quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon zo mooi.
Was gewoon benieuwd. Ik vind vrouwenlichamen ook mooi op een artistieke manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Was vanmorgen ook alquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was vanmorgen ook al, maar toen werd ik om niets al om half 4 wakker
.
Ik heb nu trouwens een oorlikkende kat bij me. Aandacht tekort denk ik
.
Want je vind het niet leukquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sarcasme, ik moet het echt AFleren
Ik krijg er meestal wel een boner vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd. Ik vind vrouwenlichamen ook mooi op een artistieke manier.
Sarcasme vind ik heel leuk. Jammer dat het niet zo goed werkt op het forumquote:
Dolletjesquote:
Kin is ook lekkerquote:
Ik schrik wel eens wakker met de gedachte dat ik me verslapen heb, maar in plaats daarvan ben ik uren te vroeg wakker.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was vanmorgen ook al, maar toen werd ik om niets al om half 4 wakker
.
Ik heb nu trouwens een oorlikkende kat bij me. Aandacht tekort denk ik
.
Ik geil er niet op, maar ik hou van vormen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg er meestal wel een boner van.
[..]
Sarcasme vind ik heel leuk. Jammer dat het niet zo goed werkt op het forum.
Ik weet niet waarom ik wakker werdquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik schrik wel eens wakker met de gedachte dat ik me verslapen heb, maar in plaats daarvan ben ik uren te vroeg wakker.
Jij mag hem gerust opvolgenquote:
Ik bedoelde iets andersquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
Sarcasme vind ik heel leuk. Jammer dat het niet zo goed werkt op het forum.
Daarom.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd. Ik vind vrouwenlichamen ook mooi op een artistieke manier.
Slaap je niet meer lekker in, als je eenmaal wakker bent. Heb je een 'gebroken' nacht, om het zo te noemen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik wakker werd, daarna liggen draaien enzo, kut iig
.
Je moet je wassenquote:
Ik lik ook piemelsquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet je wassen
DAT BEDOELDE IK
echt he? Ik lik alleen vrouwen
Geeft nietquote:
Nouja, geilen is ook weer zo een woord he maar mooi vind ik het zekerquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geil er niet op, maar ik hou van vormen.
Jup, nacht was gebrokenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Slaap je niet meer lekker in, als je eenmaal wakker bent. Heb je een 'gebroken' nacht, om het zo te noemen.
Maar hup, naar bed jij.
Tsss, ik ben ook wel lekker hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet je wassen
DAT BEDOELDE IK
echt he? Ik lik alleen vrouwen
Een boner krijgen zie ik als geilen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, geilen is ook weer zo een woord he maar mooi vind ik het zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |