen in een zakquote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ok, maar van een minimars zit je niet zo vol als van een appel. Althans, ik niet
ik heb altijd een basisvoorraad groente in de koelkast liggen: wortel, paprika, courgette en broccoli. Daarnaast soms tomaten (die lust ik rauw eigenlijk niet zo), en aubergine. Verder standaard appels en bananen in huis, en in deze tijd van het jaar ook mandarijnen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe wel altijd lang met een zak wortels van 50p. Gaan her en der in en vergaan niet zo snel. Zelfde met bleekselderij.
Nu ja, nu maar 's aan de studie![]()
Noten bij de appie? Vies en duur! Ik haal ze op de markt, 100 gr macadamia of pecan voor 1,50 ofzo? En superlekker!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:02 schreef the85mc het volgende:
toch weer zwaarder, nu 86 kg Ik snap echt niet waar dat gewicht blijft.. Mijn maten zijn ongeveer hetzelfde als toen ik 8 k lichter was.. raar..
Somebody's gonna be offended...quote:Op woensdag 21 november 2012 14:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Noten bij de apppie? Vies en duur! Ik haal ze op de markt, 100 gr macadamia of pecan voor 1,50 ofzo? En superlekker!
Eens met duur, op de markt zijn ze wel iets goedkoper inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Noten bij de apppie? Vies en duur! Ik haal ze op de markt, 100 gr macadamia of pecan voor 1,50 ofzo? En superlekker!
Noten haal je op de markt of bij de turk.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:02 schreef the85mc het volgende:
Ik eet ook veel uit de bonus, maar dan nog zijn de turkse winkeltjes nog wel goedkoper. Ik vind noten best duur.. Er gaan per week 2-3 bakjes door, ik haal ze altijd bij de appie. Die van de jumbo zijn iets goedkoper, maar veel minder vers. En de lidl heeft alleen notenmix met gebrande noten..
Ik was vanochtend toch weer zwaarder, nu 86 kgIk snap echt niet waar dat gewicht blijft.. Mijn maten zijn ongeveer hetzelfde als toen ik 8 k lichter was.. raar..
Hebben we het over dezelfde? Zo'n doorzichtig bakje.. En altijd de verste uitzoeken uit het schapquote:Op woensdag 21 november 2012 14:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ja. Ik vind die, zeker vergeleken met de noten van de markt, echt niet lekker.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde? Zo'n doorzichtig bakje.. En altijd de verste uitzoeken uit het schapMaar in de supermarkt waar ik boodschappen doet gaan die noten altijd hard. Bij de jumbo proeven ze wel alsif ze al een jaar in de verpakking zitten..
Oeh, da's lekker after-hardloopvoerquote:Op woensdag 21 november 2012 14:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Net trouwens lekker gelunched, na het hardlopen:
Roereitje van 2 eieren, 2 plakjes spek, 2 boterhammen kaas en een appel...
Ik heb al geen tijden noten van de markt gegeten, dus het zou best kunnen kloppen. Binnenkort maar eens proberen dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja. Ik vind die, zeker vergeleken met de noten van de markt, echt niet lekker.
Jep. Alweer ruim een maand. Op zich wel leuk hoor, maar ik merk wel dat ik om de week een dag minder heb. En als zo ongeveer alles niet loopt zoals zou moeten... Meh.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ben je weer helemaal aan het werk?
Dat red ik met de auto ook nietquote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef loveli het volgende:
Heerlijk, met de auto naar werk. Geen regen, tegenwind, omwegen met OV, whatever en binnen 10 minuten op werk.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja... het is niet zo goed te bevatten. We hebben haar allebei alleen nog 'relatief goed' gezien, dus we kunnen ons niet echt indenken hoe het is om haar straks vrijdag zelf weer te zien. Het is heel surrealistisch, die beschrijvingen. Wel ronduit klote natuurlijk, maar denk dat de klap pas vrijdag komt.
Ghehequote:Op woensdag 21 november 2012 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cheer up pun anyone? Kreeg ik net doorgestuurd van vriendje en in het topic zijn ook sads!
[ afbeelding ]
Impressive!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:14 schreef the85mc het volgende:
Even iets anders: ik hou mijn gegevens bij (vetpercentage, omtrekken, gewicht) in een sheet. Mijn vetvrije massa stijgt sneller dan gewoon gewicht, dus ik vond het tijd om er een solverformule overheen te gooien: Over 176 weken is mijn vetvrije gewicht hoger dan normale gewicht. Dan weeg ik trouwens 163 kg...
Het is zo fout he?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Het doet gewoon pijn aan m'n hersenen Coco!![]()
Nee, juist niet.. helemaal geen honger dat heb ik met alle sporten. Als ik niet sport op een dag dan heb ik juist de hele dag honger 'quote:Op woensdag 21 november 2012 16:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Krijg jij geen hongerklop met zo weinig koolhydraten na zo'n stuk lopen Uniek?
Ik kan wel merken dat ik een nieuw schema heb. Spierpijn aan de voorkant en achterkant van mijn dijen, in mn billen, mn rechte buikspieren, mn schouders en mn bovenarmen. En mn borst,
Lastig! Is er een mogelijkheid om het vanuit jouw eigen beeldpunt te doen of moet de methode voor correct doorgaan en moeten de studenten het 'daar mee doen'?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:31 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, ik moet vrijdag lesgeven over een bepaalde methode waar ik het in de grote lijnen niet mee eens ben, maar in de kleine details niet 100% snap. Ik zie er nu al tegenop!
Honey Boo Booquote:Op woensdag 21 november 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik negeer het maar. Net als 'Honey Boo Boo' waar een vriend van me helemaal idolaat van is
Wat noemt ie als terugverdientijd?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
We hebben nu zo'n vertegenwoordiger hier zitten met een mooi verhaal over zonnepanelen.. Het ziet er naar uit dat hij nog even blijft maar ik heb honger
Daar komt ie zo op, haha... Hij weet nu ook dat ik ermee bezig ben op internetquote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat noemt ie als terugverdientijd?
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cheer up pun anyone? Kreeg ik net doorgestuurd van vriendje en in het topic zijn ook sads!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huis gezien en we vinden het mooi! Nu dus heel goed gaan nadenken over wat we allemaal precies willen en kunnen...
7 jaar toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:01 schreef the85mc het volgende:
Chinese zonnepanelen zijn vaak goedkoper dan europese, maar je hebt ook een transformator nodig. Die chinese zonnepanelen hebben vaak minder goede trafo's en die moet je vaak na 10 jaar vervangen. En vaak merk je niet dat de trafo het niet meer doet..
Lijkt me wel wat optimistisch.. Ook op jullie dak? Of in 8 jaar in testlab onder perfecte omstandigheden..quote:
TVT? Of transformatoren vervangen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |