Hihi, dan heb ik pluishaar als ik 'm af doe binnenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontploft haar is kut. Daarom hou ik van dit weer, gewoon hele tijd muts op als ik buiten loop
Dat is niet zo moeilijk lijkt me.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef Furdinand het volgende:
ik vind het leuk om appels haar te laten ontploffen
Heb je zo'n Peruaanse met van die flapjes?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontploft haar is kut. Daarom hou ik van dit weer, gewoon hele tijd muts op als ik buiten loop
Huh hier juist minder dan dat ik zonder zou lopenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi, dan heb ik pluishaar als ik 'm af doe binnen
ga huilen danquote:Op donderdag 22 november 2012 21:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je zo'n Peruaanse met van die flapjes?
Ik vind dat niet leuk. Je weet dondersgoed dat je nooit, maar dan ook nooit mijn haar mag fluffen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef Furdinand het volgende:
ik vind het leuk om appels haar te laten ontploffen
Mijn haar is heul dun en licht he, dat wordt heel snel statischquote:Op donderdag 22 november 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh hier juist minder dan dat ik zonder zou lopen
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind dat niet leuk. Je weet dondersgoed dat je nooit, maar dan ook nooit mijn haar mag fluffen.
ohja, hehequote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn haar is heul dun en licht he, dat wordt heel snel statisch
Gaat wel, gewoon knotje en dan is het aan de kant en niet meer lastigquote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja, hehelastig is haar
Ja ?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, nou, zeg op dan. Heb je die? Nou? Huh?
Oh, statisch is ook om naar van te worden.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn haar is heul dun en licht he, dat wordt heel snel statisch
goede oplossing altijd jaquote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gaat wel, gewoon knotje en dan is het aan de kant en niet meer lastig
Cute.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ?Vorig jaar toen gekocht, na jarenlang gezocht te hebben.
Lekker warme oren enzo altijd. Staat ook foto van op Facebook geloof ik.
Nog een voordeel, nat haar + knotje = mooie slagkrullendingen wanneer droog haar en knotje eruit.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goede oplossing altijd ja
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Cute.
Jij meteen aannemen dat ik peruaanseflapjesmutsenhater ben, omdat ik vroeg, maar is heul niet zo, potjandikkies.
haha Neee mijn blijft dan in zo'n slag zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nog een voordeel, nat haar + knotje = mooie slagkrullendingen wanneer droog haar en knotje eruit.
doe ik lekker tochquote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind dat niet leuk. Je weet dondersgoed dat je nooit, maar dan ook nooit mijn haar mag fluffen.
Hahahaquote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn vader, ja vader, maakte vroeger altijd superveel vlechtjes als ik had gedoucht en dan had ik de volgende dag gewoon kroeshaar, niet normaal.
Hahaha, wat tofquote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn vader, ja vader, maakte vroeger altijd superveel vlechtjes als ik had gedoucht en dan had ik de volgende dag gewoon kroeshaar, niet normaal.
Goedzo.quote:
Sorry, ik kreeg gewoon even sentimentele gevoelens, enkel al bij de gedachte aan zo'n prachtige flapjesmuts.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
je liehiegt want eerst sad pi enzoo je breeeekt mn zekerheid kun je wel gemenerd
Ja, allemaal zijn schuld, nooit meer weggegaan die krengen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HahahaGekke vader. Sindsdien altijd krulles
lievvquote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, allemaal zijn schuld, nooit meer weggegaan die krengen.![]()
Neuh, ik was als peutertje ook al een flinke poedel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |