Mijn idee iddquote:Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef V1z0R het volgende:
Mar, inderdaad beter om tegen wat kosten gezond te blijven dan gratis van de wal in de sloot worden geholpenXMert
Volgens mij kun je heel goedkoop gezond leven hoor?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef V1z0R het volgende:
Mar, inderdaad beter om tegen wat kosten gezond te blijven dan gratis van de wal in de sloot worden geholpenXMert
Dit gaat om betaald sporten op maat vs gratis revalidatie die minder bij Mar aansluit.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij kun je heel goedkoop gezond leven hoor?
Dan begrijp ik de opmerkingquote:Op woensdag 21 november 2012 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit gaat om betaald sporten op maat vs gratis revalidatie die minder bij Mar aansluit.
Verder ben ik benieuwd naar alle goede raad voor goedkoop gezond leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
You and me both.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
Spannend DaD! Ben benieuwd hoelang het duurt nadat het nieuwe huis er is voor er over babies gesproken gaat worden![]()
Denk het niet... Waar het om gaat is dat je kleine vlokken hebt ipv "hele vlokken".quote:Op woensdag 21 november 2012 11:13 schreef loveli het volgende:
En de el cheapo euroshopper? Die van de C1000 vind ik slap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Perruche op 21-11-2012 13:14:20 ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Denk het niet... Waar het om gaat is dat je kleine vlokken hebt ipv "hele vlokken".
Niet goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goed:Waarom is dat ene beter dan de andere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:05 schreef Goodbye het volgende:
voor Mariaatje, klinkt als een hele lieve oma!
Ja is ook! Ze heeft ook wel haar dingetjes natuurlijk
, maar in grote lijnen vind ik mijn oma heel tof
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Denk het niet... Waar het om gaat is dat je kleine vlokken hebt ipv "hele vlokken".
Niet goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goed:Bij mij doet je plaatje kleine vlokken het niet, maar volgens mij is het C1000 kleine vlokken vs ES hele vlokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Do tell! (even los van wat Loveli al uitlegde)quote:Op woensdag 21 november 2012 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij kun je heel goedkoop gezond leven hoor?
Je hoeft er iig niet heen voor de havermout. ES heeft geen hele vlokken, maar is wel (veel) steviger dan C1000. Duurdere koop ik nietquote:Op woensdag 21 november 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
Maria, niet dat het "niet goed is", maar voor mij is de structuur niet zo lekker als van hele vlokken.
Li, ik weet niet wat je bedoelt met C1000, daar kom ik nooitheb het plaatje veranderd, kan je het nu wel zien?
ES kost 39 cent ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 13:21 schreef MarMar het volgende:
Ik heb volgens mij altijd goedkope van de Liddl? Zakje voor 50 ct, prima vlokken.
I feel your pain. Werkelijk alles wat ik deze week oppak, blijkt een probleemgeval te zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef _aurum_ het volgende:
fijn dat het beter gaat
Ik heb net ff een offerte laten maken voor een potentiele nieuwe auto en ik moet zo verder met een offerte voor een klant en het is echt een hoofdpijn offerteAllemaal moeilijke dingen, waar ik geen zin in heb dus dan maar WOG'gen
Ik ben gewend aan 4 - of 7-korenvlokken (haver, gerst, rogge, tarwe, maïs, boekweit en rijst) van de De Halm ofzoiets, bij ekoplaza. Wat duurder maar echt ultiem lekkerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hoeft er iig niet heen voor de havermout. ES heeft geen hele vlokken, maar is wel (veel) steviger dan C1000. Duurdere koop ik niet
Ben je weer helemaal aan het werk?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
I feel your pain. Werkelijk alles wat ik deze week oppak, blijkt een probleemgeval te zijn.
Vertel mij watquote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen jouw trucje met cacao, en dan kokos erbij. Vloeibare bounty
Nou... groente en fruit is op de markt altijd wel goedkoop te krijgen. En gewoon eten volgens de reclames (en de mazzel hebben bijna alle groentes te lusten), gewoon verschillende supermarkten af fietsen. Diepvries groentes zijn net zo gezond en heel goedkoop mocht het vers duur zijn. Vega zijn helpt ook heel veel.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Do tell! (even los van wat Loveli al uitlegde)
Hier gaat verreweg het meeste boodschappengeld op aan groente fruit en vlees/vis.. De ongezonde boodschappen zijn gek genoeg altijd spotgoedkoop te krijgen.
*mentale aantekening*quote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen jouw trucje met cacao, en dan kokos erbij. Vloeibare bounty
No offence he, maar ik denk dat jij wel minder gevarieerd en ook minder eet dan de meesten hier. Daarnaast heeft bijv. MarMar kinderen dus dat maakt het ook wel duurder, natuurlijk hoe meer mensen hoe meer kosten enzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... groente en fruit is op de markt altijd wel goedkoop te krijgen. En gewoon eten volgens de reclames (en de mazzel hebben bijna alle groentes te lusten), gewoon verschillende supermarkten af fietsen. Diepvries groentes zijn net zo gezond en heel goedkoop mocht het vers duur zijn. Vega zijn helpt ook heel veel.
En gewoon een boodschappen bedrag inplannen (ik eet voor ¤15,- per week maximaal, meestal eronder, maar wel gezond).
En sporten, gewoon lekker naar buiten gaan
Waarom zou het niet mogen?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*mentale aantekening*
Nu nog een momentje verzinnen dat het mag van mezelf
ik gooi er nog een schepje bovenop....ik zie 1 melding bij mijn Word scherm:quote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
I feel your pain. Werkelijk alles wat ik deze week oppak, blijkt een probleemgeval te zijn.
Nou, ik eet elke dag een andere groente en fruit dat maak ik eerst op voordat ik wat nieuws koop. Met de basis en eiwitten wissel ik ook, dus tja...quote:Op woensdag 21 november 2012 13:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
No offence he, maar ik denk dat jij wel minder gevarieerd en ook minder eet dan de meesten hier. Daarnaast heeft bijv. MarMar kinderen dus dat maakt het ook wel duurder, natuurlijk hoe meer mensen hoe meer kosten enzo.
Maar ja, wat eet jij, 4 bth, 2 fruit, avondeten en nog een schaaltje yoghurt? Voor veel mensen is dat niet "genoeg" en ook niet echt afwisselend. Maar goed, als ik op de kleintjes zou moeten letten zou ik ook wel minde geld uitgeven aan mijn eten.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, ik eet elke dag een andere groente en fruit dat maak ik eerst op voordat ik wat nieuws koop. Met de basis en eiwitten wissel ik ook, dus tja...
En ik heb inderdaad vanuit mijn situatie gerekend (logisch, de enige situatie die ik ken).
Daarbij heb ik ook gewoon minder te besteden en ik wil ook nog meer dan genoeg geld overhouden voor leuke dingen
Als ik mijn huur, zorgkosten, school, koor en studentenvereniging heb betaald houd ik ongeveer ¤200,- over. Ik wil nog leuke dingen kunnen doen met vrienden, hobby's et cetera. Dus daar reken ik ¤120,- voor en dan ¤60,- voor etenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ja, wat eet jij, 4 bth, 2 fruit, avondeten en nog een schaaltje yoghurt? Voor veel mensen is dat niet "genoeg" en ook niet echt afwisselend. Maar goed, als ik op de kleintjes zou moeten letten zou ik ook wel minde geld uitgeven aan mijn eten.
Sorry, voelde gewoon zo. En zoals ik al zei, ik weet dat dit voor mij werkt en ik zeg ook niet dat iedereen voor dat geld kan leven. Maar ik ben ook a.) alleen, b.) klein, c.) ik doe niet aan low-carbquote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:
je hoeft je niet aangevallen te voelen ofzo... ik zeg alleen dat ik denk dat wat voor jou geld nietnvoor iedereen geld. En notabene ook nog dat wanneer ik ook wel anders zou piepen alls ik zou moeten bezuinigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |