Beetje ouwehoeren moet kunnen man, serieuze gebrabbel over niks altijd in dit landjequote:
Maar niet iedereen is zoals jij. Ik denk juist dat het op zich wel goed is om daar als buurvrouw-zijnde te zitten en te praten. Het houdt veel mensen bezig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef trovey het volgende:
Ook weer iemand die zo nodig haar paar minuten bekendheid moet hebben.Ik zou hard wegrennen als iemand van de pers met mij zou willen praten als mijn buurman een verdachte in een moordzaak zou zijn.
Maar deze: Oh wacht, XC-factor en Idols zit er niet in....op deze manier.
Ik zou er zelf ook niet gaan zitten, maar ik vind het wel goed dat iemand het wel doet en duidelijk vertelt wat er gaande is. Zo iemand kan het veel beter vertellen dan een reporter die random met wat mensen heeft gesproken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef trovey het volgende:
Ook weer iemand die zo nodig haar paar minuten bekendheid moet hebben.Ik zou hard wegrennen als iemand van de pers met mij zou willen praten als mijn buurman een verdachte in een moordzaak zou zijn.
Maar deze: Oh wacht, XC-factor en Idols zit er niet in....op deze manier.
Hoe Pownews gewone burgers benadert verdient wel een bash hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef Rickazio het volgende:
Pownews bashenen zo serieus willen overkomen
Hoezo? die mensen zetten zichzelf voor lulquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoe Pownews gewone burgers benadert verdient wel een bash hoor.
Ik denk dat ze aandachtsgeil is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:16 schreef Mignon het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is zoals jij. Ik denk juist dat het op zich wel goed is om daar als buurvrouw-zijnde te zitten en te praten. Het houdt veel mensen bezig.
Zo ziet ze er niet uit. In ieder geval vind ik het wel goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aandachtsgeil is.Je bent de buurvrouw...als je nou echt iets te melden had.
quote:Wat moet je dan zeggen: 'niet meegaan met bekenden'?
Lijkt me ook heel lastig, wat je moet doen om je kinderen enigszins te beschermen.quote:Ja, maar je wil ook niet dat je kinderen overal bang voor zijn
Ja, het is maar een verkrachting en moord.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:16 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Beetje ouwehoeren moet kunnen man, serieuze gebrabbel over niks altijd in dit landje
Ik ken de buurt, tsjah. Ze heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:15 schreef tralalala het volgende:
Vrouwtje heeft wel vertrouwen in de Friese jeugd
'Geen commentaar' weet Pownews vaak ook nog te rekken tot een item. Politici moeten daar wel tegen kunnen, maar gewoon mensen op straat lastig vallen, zeker met gevoelige onderwerpen als deze, vind ik te ver gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoezo? die mensen zetten zichzelf voor lul
je hoeft niet te reageren
Ik zie geen enkele nuttige bijdrage behalve dat ze graag op tv wil.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:18 schreef Mignon het volgende:
[..]
Zo ziet ze er niet uit. In ieder geval vind ik het wel goed.
Dat zegt niks over mensen die er in de buurt wonenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:18 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja, het is maar een verkrachting en moord.
Veelal boerentokkies, volgens mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat zegt niks over mensen die er in de buurt wonen
Overdreven sentimenteel gedoe zeg, maak jij je ook dagelijks druk om de moorden in Rdam?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
'Geen commentaar' weet Pownews vaak ook nog te rekken tot een item. Politici moeten daar wel tegen kunnen, maar gewoon mensen op straat lastig vallen, zeker met gevoelige onderwerpen als deze, vind ik te ver gaan.
Waldpykjesquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:21 schreef Mignon het volgende:
[..]
Veelal boerentokkies, volgens mij.
Nee, maar in een klein dorpje doet men dat wel toch. En ik woon niet in Rotterdam.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:22 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Overdreven sentimenteel gedoe zeg, maak jij je ook dagelijks druk om de moorden in Rdam?
Klopt ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Door die vaste PI van jou lijk je in een constante depressie te zitten.
Lastig vallen? Dat is te verwachten. Alsof alleen PowNews op dat plaatje afstormt trouwens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
'Geen commentaar' weet Pownews vaak ook nog te rekken tot een item. Politici moeten daar wel tegen kunnen, maar gewoon mensen op straat lastig vallen, zeker met gevoelige onderwerpen als deze, vind ik te ver gaan.
Alleen PowNews maakt er een semi-grappig item van dat de buurtbewoners voor gek probeert te zetten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef Mignon het volgende:
[..]
Lastig vallen? Dat is te verwachten. Alsof alleen PowNews op dat plaatje afstormt trouwens.
En heit en mem zijn lief en we gaan siepels eten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waldpykjes
Myn herder is myn redder is daar het levensmotto
De manier van werken van Pownews is wel wat anders dan van andere media volgens mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef Mignon het volgende:
[..]
Lastig vallen? Dat is te verwachten. Alsof alleen PowNews op dat plaatje afstormt trouwens.
Ja klopt, die houden het graag luchtig voor de doelgroep.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De manier van werken van Pownews is wel wat anders dan van andere media volgens mij.
Zijn ook wel gekken dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Alleen PowNews maakt er een semi-grappig item van dat de buurtbewoners voor gek probeert te zetten.
Was er vandaag niet ivm voetbal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef Mignon het volgende:
[..]
Zijn ook wel gekken dus wat dat betreft.Maar eens even PowNews kijken zo.
Kut voetbal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was er vandaag niet ivm voetbal.
Ja, http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1306242quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef Mignon het volgende:
[..]
Kut voetbal.Dan was het gisteren?
Gast... (klinkt iets mannelijker dan je bent geloof ik)quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele nuttige bijdrage behalve dat ze graag op tv wil.Trouwens die deskundige was destijds ook degene van die parkmoorden...zat hij ook een beetje naast de waarheid want de dader bleek de dader niet te zijn.
8:00 min.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1306242
Ik vind het wel meevallen. Hij kaart vooral de (van toen) 'hypocrisie' van de bewoners aan door over die asielzoekers te beginnen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1306242
De reactie van die mensen is ook nog wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:37 schreef Mignon het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Hij kaart vooral de (van toen) 'hypocrisie' van de bewoners aan door over die asielzoekers te beginnen.
Ik zag dat ja, mooi stuk, wat een figuurquote:
Mwa, door zijn manier van interviewen ontlokt hij uitspraken bij die wat oudere mannetjes. Ja, ze zeggen het zelf, maar toch worden ze voor schut gezet zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:37 schreef Mignon het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Hij kaart vooral de (van toen) 'hypocrisie' van de bewoners aan door over die asielzoekers te beginnen.
Snap ik. Ik snap die oudere mannetjes ook wel, ook dat d'r gezegd wordt dat het beter was geweest voor de omgeving dat het niet iemand was van de gemeenschap. Toch is het ook enigszins hypocriet te noemen en dat kaart PowNews aan. Weliswaar door uit te lokken maar dat doet Rutger altijd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mwa, door zijn manier van interviewen ontlokt hij uitspraken bij die wat oudere mannetjes. Ja, ze zeggen het zelf, maar toch worden ze voor schut gezet zo.
Ik moet altijd denken aan dat hij verzonnen heeft dat ie een kind had wat vervolgens dood ging. Vrij ziek.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ken Boudewijn eigenlijk alleen van die persiflages uit Studio Spaan
Je zag ook wel van een kilometer dat ie niet helemaal 100 was.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan dat hij verzonnen heeft dat ie een kind had wat vervolgens dood ging. Vrij ziek.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zag ook wel van een kilometer dat ie niet helemaal 100 was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Lekker buikje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vond Boudewijn altijd zo tof met oude boeken. Met handschoenen aan.
[ afbeelding ]
Ja, oh, wat lief gedacht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kun je overheen aaien met handschoentjes.
Als had ze nu een verhaal over kwantummechanica opgehangen, dan vond je dat nog. Jij had je oordeel van tevoren al klaar.quote:
Omdat er helaas veel domme wijven bestaan in dit land...quote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef borisz het volgende:
Het blad Linda is één van de meest succesvolle vanuit een financieel oogpunt.
Linda wordt alleen maar nat van Jeroen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
Oef, linda. I just came..
hoewel ze nu wat ouder begint te worden![]()
Ik denk dat Maarten even een dutje gaat doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:17 schreef ddx het volgende:
Hopenlijk maakt Maarten nog paar leuke opmerkingen.
Haar strak getrokken ogen zijn ook eng.quote:
Jawel. Is net als homoseksualiteit een geaardheid.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
je kan toch niet geboren worden als pedo? of wel?
Is helaas hetzelfde als met homo's ja. In nature bijna hetzelfde defunct zelfs...quote:Op woensdag 21 november 2012 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
je kan toch niet geboren worden als pedo? of wel?
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel. Is net als homoseksualiteit een geaardheid.
Is ooit al gedaan hoor in de jaren 90. Kreeg je een uurtje in Yabyum aangeboden t.w.v 1000 gulden.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef Deckard het volgende:
Het land zou op zijn kop staan als de nieuwe revu je gratis wat hoeren aanleverde.
Dan zeg je dat het een keuze is.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:26 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Nog steeds een grote discussie of dat geaardheid is of psychologisch iets.
Ik zelf houd het op een psychologisch iets.
Nee natuurlijk niet. Of is in jouw beleving een depressie of een psychose ook een keuze?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zeg je dat het een keuze is.
alles. Zelfs Pauw wil haar niet op zijn boot.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Haar strak getrokken ogen zijn ook eng.
Ja, gerucht gaat dat ze zichzelf er ook op klaar vingert... Terwijl ze haar man ongewild klaar pijpt... Zo is Linda...quote:Op woensdag 21 november 2012 23:29 schreef Travel. het volgende:
Heeft ze nou op elk blaadje haar eigen hoofd geplakt?
Die zijn meestal tijdelijk van aard, een seksuele voorkeur niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Of is in jouw beleving een depressie of een psychose ook een keuze?
Die seriousface,quote:Op woensdag 21 november 2012 23:34 schreef marcodej het volgende:
Kijkt Linda nu serieus of is haar botox uitgewerkt?
twitter:JaapJansen twitterde op woensdag 21-11-2012 om 23:35:47Waarom zie je bijna nooit Hutu's met een mobieltje? Er zitten teveel Tutsi's op #PenW reageer retweet
Ik kijk morgen pas. En gok op het laatste.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:34 schreef marcodej het volgende:
Kijkt Linda nu serieus of is haar botox uitgewerkt?
ja, vind het onderwerp ook interessant.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef vivelafete het volgende:
Interessante verteller deze belg!
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef vivelafete het volgende:
Interessante verteller deze belg!
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef borisz het volgende:
twitter:JaapJansen twitterde op woensdag 21-11-2012 om 23:35:47Waarom zie je bijna nooit Hutu's met een mobieltje? Er zitten teveel Tutsi's op #PenW reageer retweet
Misschien kunnen ze haar vragen te vertrekken, hoewel dat verzoek dan 45 minuten te laat komt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:48 schreef Specularium het volgende:
Linda is teveel aan het woord, dit is niet haar onderwerp.
Dat is haar personage in Gooische Vrouwen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:48 schreef marcodej het volgende:
Cheryl Moreiro? Iedereen moet schijnbaar gelijk weten wie dat is?
Niet hard genoeg inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:50 schreef Specularium het volgende:
Als je mensen zo oplicht dan verdien je ook een ondergang.
het ergste is dat hij nog honderden miljoenen heeftquote:Op woensdag 21 november 2012 23:50 schreef Specularium het volgende:
Als je mensen zo oplicht dan verdien je ook een ondergang.
Ik googlede het. Mijn ogenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:55 schreef ddx het volgende:
We hebben in Nederland toch ook zo'n soort project ?
Kasteel Almere ?
dat wilde de gemeente toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:55 schreef ddx het volgende:
We hebben in Nederland toch ook zo'n soort project ?
Kasteel Almere ?
Witteman's pensioen moest nog even verder opgekrikt worden?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:09 schreef borisz het volgende:
Er is besloten om sowieso nog een seizoen PenW te maken na dit seizoen.
Nee:quote:Op donderdag 22 november 2012 23:01 schreef dawg het volgende:
ik wil die hooligan wel horen. misschien valt 020 wel de studio binnen.
twitter:JeroenPauw1 twitterde op donderdag 22-11-2012 om 22:56:12Om veiligheidsredenen zojuist #penw opgenomen. Feyenoord Hooligan Youri Kievits die over zijn boek praat is nu weer op weg naar 010.. reageer retweet
Ze hebben geen zin in Frits en Henk akkefietjes.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee:twitter:JeroenPauw1 twitterde op donderdag 22-11-2012 om 22:56:12Om veiligheidsredenen zojuist #penw opgenomen. Feyenoord Hooligan Youri Kievits die over zijn boek praat is nu weer op weg naar 010.. reageer retweet
jammer weer hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee:twitter:JeroenPauw1 twitterde op donderdag 22-11-2012 om 22:56:12Om veiligheidsredenen zojuist #penw opgenomen. Feyenoord Hooligan Youri Kievits die over zijn boek praat is nu weer op weg naar 010.. reageer retweet
En zelfs dat is niet nieuw. 2 weken terug zat hij ook bij Spuiten&Slikken.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is actueel aan die hooligan? alleen zijn boek?
ik denk het? ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is actueel aan die hooligan? alleen zijn boek?
atond geen reden bijquote:Op donderdag 22 november 2012 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja oke.. om veiligheidsredenen?
Deze kledingcombo is ook wel swagquote:Op donderdag 22 november 2012 23:10 schreef alors het volgende:
Ik dacht even dat hij een panterprintstropdas had, zou wel episch zijn.
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een onnodige hooligan
JA best goed tegen die neerbuigendheid van Pauw...Ik zou hem voor zijn bek slaan en ik ben geen hooligan.quote:
Expo in het Afrikaanse Dorp....quote:Op donderdag 22 november 2012 23:13 schreef Specularium het volgende:
Wat was dat tentenkamp achter die kerel?
Precies. Stomme vragen gewoonquote:Op donderdag 22 november 2012 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
JA best goed tegen die neerbuigendheid van Pauw...Ik zou hem voor zijn bek slaan en ik ben geen hooligan.
P&W zijn dan ook verschrikkelijk slecht bezig de laatste tijd met hun irritante toontjes en bijzinnetjes.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
Arrogant toontje van Pauw. Jammer.
Praten jullie ook wel eens over iets? Hebben jullie ook gesprekken?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
JA best goed tegen die neerbuigendheid van Pauw...Ik zou hem voor zijn bek slaan en ik ben geen hooligan.
Ja is beetje moeilijk....quote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
Hij zoekt toch geen asiel meer?
Pauw en Witteman objectiefquote:Op donderdag 22 november 2012 23:15 schreef Kenju het volgende:
Pauw is niet zo goed met het in stand houden van een objectieve positie. Laat zich wel eens vaker gaan. Hij vind dat hooligan-ventje gewoon een idioot.
Hij baalt gewoon dat de redactie geen wipvlees heeft uitgenodigd voor op de boot.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:15 schreef Kenju het volgende:
Pauw is niet zo goed met het in stand houden van een objectieve positie. Laat zich wel eens vaker gaan. Hij vind dat hooligan-ventje gewoon een idioot.
Die met de jas aan niet heet genoeg?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij baalt gewoon dat de redactie geen wipvlees heeft uitgenodigd voor op de boot.
En wie gaat dat betalen? Zoete lieve Gerritje?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Laat alle chille gewoon hier
Iedereen blij
Ze krijgen allemaal een topbaan en helpen de economie weer omhoogquote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
En wie gaat dat betalen? Zoete lieve Gerritje?
Jouw moeder,quote:Op donderdag 22 november 2012 23:20 schreef marcodej het volgende:
Mijn moeder zei altijd: "Doe uit die jas, anders heb je er buiten niets meer aan."
Blijkbaar snappen allochtonen dit niet. Ik zie tijdens colleges ook altijd van die mensen met hun jas aan (overigens veelal Aziaten).quote:Op donderdag 22 november 2012 23:20 schreef marcodej het volgende:
Mijn moeder zei altijd: "Doe uit die jas, anders heb je er buiten niets meer aan."
Kan alleen hetzelfde zinnetje herhalenquote:
Er was ooit een hele verschillige reclame met een voetbalneger die handschoenen aan doet terwijl het 17 graden is.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Blijkbaar snappen allochtonen dit niet. Ik zie tijdens colleges ook altijd van die mensen met hun jas aan (overigens veelal Aziaten).
Tja, bewijs maar dat die mijnheer een somalier is...zeggen ze daar...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:23 schreef megamandy het volgende:
Ik wist eigenlijk niet dat je dan ook de papieren moest krijgen van dat eigen land. Handig als ze niet meewerken
Zou eigenlijk ook wel vreemd zijn als Nederland je kon voorzien van buitenlands papieren. We hebben hier niet over een visumquote:Op donderdag 22 november 2012 23:23 schreef megamandy het volgende:
Ik wist eigenlijk niet dat je dan ook de papieren moest krijgen van dat eigen land. Handig als ze niet meewerken
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:23 schreef megamandy het volgende:
Die krijgt de meeste tijdquote:Op donderdag 22 november 2012 23:26 schreef venomsnake het volgende:
Nu weten we het wel *gaaap.
Tijd om die hooligan te ondervragen :p.
Dat eerste snap ik wel, maar lijkt mij toch dat ze via consulaten of weet ik wat fatsoenlijk contact hebben?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:25 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook wel vreemd zijn als Nederland je kon voorzien van buitenlands papieren. We hebben hier niet over een visumDeze mensen missen geboorte aktes en paspoorten.
Hij moest naar de wc.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
Meneer dacht dat hij bij DWDD zat en snel weg moest gaan
Dat was van een studentenverenigingquote:Op donderdag 22 november 2012 23:29 schreef marcodej het volgende:
Tsss, onaangepaste. Nederlanders vragen netjes of ze naar de wc mogen.
Hij had het over het hooligan zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Feyenoord is genetisch
Is ook kut als je in Amsterdam bent geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |