GGGGGGRRRRRRote afknapperrrrrrrrquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Afknapper. Een GROTE afknapper
Wat is er?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu vlucht ik echt weg m'n bed in, dit is te eng.. Feraaaaa help me dan toch![]()
quote:
En Limburgs.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lukt jou niet, daarvoor ben je te Gelders en Brabants qua taal
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
KT doet eng, hij geeft MIJ kusjes..
Klopt!quote:
Heb ik wel een accent dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik ben eigenlijk een zoon van Wim-Lex.
Jouw accent is baasquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
Ik dacht ook dat ik accentloos Nederlands sprak. Boy, was I wrong. Maar het is in de loop der jaren wel erger geworden. De schuld ligt bij de omgang met andere mensen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal het meer als: "GGroooooooote afknapper" zeggen
Als je het vergelijkt met mij, waar je echt bijna niet hoort dat ik Rotterdammer ben.. Ja, dan heb jij een vrij duidelijk accentquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik wel een accent dan?
Vuige rotterdammer
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Naja, toedels dan maar, weltrusten
Owjah, Koentje, nog gefelicidingest!
Nee.quote:
Het gaat nog.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe ik klink. Is dat boers?
Iedereen in rotterdam denkt dat ik amsterdams praatquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met mij, waar je echt bijna niet hoort dat ik Rotterdammer ben.. Ja, dan heb jij een vrij duidelijk accent
Ja, maar dat is echt dialect. Dat is wel wat meer dan een accent.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lol
Moet je zaterdagavond mensen horen praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |