Bedankt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee je betaald voor het ov
Bij AH gooi ik hem na elke werkdag meteen in de wasmand bij ah en de volgende dag gewoon weer nieuwe frisse.quote:
De shirts die ik toen had bij de c1000 waren net jurkenquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee je betaald voor het ov
quote:
mwuah ik was hem liever zelfquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij AH gooi ik hem na elke werkdag meteen in de wasmand bij ah en de volgende dag gewoon weer nieuwe frisse.
psv shirt aanquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:15 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Met zo'n groot blad voor me waaien
ik heb wel een xs maar er zit geen vorm in, omdat ze ook voor mannen zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De shirts die ik toen had bij de c1000 waren net jurken! Ze hadden alleen XL en ik heb normaal xs of s dus ik liep daar met een oversized jurk door de winkel. Schaamde me dood
En terecht wel. Ik zou die echt niet wassen voor iemand anders.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik moet alleen mijn bh's zelf wassen met de hand
Ik twijfel soms.quote:
AH krijgt om de zoveel dagen allemaal nieuwe vestjes enzulks, het wassen gebeurt niet in het filiaal zelf.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mwuah ik was hem liever zelfOf nouja mijn moeder
Wat is je maat ik help je zoeken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:19 schreef Snowbells het volgende:
Oh ja morgen bh kopen was het bijna vergeten, even notitie maken
Smoothquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat is je maat ik help je zoeken.
Stuur je dan net als ik ook foto's?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:19 schreef Snowbells het volgende:
Oh ja morgen bh kopen was het bijna vergeten, even notitie maken
Ehquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stuur je dan net als ik ook foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |