En je ouders betalen ook niks?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik misschien meer kans op een baan. Dan zit ik wel in de schulden, met niets doen kom ik ook nergens.
Misschien is het indd niet zoveel, maar toch belachelijk dat je er geen reactie op krijgt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is niet veel. Ik stuur er dagelijks minimaal een maar van al die sollicitaties, krijg ik vrijwel nooit meer iets te horen.
Deze vrouw weet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef krullenbolletje het volgende:
vulploegleider is ook wel een chill baantje, kijken hoe mensen werken en ze daarna afkraken
Ik heb elke winkel in Zoetermeer al gehad. Die mensen willen iemand hebben die daar al werkt waarvan ze weten dat hij het kan. Iemand van 20 nemen ze gewoon niet meer aan, is te duur.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hard zoetermeers leventje, solliciteer als Teamleider bij een supermarkt.
JA Gquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
Uitkering trekken ja toch. Beetje kleding kopen en lui zijn ja toch.
Mijn teamleider is zo aangenomen zonder enkel ervaring, en mensen met meer ervaring zijn niet eens benoemd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb elke winkel in Zoetermeer al gehad. Die mensen willen iemand hebben die daar al werkt waarvan ze weten dat hij het kan. Iemand van 20 nemen ze gewoon niet meer aan, is te duur.
Binnenkort wil ik dat traject ook gaan volgen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en dan verdien je ook nog het dubbele van vakkenvullers![]()
Die heeft dan heel veel geluk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn teamleider is zo aangenomen zonder enkel ervaring, en mensen met meer ervaring zijn niet eens benoemd.
sidney?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn teamleider is zo aangenomen zonder enkel ervaring, en mensen met meer ervaring zijn niet eens benoemd.
Stelen van die ouwe tatta'squote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat ik nooit hoef te betalen om bij mijn ouders te wonen, omdat ze me toch tot mijn 30e thuis willen hebben
Lijkt mij ook wel wat als ik wat ouder ben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Binnenkort wil ik dat traject ook gaan volgen.
Over 4 dagen moet ik weer betalen en ik heb geen geld en ook geen inkomen. En dan komt de decembermaand, de duurste maand en ik heb geen geld. Wordt een leuke maand.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ohja, meh.lijkt me best raar om je ouders te betalen.
Heb ik meteen studentenbaantje binnen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat als ik wat ouder ben.
Zorg dat hij weg moet dan kom ik daar werken en dan ga ik wel onder je bed wonen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt, ik kraak hem ook altijd af.
Ik voorspel ruzie. Lijk je eigenlijk op je ouders? Qua uiterlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Over 4 dagen moet ik weer betalen en ik heb geen geld en ook geen inkomen. En dan komt de decembermaand, de duurste maand en ik heb geen geld. Wordt een leuke maand.
Zoveel rechten heb ik helaas niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zorg dat hij weg moet dan kom ik daar werken en dan ga ik wel onder je bed wonen.
nicequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb ik meteen studentenbaantje binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |