SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij het inloggen zelfsquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:29 schreef Dimens het volgende:
Wat is Facebook verschrikkelijk sloom zeg.
Dat krijg ik niet eens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bij het inloggen zelfs
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met facebook
Het is een complot.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
Ik lig al in bedbeetje dan tc doen he
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
Ik lig al in bedbeetje dan tc doen he
Zelfs dat krijg ik niet eens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bij het inloggen zelfs
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met facebook
Ik nu ook niet meer.quote:
Ja ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Snowbells het volgende:
Dus, heeft iemand nog wat meegemaakt?
ov chipkaart kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Snowbells het volgende:
Dus, heeft iemand nog wat meegemaakt?
ik wacht het een dag af of ik een eerlijke vinder heb en anders gelijk nieuwe aanvragemquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da's balen, al een nieuwe besteld of iets?
Ik kreeg vandaag een mail terug van een bedrijf waar ik gesolliciteerd had. Het is dan wel een afwijzing, ze zijn een van de weinige die überhaupt iets van zich hebben laten horen.quote:
Wel jammerquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mail terug van een bedrijf waar ik gesolliciteerd had. Het is dan wel een afwijzing, ze zijn een van de weinige die überhaupt iets van zich hebben laten horen.
Heb je goed ook ja, stond er nog geld op?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wacht het een dag af of ik een eerlijke vinder heb en anders gelijk nieuwe aanvragem
Hier heb ik dus ook last vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mail terug van een bedrijf waar ik gesolliciteerd had. Het is dan wel een afwijzing, ze zijn een van de weinige die überhaupt iets van zich hebben laten horen.
Ja, maar doordeweeks heb ik studentenov, dus als ik hem blokkeer voor het weekend, is dat niet in gevaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je goed ook ja, stond er nog geld op?
Kachel aan doen ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef krullenbolletje het volgende:
gvd wat is het koud in mijn kamer
heb ik niet op zolderquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Kachel aan doen ?
quote:
Ja dat wel. Ik zit er nu aan te denken om havo te gaan doen en dat maar met een lening te gaan betalen. Ik kan toch niet aan werk komen.quote:
Ga vavo doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik zit er nu aan te denken om havo te gaan doen en dat maar met een lening te gaan betalen. Ik kan toch niet aan werk komen.
Afgelopen weken een stuk of 15quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoeveel sollicitaties heb je al de deur uit gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |