True story.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt dialect. Dat is wel wat meer dan een accent.
Of Limburgs. Ze dachten dat ik uit Limburg kwam.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen in rotterdam denkt dat ik amsterdams praat
sterker nog ELKE rotterdammer denkt dat buitenstaanders amsterdams klinken
komt omdat ze niks gewend zijn met dat kutaccent
Een beetje zachte g, en je bent limburgsquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Of Limburgs. Ze dachten dat ik uit Limburg kwam.
Jij hebt ook wel een Limburgse tongvalquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Of Limburgs. Ze dachten dat ik uit Limburg kwam.
Ja, inderdaad. Of Vlaams.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een beetje zachte g, en je bent limburgs
Komt door die klasgenoot uit Munstergeleen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een Limburgse tongval
Hehehehequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt door die klasgenoot uit Munstergeleen.
Ik neem die tongval erg snel over. Komt misschien door die ex van een paar jaar terug.quote:
Dat is waar. Een week bij een Belgische vriend...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem die tongval erg snel over. Komt misschien door die ex van een paar jaar terug.En omdat ik toch al uit het Zuiden komt, is het makkelijker over te nemen van iets uit het Noorden/Westen.
Het is mij niet opgevallen eerlijk gezegd maar dat komt misschien omdat ik ook uit Brabant komquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem die tongval erg snel over. Komt misschien door die ex van een paar jaar terug.En omdat ik toch al uit het Zuiden komt, is het makkelijker over te nemen van iets uit het Noorden/Westen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is waar. Een week bij een Belgische vriend...you do the math
Ik denk het. Ik hoor het aan jou wel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is mij niet opgevallen eerlijk gezegd maar dat komt misschien omdat ik ook uit Brabant kom.
Mannen met een brits accentquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen met een accent
Mannen met een zachte g
hehihaquote:
Grote grutjes mijn dekmantelquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
Ik denk het. Ik hoor het aan jou wel, eigenlijk.
Dat vind ik echt enorm gay gewoon.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen met een accent
Mannen met een zachte g
Verder weet ik het nietquote:
Limbo'squote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt enorm gay gewoon.![]()
En als het brabo's zijn ook nog eens vervelend.
Niet haten op muhahaha.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mee eens...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom ga je mee naar het paradijs?Daar wil ik wel heen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Het zijn vaak die imbiciele brabo's die luidruchtig zijn in groepjes en het stoer vinden dronken te zijn, maar in hun eentje de brave burger uithangen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet mee eens...
Het zijn vaak die westerse assholes die zo arrogant doen (met een harde G)
Carnaval is best gezellig andersquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zijn vaak die imbiciele brabo's die luidruchtig zijn in groepjes en het stoer vinden dronken te zijn, maar in hun eentje de brave burger uithangen.
Oké, dan bij deze heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat?
KT mag mij haten, vind ik niet erg
Neeeee, mooi niet, ik ga je kusjes geven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat?
KT mag mij haten, vind ik niet erg
Sopzequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
oh het is ineens al weer laat
Ik ga soppenen slapen
Sopse op mijn foboquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
oh het is ineens al weer laat
Ik ga soppenen slapen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, dan bij deze heb ik niets gezegd.
Wat? Noesquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neeeee, mooi niet, ik ga je kusjes geven.
Moet ik wel je 06 hebben?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter bel je me met je zachte G![]()
zie je DMquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik wel je 06 hebben?
Kijk mij eens hosselen hier, letten jullie op?
Nee, sorry. Wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik wel je 06 hebben?
Nee hoezo?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
Jelllyyyy..quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hang met LoLa aan de lijn, ze wilde mijn zachte g horen.
Lola Fera en ik zijn alle 3 bezet jongequote:
quote:
Hm, dat is zeg maar wel mijn doelgroepquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Lola Fera en ik zijn alle 3 bezet jonge.
Ga je haar een Bossche bol voeren?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hang met LoLa aan de lijn, ze wilde mijn zachte g horen.
Wat niet weet..quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Lola Fera en ik zijn alle 3 bezet jonge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |