Ik vind het wel opwindendquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dan word ik opgewonden ja. Nouja, het is nogal lastig uit elkaar te houden. Ik vind geilen op iemand zo naar klinken
.
Zo ben ik ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, zij is op dat gebied net als ik: "het gaat wel weer over"
Ik vind die GGGG woorden zegmaar... Beter uit de mond van een vrouw komen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel opwindend
Maarja ik ben ook raar
Ghehehehehehequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo ben ik ook.Toen ik op Aruba niet meer kon lopen door een ontstoken teen, moest ik daar naar het ziekenhuis. Nog nooit zoveel pus in m'n leven gezien. Wel van geleerd.
GGGG?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind die GGGG woorden zegmaar... Beter uit de mond van een vrouw komen.
Geeft der wat pit ofzo.
Je bent lief enquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel opwindend
Maarja ik ben ook raar
Garpje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GGGG?
Geil?
Gag?
Goor?
Gebroken?
Gangsta?
Maar dat soort dingen zijn wel link.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehehehehe
Of ga zoals ik met een ontstoken blindedarm gewoon nog 2 dagen naar school en klaag een beetje over buikpijn
Kom je na een bezoek bij de huisarts op de spoedeisende hulp terecht en anderhalf uur later op de operatietafel
Godverdommequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GGGG?
Geil?
Gag?
Goor?
Gebroken?
Gangsta?
quote:
Ik werd dan ook voor gek verklaardquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen zijn wel link.Ik ken iemand die er bijna aan overleden was, omdat het op springen stond en er een grote kans op een dodelijke infectie was.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GGGG?
Geil?
Gag?
Goor?
Gebroken?
Gangsta?
Gangsta niet, die klinkt mild...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GGGG?
Geil?
Gag?
Goor?
Gebroken?
Gangsta?
Ben je ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik werd dan ook voor gek verklaard
quote:
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gangsta niet, die klinkt mild...
Echt die nederlandse SCHHHHH Ggggggggggggg Rrrrr woorden.![]()
Lekker zagen zegmaar.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gangsta niet, die klinkt mild...
Echt die nederlandse SCHHHHH Ggggggggggggg Rrrrr woorden.![]()
Lekker zagen zegmaar.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef Raene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GGGGGGGGGGGGGGGgggrrrgggg
Hij bedoelt meisjes met een Leids accent, denk ik.quote:
Afknapper. Een GROTE afknapperquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij bedoelt meisjes met een Leids accent, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |