quote:
Waar smaak jij dan naar?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, nacht was gebroken.
[..]
Tsss, ik ben ook wel lekker hoor, anders lik ik wel. Ook goed, ik doe het wel weer
.
Wat jij wilquote:
Slaap lekkerquote:
Misschien ooitquote:
Geen ideequote:
Hoe kun je dan weten dat het lekker is?quote:
O, dat is niet best, nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, niet zo best. We gingen weg en ze trok echt lijkbleek weg
Naja, we kijken het nog even aan.. Als het over een paar dagen nog zo is bellen we jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is niet best, nee.Toch even een dokter laten komen?
Hm, dan word ik opgewonden jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Een boner krijgen zie ik als geilen.
quote:
Oké.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, we kijken het nog even aan.. Als het over een paar dagen nog zo is bellen we ja
Mens geeft nooit aan dat het slecht gaat.. Pfff.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:32 schreef Raene het volgende:
Heeft koen al een naam TT gehad vandaag?
Nee, zij is op dat gebied net als ik: "het gaat wel weer over"quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
Tsja, dat is misschien nog die ouderwetse mentaliteit. Mijn oma zou dat ook niet snel aangeven, denk ik.
Erg charmant klinkt het inderdaad niet, nee. Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dan word ik opgewonden ja. Nouja, het is nogal lastig uit elkaar te houden. Ik vind geilen op iemand zo naar klinken
.
[..]
Heeft het met Evie te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |