Was wel héél mooi geweest...quote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
De GTA V map is uitgelekt : [ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Echt man je zou maar zo'n speelwereld hebben in GTA.quote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Ziet er wel vet uit, helaas niet echtquote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
een nazi aan het hakenkruis te zienquote:Op zondag 25 november 2012 17:17 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Was wel héél mooi geweest...
Wie zou dit gemaakt hebben?
Ik vind het best meevallen tot nu toe.quote:Op maandag 26 november 2012 12:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bam, gedownload [ afbeelding ]
Edit: Oh, slechte reviews wat betreft kwaliteit
Nee, hij is lelijk en tevens al 33664879 maal gepost.quote:Op zondag 25 november 2012 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit, helaas niet echt
Samen met SA de grootstse bazen games ooit.quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef ShevaJB het volgende:
Grand Theft Auto: Vice City Trailer
Good ol' times
100% mee eens.quote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Samen met SA de grootstse bazen games ooit.
Alleen die muziek al...quote:
De RC Shop, het huis van Ryder, Sweet en de ranch van Torreno staan erop, die zijn in de tijd van GTA IV al lang dood manquote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
I Ran, A flock of seagulls.quote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Alleen die muziek al...
Area 69quote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Zou wel fucking epic zijn hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Leuke herinneringen etc, maar ik raad het iedereen af om het nu te gaan spelen, valt dan alleen maar vies tegen.quote:
ook is geprobeert.. valt idd tegenquote:Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef kilozout het volgende:
[..]
Leuke herinneringen etc, maar ik raad het iedereen af om het nu te gaan spelen, valt dan alleen maar vies tegen.
Die Evo achtige auto rijd echt super vind ik. samen met de BObcat mijn favoriete auto.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:14 schreef Crocodi1e het volgende:
Wat zijn jullie favoriete voertuigen uit GTA IV?
Ik vind zelf de Sabre GT, de Emperor en die Beater auto's echt vet. De dure sportauto's moet ik niks van hebben, ze zijn handig om ff te spawnen als je ergens snel moet zijn maar voor de fun zijn ze niks vind ik.
De Sultan GT is ook goed inderdaad, Bobcat is niet echt mijn ding, ik houdt niet zo van die grote trucksquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die Evo achtige auto rijd echt super vind ik. samen met de BObcat mijn favoriete auto.
Texico en de Grant Canyon, hahaquote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
sultan RS, de lambo of een sportmotor als ik snel wil zijn. Die Viper achtige of de kroket als ik lol wil hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:14 schreef Crocodi1e het volgende:
Wat zijn jullie favoriete voertuigen uit GTA IV?
Ik vind zelf de Sabre GT, de Emperor en die Beater auto's echt vet. De dure sportauto's moet ik niks van hebben, ze zijn handig om ff te spawnen als je ergens snel moet zijn maar voor de fun zijn ze niks vind ik.
Radio Los Santosquote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef Vince22 het volgende:
Voor de mensen met Spotify: http://spoti.fi/JXTksa
GTA San Andreas playlist!
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb vannacht over GTA5 gedroomd.
Sorry mensen, maar ik kan mij herinneren dat het meer van hetzelfde is, speelde wel leuk maar was toch echt meer gta 4 achtig
Aldus mijn droom
sowieso over een spel dromen![]()
zo skeer
skir*quote:Op donderdag 29 november 2012 12:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb vannacht over GTA5 gedroomd.
Sorry mensen, maar ik kan mij herinneren dat het meer van hetzelfde is, speelde wel leuk maar was toch echt meer gta 4 achtig
Aldus mijn droom
sowieso over een spel dromen![]()
zo skeer
ik help het topic op gang:quote:Op donderdag 29 november 2012 16:37 schreef Gezicht het volgende:
De informatiestroom is weer helemaal gestopt he.
moet je je moeder naakt voorover gebukt naast de PC zetten. dan werkt het.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hey ik heb een laptop met 4gb videokaart en i7 processor, kan ik gta v draaien denk je?
Nee. Je hebt een PS3 of Xbox nodig.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik help het topic op gang:
Hey ik heb een laptop met 4gb videokaart en i7 processor, kan ik gta v draaien denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |