SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij het inloggen zelfsquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:29 schreef Dimens het volgende:
Wat is Facebook verschrikkelijk sloom zeg.
Dat krijg ik niet eens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bij het inloggen zelfs
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met facebook
Het is een complot.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
Ik lig al in bedbeetje dan tc doen he
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
Ik lig al in bedbeetje dan tc doen he
Zelfs dat krijg ik niet eens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bij het inloggen zelfs
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met facebook
Ik nu ook niet meer.quote:
Ja ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Snowbells het volgende:
Dus, heeft iemand nog wat meegemaakt?
ov chipkaart kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Snowbells het volgende:
Dus, heeft iemand nog wat meegemaakt?
ik wacht het een dag af of ik een eerlijke vinder heb en anders gelijk nieuwe aanvragemquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da's balen, al een nieuwe besteld of iets?
Ik kreeg vandaag een mail terug van een bedrijf waar ik gesolliciteerd had. Het is dan wel een afwijzing, ze zijn een van de weinige die überhaupt iets van zich hebben laten horen.quote:
Wel jammerquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mail terug van een bedrijf waar ik gesolliciteerd had. Het is dan wel een afwijzing, ze zijn een van de weinige die überhaupt iets van zich hebben laten horen.
Heb je goed ook ja, stond er nog geld op?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wacht het een dag af of ik een eerlijke vinder heb en anders gelijk nieuwe aanvragem
Hier heb ik dus ook last vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mail terug van een bedrijf waar ik gesolliciteerd had. Het is dan wel een afwijzing, ze zijn een van de weinige die überhaupt iets van zich hebben laten horen.
Ja, maar doordeweeks heb ik studentenov, dus als ik hem blokkeer voor het weekend, is dat niet in gevaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je goed ook ja, stond er nog geld op?
Kachel aan doen ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef krullenbolletje het volgende:
gvd wat is het koud in mijn kamer
heb ik niet op zolderquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Kachel aan doen ?
quote:
Ja dat wel. Ik zit er nu aan te denken om havo te gaan doen en dat maar met een lening te gaan betalen. Ik kan toch niet aan werk komen.quote:
Ga vavo doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik zit er nu aan te denken om havo te gaan doen en dat maar met een lening te gaan betalen. Ik kan toch niet aan werk komen.
Afgelopen weken een stuk of 15quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoeveel sollicitaties heb je al de deur uit gedaan?
Havo? Je bedoeld HBO?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik zit er nu aan te denken om havo te gaan doen en dat maar met een lening te gaan betalen. Ik kan toch niet aan werk komen.
Nee, daar kan ik nog niet aan beginnen. Ik heb alleen een vmbo-t diploma en als ik hbo wil gaan doen, moet ik 21 zijn en een toets afleggen.quote:
Tegen die tijd heb ik misschien meer kans op een baan. Dan zit ik wel in de schulden, met niets doen kom ik ook nergens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je tenminste een jaartje nog studeren. Kun je het nog even uitstellen.
Dat is niet veel. Ik stuur er dagelijks minimaal een maar van al die sollicitaties, krijg ik vrijwel nooit meer iets te horen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:49 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Afgelopen weken een stuk of 15
Een afwijzing vind ik niet erg, maar dat niet reageren
Hard zoetermeers leventje, solliciteer als Teamleider bij een supermarkt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is niet veel. Ik stuur er dagelijks minimaal een maar van al die sollicitaties, krijg ik vrijwel nooit meer iets te horen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je ouders betalen ook niks?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik misschien meer kans op een baan. Dan zit ik wel in de schulden, met niets doen kom ik ook nergens.
Misschien is het indd niet zoveel, maar toch belachelijk dat je er geen reactie op krijgt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is niet veel. Ik stuur er dagelijks minimaal een maar van al die sollicitaties, krijg ik vrijwel nooit meer iets te horen.
Deze vrouw weet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef krullenbolletje het volgende:
vulploegleider is ook wel een chill baantje, kijken hoe mensen werken en ze daarna afkraken
Ik heb elke winkel in Zoetermeer al gehad. Die mensen willen iemand hebben die daar al werkt waarvan ze weten dat hij het kan. Iemand van 20 nemen ze gewoon niet meer aan, is te duur.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hard zoetermeers leventje, solliciteer als Teamleider bij een supermarkt.
JA Gquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
Uitkering trekken ja toch. Beetje kleding kopen en lui zijn ja toch.
Mijn teamleider is zo aangenomen zonder enkel ervaring, en mensen met meer ervaring zijn niet eens benoemd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb elke winkel in Zoetermeer al gehad. Die mensen willen iemand hebben die daar al werkt waarvan ze weten dat hij het kan. Iemand van 20 nemen ze gewoon niet meer aan, is te duur.
Binnenkort wil ik dat traject ook gaan volgen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en dan verdien je ook nog het dubbele van vakkenvullers![]()
Die heeft dan heel veel geluk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn teamleider is zo aangenomen zonder enkel ervaring, en mensen met meer ervaring zijn niet eens benoemd.
sidney?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn teamleider is zo aangenomen zonder enkel ervaring, en mensen met meer ervaring zijn niet eens benoemd.
Stelen van die ouwe tatta'squote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat ik nooit hoef te betalen om bij mijn ouders te wonen, omdat ze me toch tot mijn 30e thuis willen hebben
Lijkt mij ook wel wat als ik wat ouder ben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Binnenkort wil ik dat traject ook gaan volgen.
Over 4 dagen moet ik weer betalen en ik heb geen geld en ook geen inkomen. En dan komt de decembermaand, de duurste maand en ik heb geen geld. Wordt een leuke maand.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ohja, meh.lijkt me best raar om je ouders te betalen.
Heb ik meteen studentenbaantje binnen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat als ik wat ouder ben.
Zorg dat hij weg moet dan kom ik daar werken en dan ga ik wel onder je bed wonen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt, ik kraak hem ook altijd af.
Ik voorspel ruzie. Lijk je eigenlijk op je ouders? Qua uiterlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Over 4 dagen moet ik weer betalen en ik heb geen geld en ook geen inkomen. En dan komt de decembermaand, de duurste maand en ik heb geen geld. Wordt een leuke maand.
Zoveel rechten heb ik helaas niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zorg dat hij weg moet dan kom ik daar werken en dan ga ik wel onder je bed wonen.
nicequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb ik meteen studentenbaantje binnen.
Ik voorspel teleurstelling en iets later ruzie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik voorspel ruzie. Lijk je eigenlijk op je ouders? Qua uiterlijk?
Niks is gratis helaasquote:
Geen idee hoe je neef er uit zietquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik voorspel teleurstelling en iets later ruzie.
Ik vind mijzelf niet op mijn ouders lijken en veel anderen ook niet. Ik lijk meer op mijn neef.
Seks is niet uitdrukbaar in geld hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
Geef mij 950 euro en ik kan alles kopen waar ik nu behoefte aan heb.
ik heb wat meer nodig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon bij mijn Facebook vrienden zoeken naar mensen met dezelfde achternaam.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen idee hoe je neef er uit ziet. Ik lijk juist veel op mijn nicht, vooral als ik een bril draag.
Geef mij de erfenis van Bill Gates en ik ben gonequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
Zoals?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
Even je FB creepen. Ik heb mijn nicht niet op FBquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon bij mijn Facebook vrienden zoeken naar mensen met dezelfde achternaam.
Dan ga ik met je meequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Geef mij de erfenis van Bill Gates en ik ben gone
Dat komt er van als je cijfers van Bagdad gebruikt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En een miljoen heeft 7 nullen, ik snap het niet meer.
Ik wil ook geen geld voor seks.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Seks is niet uitdrukbaar in geld hoor.
had ik niet eens doorquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Trouwens leuk groen truitje op die foto.
Die kat gewoon laten zitten, is toch niet leuk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kat, kleding, boeken, series.
Oh en is je neef die ene met snor en bier?
300 euro ben ik al tevredenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
Seks voor geld?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil ook geen geld voor seks.
kattenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die kat gewoon laten zitten, is toch niet leuk.
Dat is zo op bij mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
300 euro ben ik al tevreden
zie je meteen wat voor vormloos ding het isquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Viel mij wel als eerst op eigenlijk.
Wat is vormloos?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zie je meteen wat voor vormloos ding het isik ga het moeilijk krijgen
Ja die neus. Dat hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op zichhhhhh een beetje, zelfde neus of zo. Denk ik.
Telefoon?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zie je meteen wat voor vormloos ding het isik ga het moeilijk krijgen
Wat nou als je moet reizen om bij je vriend/vriendin te komen en daarvoor moet betalen en je in je achterhoofd weet dat je seks met elkaar gaat hebben, betaal je dan ook voor de seks?quote:
nee je betaald voor het ovquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat nou als je moet reizen om bij je vriend/vriendin te komen en daarvoor moet betalen en je in je achterhoofd weet dat je seks met elkaar gaat hebben, betaal je dan ook voor de seks?
Bedankt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee je betaald voor het ov
Bij AH gooi ik hem na elke werkdag meteen in de wasmand bij ah en de volgende dag gewoon weer nieuwe frisse.quote:
De shirts die ik toen had bij de c1000 waren net jurkenquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee je betaald voor het ov
quote:
mwuah ik was hem liever zelfquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij AH gooi ik hem na elke werkdag meteen in de wasmand bij ah en de volgende dag gewoon weer nieuwe frisse.
psv shirt aanquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:15 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Met zo'n groot blad voor me waaien
ik heb wel een xs maar er zit geen vorm in, omdat ze ook voor mannen zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De shirts die ik toen had bij de c1000 waren net jurken! Ze hadden alleen XL en ik heb normaal xs of s dus ik liep daar met een oversized jurk door de winkel. Schaamde me dood
En terecht wel. Ik zou die echt niet wassen voor iemand anders.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik moet alleen mijn bh's zelf wassen met de hand
Ik twijfel soms.quote:
AH krijgt om de zoveel dagen allemaal nieuwe vestjes enzulks, het wassen gebeurt niet in het filiaal zelf.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mwuah ik was hem liever zelfOf nouja mijn moeder
Wat is je maat ik help je zoeken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:19 schreef Snowbells het volgende:
Oh ja morgen bh kopen was het bijna vergeten, even notitie maken
Smoothquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat is je maat ik help je zoeken.
Stuur je dan net als ik ook foto's?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:19 schreef Snowbells het volgende:
Oh ja morgen bh kopen was het bijna vergeten, even notitie maken
Ehquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stuur je dan net als ik ook foto's?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahahaha hij raadde bijna het zelfdethe jokes on you bitch
Ik vind het hele seizoen wat tegenvallenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Geo wat vond jij van de laatste Fringr afl? Ik vond hem tegenvallen.
Ik zou willen dat jij naast mij zatquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij zou willen dat ik er naast zat
[..]
Ja
..... Flips doe niet zo eng waarom weet je alles van me?!?!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij zou willen dat ik er naast zat
[..]
Ja
Zo voelt het ook idd, gewoon heel andersquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het hele seizoen wat tegenvallen.. het is net alsof het een nieuwe serie is en dat die eerste 4 seizoenen er niet echt meer toe doen..
Moest lachenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:26 schreef Oceanview het volgende:
ik heb 105AAA maar draag gwn hempje :$:$
En stijf? 12 cm?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In slappe toestand wel inderdaad.
Ik zou dan willen dat ik niet zatquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou willen dat jij naast mij zat
soulmates en dat soort zakenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
..... Flips doe niet zo eng waarom weet je alles van me?!?!
Picsquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Maar dan in inches.
Gewoon niet trouwen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook niet maar wat doe je er aan,
Tja..quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan nog geen meiden kan scoren.
Ok nee nu weer lief doen.
Komt vanzelf welquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahahaik ben nog niet moe genoeg.
'Lager milieu'quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja..blijkbaar heb je meer nodig dan alleen een grote piem0l, misschien moet ik me wat meer richten op een lager milieu, waar ga jij zoal stappen?
Ze krijgt een lolly naderhand.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent te jong, dat is strafbaar voor ons om onze piemel te laten zien.
Strak plan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij er nou een meeneemt, dan gaan we samen meten.
Zegt de uitkeringtrekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat betekent minder opgeleid, vmbo volk en zo.
kusjes terugquote:
bijzettafel?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom? Niet tevreden met je bijzettafel?
Het heeft z'n voor- en z'n nadelen, beste man.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom? Niet tevreden met je bijzettafel?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet wel helpen hoor. Met twee handen kan ik hem niet recht houden.
ohhh kakkkkkkquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:33 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Kijk eens naar het plaatje een stukje naar boven
quote:
Wat voor relatie wil je dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat wij een haat relatie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |