Dat is ook de grootste flauwekul... Want als je ze ermee confronteert is het standaard antwoord: "Nja het voelt gewoon anders"quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies, punt duidelijk gemaakt. Dank u
Ho ho, het werkt twee kanten op hea... Als ik merk dat een vrouw daar voor openstaat, dan doe ik het wel.. alleen ben ik mij er ook bewust van. Dus ik realiseer me, dat gelijk alle spanning weg is.. want er blijft niets meer te raden over.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:47 schreef peleetje het volgende:
[..]
Goh jou dates boffen maar... als ze willen dan krijgen ze!
En dit ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:57 schreef minthy het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen; de slowchat-topics zijn 2 deuren verderop
Hoe is het met je dates, nog wat op stapel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:58 schreef peleetje het volgende:
Sja je hebt mensen die puur daten om van bil te kunnen gaan. En je hebt mensen die daten omdat ze iemand willen leren kennen.
Als het goed is, ben ik in juli klaar met m'n opleiding. Dan pak ik het daten (al dan niet via een datingsite) wel weer op. Als er voor die tijd geen leuke kerel langs komt fietsenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En dit ook.
Zeg minthy, wanneer ga jij weer daten en welke sites zijn jou tot nu toe goed bevallen?
Niks op stapel de komende tijd. Nu ben ik ook niet zo actief meer op datingsites.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe is het met je dates, nog wat op stapel?
En dat geloof jij meteen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat hebben bijna alle vrouwen tegen mij gezegd, waar ik op de eerste date al sex mee had
Je moet ookl niet daten via Fok, allemaal anti-sociale types hierquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Als het goed is, ben ik in juli klaar met m'n opleiding. Dan pak ik het daten (al dan niet via een datingsite) wel weer op. Als er voor die tijd geen leuke kerel langs komt fietsen![]()
Tot nu toe heb ik alleen ervaring met Badoo, niet heel goed bevallen![]()
En via Fok, dat is helemaal niet goed bevallen. Lastig dat je elkaar steeds weer tegenkomt
Ha, heb eigenlijk inmiddels dezelfde ervaring met Badooquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Als het goed is, ben ik in juli klaar met m'n opleiding. Dan pak ik het daten (al dan niet via een datingsite) wel weer op. Als er voor die tijd geen leuke kerel langs komt fietsen![]()
En via Fok, dat is helemaal niet goed bevallen. Lastig dat je elkaar steeds weer tegenkomt
Oh, dat vond ik dan wel weer meevallenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je moet ookl niet daten via Fok, allemaal anti-sociale types hier
Ik bied me aan om te daten... voor referenties, talk to eefje :pquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik bied me aan om te daten... voor referenties, talk to eefje :p
Ja, die frustraties hoorde ik ook vaakquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha, heb eigenlijk inmiddels dezelfde ervaring met BadooEn als ik eens een serieuze dater spreek druipt ook de frustratie er bij de ander vanaf wat een ongein en laag bij de grondse shit ze daar treffen.
Hmm ja, ik heb ook wel via fok gedate maar vond het juist relaxter omdat het dan sowieso wel klikt doordat je iemands reacties hebt gezien/weet wat je kunt verwachten. Misschien dat er minder druk op ligt dan bij gewone dates voor mij ofzo. Maar als je iemand wilt ontlopen is het minder inderdaad
I don't fear a thing :pquote:
Wat ik nog steeds erg jammer vindquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Op die manier kan je daten via Fok ook bekijken, maar na m'n laatste debacle ben ik er vooralsnog wel even klaar mee
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik bied me aan om te daten... voor referenties, talk to eefje :p
Sorry, jongquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds erg jammer vind
Ja max 20 a 30 min rijden, anders houd het op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef Mark-J het volgende:
Hanteren jullie nog een maximum afstand eigenlijk?
Maximum Eindhoven, maar echt verder doe ik het niet. Heb eens twee vriendinnen gehad, een uit Zeist en een uit Bergen op Zoom. Zie je elkaar enkel in het weekend en dat werkt soms ook niet, vooral als je het druk hebt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef Mark-J het volgende:
Voor mij max uur rijden met de auto. Kom ik vanuit lelystad een aardig end mee. Stel dat iemand op 1h 10m woont, dan is dat uiteraard geen probleem.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef Mark-J het volgende:
Hoe kom je aan een battle:P ik krijg niets de hele tijd. Pff.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:33 schreef Sc0tTy het volgende:
Net m'n eerste battle gehad en gewonnen maar in de speeddate vertelde ze dat ze een zoon had. Beetje jammer dat het systeem niet zag dat ik daar 'Absoluut niet' voor heb ingesteld.
Als je ze aangeboden krijgt wel. 1 x was ik binnen een half uur naar de speeddate onderweg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:41 schreef Cerviantes het volgende:
Werkt bij jullie de speeddate (PAIQ) ? Ik krijg totaal geen matches, battledates idem. Er ston wel 1 keer ..... heeft de speed date geanuleerd :S
Lekker dan. Weet je ook of er toevallig een bepaald tijdstip is waar op je meer kans heb om zo een speeddate aangeboden te krijgen? Om heel de dag te wachten op zo een speeddate gaat een beetje te ver.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je ze aangeboden krijgt wel. 1 x was ik binnen een half uur naar de speeddate onderweg.
Ja, al die foto's bekijken en beoordelen is wel leuk. Wist niet dat je daardoor een cijfer kreeg. Ik zit meestal niet eens te sorteren. Heb je een mooie foto sta je bovenaan, de rest naar beneden. Geen gelijke, maar als zij hiervoor cijfers krijgen dan ga ik het wel eerlijk beoordelen. Is niet zo eerlijk anders. XDquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef Mark-J het volgende:
Meestal 's avonds, dan zijn ook de meeste gebruikers online. Je weet ook dat je foto's kan beoordelen? Zo kom je ook aan dat cijfer
Ja, dat snap ik. Ik bedoel straks krijgen meisjes door mij een lage score omdat ik zo lui beoordeel. Dat is niet eerlijk. Snap je (A).quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:43 schreef Mark-J het volgende:
Jij beoordeelt de dames, maar zij beoordelen jou he! Jij krijgt geen cijfer voor jou beoordelingen, maar door de beoordelingen die aan jou gegeven worden
Ik ook niet, maar ik kreeg een aanvraag van haar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef Cerviantes het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een battle:P ik krijg niets de hele tijd. Pff.
Op Paiq heb je foto scores: Die zijn door anderen aan jou foto gegeven door te ranken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:45 schreef Cerviantes het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik bedoel straks krijgen meisjes door mij een lage score omdat ik zo lui beoordeel. Dat is niet eerlijk. Snap je (A).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |