abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143709822
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:18 schreef Tally het volgende:

[..]

Liefde maakt blind :)
Mee eens helaas :9
pi_143718799
Jullie nog wilde weekendplannen? *O*
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:59:08 #153
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143724374
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Hier moest ik even over nadenken. Ik denk inderdaad dat mensen bij me blijven, me niet verlaten als ik alles voor ze doe. Tenminste, ik denk dat het dat is. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Wat ik wel weet is dat ik baal dat ze nog niks van zich heeft laten horen en dat ik m'n geld nog niet terug heb.
Misschien moet je die verlatingsangst eens onder de loep nemen. Als je weet waar dat vandaan komt, dan kun je er beter op inspelen door minder angstig relaties aan te gaan.
Resistance is futile.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:59:45 #154
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143724406
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:10 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jullie nog wilde weekendplannen? *O*
Morgen halve dag werken en verder geen plannen, lekker relaxen.
Resistance is futile.
pi_143744786
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Misschien moet je die verlatingsangst eens onder de loep nemen. Als je weet waar dat vandaan komt, dan kun je er beter op inspelen door minder angstig relaties aan te gaan.
Denk dat het door m'n jeugd komt, gedoe met familie enzo.
Ik weet het allemaal even niet op dit moment, ben vet chagrijnig, baal er nu nog meer van dat het meisje niks laat horen. Heb de neiging om dingen te doen die slecht voor me zijn maar ik ga me inhouden en dit op een goede manier oplossen.
pi_143744797
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Morgen halve dag werken en verder geen plannen, lekker relaxen.
Ook lekker! ^O^
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:43:57 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143745403
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:20 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Denk dat het door m'n jeugd komt, gedoe met familie enzo.
Ik weet het allemaal even niet op dit moment, ben vet chagrijnig, baal er nu nog meer van dat het meisje niks laat horen. Heb de neiging om dingen te doen die slecht voor me zijn maar ik ga me inhouden en dit op een goede manier oplossen.
Ik had ook verlatingsangst, uiteindelijk werkt therapie het beste als je bereid bent om dat soort dingen onder ogen te zien. Bij mij kwam het voort uit mijn jeugd, ik was 'anders' en dus veel afwijzing gehad als kind/puber. Dat zocht ik in relaties ook. Raar want in vriendschappen en werk loopt niemand over mij heen. Nog steeds moeite met aangaan van relaties maar ik blijf tegenwoordig wel ver van onbetrouwbare figuren. Ik hoop dat jou dat ook lukt, word je veel gelukkiger van ;) .

Je zit in die fase waarin je wel weet wat er echt aan de hand is, die bewustwording maakt al een heel verschil. Als het je niet lukt, ondanks de goeie voornemens dan betekent het waarschijnlijk dat wat het ook is waardoor je met jezelf overhoop ligt, niet niet helemaal verwerkt is. Komt wel maar gun jezelf tijd.

:*
Resistance is futile.
pi_143796766
3 weken geleden leuke (1e) date gehad met een 'likeminded' Bi meid. De eerste week erna gewoon leuk mn eigen dingen gedaan en daarna allebei op vakantie gegaan. Het valt zwaar, ik krijg haar maar moeilijk uit mn hoofd, beetje dagdroom spiraal op het moment...het voelt als maanden |:(

Beetje stom om vlindertjes te gaan zitten kweken om waarschijnlijk niets meer dan vriendschap, maar ja we've all been there :') :9~
  maandag 25 augustus 2014 @ 00:03:23 #159
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143800693
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:39 schreef Vivie het volgende:
3 weken geleden leuke (1e) date gehad met een 'likeminded' Bi meid. De eerste week erna gewoon leuk mn eigen dingen gedaan en daarna allebei op vakantie gegaan. Het valt zwaar, ik krijg haar maar moeilijk uit mn hoofd, beetje dagdroom spiraal op het moment...het voelt als maanden |:(

Beetje stom om vlindertjes te gaan zitten kweken om waarschijnlijk niets meer dan vriendschap, maar ja we've all been there :') :9~
En wanneer zie je haar weer?
Resistance is futile.
pi_143807962
We zijn allebei rond het weekend weer thuis van onze vakanties (ik pas op een stel katjes, zij naar het buitenland) en ze zou me zodra ze terug is even contacten zei ze na de date. Lijkt me wel leuk als zij deze keer het initiatief neemt, kreeg het idee dat ze een beetje voorzichtig met me wil doen vanwege mn achtergrond

Nou, hopen dat ze dat niet 'vergeten' is ;)
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:32:14 #161
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143808123
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:24 schreef Vivie het volgende:
We zijn allebei rond het weekend weer thuis van onze vakanties (ik pas op een stel katjes, zij naar het buitenland) en ze zou me zodra ze terug is even contacten zei ze na de date. Lijkt me wel leuk als zij deze keer het initiatief neemt, kreeg het idee dat ze een beetje voorzichtig met me wil doen vanwege mn achtergrond

Wat bedoel je met je achtergrond?
Resistance is futile.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:34:03 #162
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143808159
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

25, single, deze maand begin ik met een nieuwe baan. Alleen nog geen datum doorgekregen. Ben druk bezig met verhuizen. En ik ben zwanger.
Lokpost chica, wanneer ben je uitgerekend en hoe is je nieuwe baan?
Resistance is futile.
pi_143808596
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat bedoel je met je achtergrond?
Ohw, ik heb een transgender achtergrond (m>v). Wel hormonen, nog geen operatie.

Ze was hier al van op de hoogte voor we de date afspraken: eerst lang over en weer zitten kletsen via datesite en het was geen probleem. Ik weet niet of en hoe het meespeelt, kan niet in haar hoofd kijken; misschien vind ze me leuk voor als vriendinnen, misschien wil ze niet pushy overkomen

Kan het beste afwachten en kijken hoe het gaat :)
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:57:55 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143808767
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:50 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ze was hier al van op de hoogte voor we de date afspraken: eerst lang over en weer zitten kletsen via datesite en het was geen probleem. Ik weet niet of en hoe het meespeelt, kan niet in haar hoofd kijken; misschien vind ze me leuk voor als vriendinnen, misschien wil ze niet pushy overkomen

Tof dat het tot zover geen probleem was. Hopelijk hoor je snel van haar!
Resistance is futile.
pi_143808875
Ja ^^

Jij nog iemand op het oog/iemand die jou leuk vindt?? O+
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:06:43 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143809012
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:01 schreef Vivie het volgende:
Ja ^^

Jij nog iemand op het oog/iemand die jou leuk vindt?? O+
Ja, hij zit nu naast mij op zijn computer te lezen over James Foley en hij komt net tot de conclusie dat de video nep is :P .
Resistance is futile.
pi_143809154
Oh jullie zijn een koppel of is het aftasten? :P
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:17:52 #168
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143809280
Ik woon samen met hem dus echt aftasten is het niet meer. :D

We zijn allebei genomineerd voor de ALS ice bucket challenge dus straks ff paar emmers water over elkaar heen flikkeren.

^O^
Resistance is futile.
pi_143809310
Leuk, show the vidz!
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:04:57 #170
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143814331
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:50 schreef Vivie het volgende:

[..]

Als ze er al van op de hoogte was, zal het inderdaad tot nu toe geen probleem geweest zijn. :) Ik denk inderdaad dat kijken hoe het gaat het beste is. Hou ons op de hoogte en geniet van je vlinders! O+
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:11:26 #171
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143814537
Oeh vraagje uit nieuwsgierigheid: als jullie iemand van hetzelfde geslacht leuk vinden, is diegene dan meestal ook biseksueel/homoseksueel of val je vaak op hetero's?

Bij mij is het een beetje van beide. Niet dat het uiteindelijk veel uitmaakte, want het was nooit wederzijds voor zover ik weet, maar toch.

Ook dacht ik vroeger dat ik een vrij goede 'gaydar' had, maar schijnbaar valt die toch tegen. :P Zo heb ik bijvoorbeeld een keer gehad dat ik zeker dacht te weten dat het meisje waar ik smoorverliefd op was, lesbisch was. Dat was totdat ze begon over de jongen die ze ooit leuk vond. Stond ik daar midden in de bus met mijn mond vol tanden. ;( Natuurlijk had ze biseksueel kunnen zijn, maar toen bedacht ik me dat het waarschijnlijk wishful thinking van mijn kant was.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_143815228
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik had ook verlatingsangst, uiteindelijk werkt therapie het beste als je bereid bent om dat soort dingen onder ogen te zien. Bij mij kwam het voort uit mijn jeugd, ik was 'anders' en dus veel afwijzing gehad als kind/puber. Dat zocht ik in relaties ook. Raar want in vriendschappen en werk loopt niemand over mij heen. Nog steeds moeite met aangaan van relaties maar ik blijf tegenwoordig wel ver van onbetrouwbare figuren. Ik hoop dat jou dat ook lukt, word je veel gelukkiger van ;) .

Je zit in die fase waarin je wel weet wat er echt aan de hand is, die bewustwording maakt al een heel verschil. Als het je niet lukt, ondanks de goeie voornemens dan betekent het waarschijnlijk dat wat het ook is waardoor je met jezelf overhoop ligt, niet niet helemaal verwerkt is. Komt wel maar gun jezelf tijd.

:*
Woensdag weer therapie, weet niet meer waar we het over zouden gaan hebben, maar zal dit wel even aankaarten bij de psychologe.

Mezelf de tijd gunnen is zo moeilijk, ik vraag me gewoon af wanneer het nou eindelijk is goed zal gaan.

Verder baal ik gruwelijk dat ik nog steeds niks van mijn geld en het meisje heb gehoord... :{
Het is behoorlijk moeilijk geen contact op te nemen, al is het maar even vragen naar m'n geld.
pi_143815280
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:11 schreef Muisraket het volgende:
Oeh vraagje uit nieuwsgierigheid: als jullie iemand van hetzelfde geslacht leuk vinden, is diegene dan meestal ook biseksueel/homoseksueel of val je vaak op hetero's?

Bij mij is het een beetje van beide. Niet dat het uiteindelijk veel uitmaakte, want het was nooit wederzijds voor zover ik weet, maar toch.

Ook dacht ik vroeger dat ik een vrij goede 'gaydar' had, maar schijnbaar valt die toch tegen. :P Zo heb ik bijvoorbeeld een keer gehad dat ik zeker dacht te weten dat het meisje waar ik smoorverliefd op was, lesbisch was. Dat was totdat ze begon over de jongen die ze ooit leuk vond. Stond ik daar midden in de bus met mijn mond vol tanden. ;( Natuurlijk had ze biseksueel kunnen zijn, maar toen bedacht ik me dat het waarschijnlijk wishful thinking van mijn kant was.
Ik val bijna altijd op mensen die onbereikbaar zijn, (lees: therapeuten, leraressen) ook lekker handig. Met mijn gaydar zit het gelukkig wel goed!
pi_143815336
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:24 schreef Vivie het volgende:

Ze is je vast niet vergeten! Laat ons weten hoe het verder gaat!
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:52:28 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143815926
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:31 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Woensdag weer therapie, weet niet meer waar we het over zouden gaan hebben, maar zal dit wel even aankaarten bij de psychologe.

Mezelf de tijd gunnen is zo moeilijk, ik vraag me gewoon af wanneer het nou eindelijk is goed zal gaan.

Verder baal ik gruwelijk dat ik nog steeds niks van mijn geld en het meisje heb gehoord... :{
Het is behoorlijk moeilijk geen contact op te nemen, al is het maar even vragen naar m'n geld.
Zeven euro? Ik denk dat je op moet letten dat je die zeven euro niet als aanleiding gebruikt om contact op te nemen. Het gaat niet echt over die zeven euro, de hoofdzaak is dat zij helemaal niks laat horen. En eigenlijk zou het best kunnen dat het jou niet om vriendschap te doen is. Jij blijft hangen omdat je eigenlijk aandacht en liefde van haar wil.

Ze is altijd zo geweest. Je krijgt je geld sowieso niet terug.
Resistance is futile.
pi_143816755
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zeven euro? Ik denk dat je op moet letten dat je die zeven euro niet als aanleiding gebruikt om contact op te nemen. Het gaat niet echt over die zeven euro, de hoofdzaak is dat zij helemaal niks laat horen. En eigenlijk zou het best kunnen dat het jou niet om vriendschap te doen is. Jij blijft hangen omdat je eigenlijk aandacht en liefde van haar wil.

Ze is altijd zo geweest. Je krijgt je geld sowieso niet terug.
Het gaat inderdaad niet om die 7 euro (hoewel ik het wel goed kan gebruiken). Het gaat inderdaad ook niet om de vriendschap denk ik, al moet ik daar nu genoegen mee nemen, ik wil liever liefde van haar. Maar ik weet dat ik die niet meer ga krijgen dus neem ik genoegen met de vriendschap.

Haha waarschijnlijk kan ik naar dat geld fluiten inderdaad. Zat er net op de scooter nog over te denken om haar toch even te appen van ; hee denk je nog aan m'n geld?
Maar ik ga het niet doen, contact is contact, ongeacht het onderwerp.
pi_143816816
Moet ik misschien zeggen; laat dat geld maar zitten?
Misschien houdt dat haar tegen om nu te iets naar me te sturen aangezien het laatste was wat ik stuurde : laat maar weten als je het geld overmaakt, dan check ik m'n rekening effe.

Dus misschien denkt ze , mm ik kan niet sturen kom je vanavond film kijken want ik heb het geld nog niet overgemaakt.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:26:49 #178
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_143816905
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Lokpost chica, wanneer ben je uitgerekend en hoe is je nieuwe baan?
oh hai :D

Dat werkt, ik ben eigenlijk niet meer zo actief op FOK! alleen nog maar op de FP :@

ik ben 23 november uitgerekend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_143817107
Ik moet echt even afleiding zoeken, heb zó de neiging d'r te appen en te vragen of we vanavond gaan blowen (wat geen eens zin heeft want ik voel me kut, en blowen versterkt de gevoelens die je hebt), of om iets anders slechts te doen. Grrrr, het is gewoon even heel moeilijk.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:34:44 #180
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_143817153
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik moet echt even afleiding zoeken, heb zó de neiging d'r te appen en te vragen of we vanavond gaan blowen (wat geen eens zin heeft want ik voel me kut, en blowen versterkt de gevoelens die je hebt), of om iets anders slechts te doen. Grrrr, het is gewoon even heel moeilijk.
Ik ken je frustratie, maar als je weet dat je geen liefde krijgt van dr, kun je beter je energie in een ander steken, nadat je het los gelaten hebt...

makkelijk praten, weet ik :* sterkte
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_143817184
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik ken je frustratie, maar als je weet dat je geen liefde krijgt van dr, kun je beter je energie in een ander steken, nadat je het los gelaten hebt...

makkelijk praten, weet ik :* sterkte
Dat loslaten, daar zit het probleem hem in.

Ik doe m'n best,

maandag 25 augustus 2014 @ 16:36:55 #182
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_143817210
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Dat loslaten, daar zit het probleem hem in.

Ik doe m'n best,

afleiding zoeken helpt bij mij wel, vul de gaten op die je overhoud aan haar..
pi_143817317
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:36 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

afleiding zoeken helpt bij mij wel, vul de gaten op die je overhoud aan haar..
Het probleem is dat ik m'n afleiding meestal zoek in de slechte dingen.

Heb sowieso veel gaten over, in november begin ik pas weer met stage, doe nu de hele dag niks eigenlijk, heb dus tijd genoeg om te piekeren over hoe het was tussen ons enzo.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:41:21 #184
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_143817374
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:39 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik m'n afleiding meestal zoek in de slechte dingen.

Heb sowieso veel gaten over, in november begin ik pas weer met stage, doe nu de hele dag niks eigenlijk, heb dus tijd genoeg om te piekeren over hoe het was tussen ons enzo.
hm, lastig.. maar dat je dat weet van jezelf is al een hele stap.

Hm.. Kun je geen films kijken ( netflix _O_ ) of boeken lezen, afspreken met vrienden/familie. Spelletjes spelen, dingen uitproberen qua koken? Sporten? uuhh...
pi_143817491
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

hm, lastig.. maar dat je dat weet van jezelf is al een hele stap.

Hm.. Kun je geen films kijken ( netflix _O_ ) of boeken lezen, afspreken met vrienden/familie. Spelletjes spelen, dingen uitproberen qua koken? Sporten? uuhh...
Ja ik weet dat ik slechte dingen kies als oplossing (lees: overdosis oxazepam, snijden, teveel alcohol drinken) en het kost echt moeite om nu niet een van die opties te kiezen.

Ik denk dat ik inderdaad maar een film ga kijken :)
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:49:17 #186
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_143817654
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:44 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja ik weet dat ik slechte dingen kies als oplossing (lees: overdosis oxazepam, snijden, teveel alcohol drinken) en het kost echt moeite om nu niet een van die opties te kiezen.

Ik denk dat ik inderdaad maar een film ga kijken :)
oh oke, dat is wat slechter dan ik had verwacht ;(
pi_143817781
quote:
11s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:49 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

oh oke, dat is wat slechter dan ik had verwacht ;(
Ja ik weet het, het zijn echt slechte dingen die ik eigenlijk niet moet doen maar het kost gewoon heel veel moeite, heb ze jaren lang als oplossing voor m'n problemen gebruikt..
pi_143818055
Ik voel mezelf echt hopeloos en stom, elke x als ik een berichtje binnenkrijg op m'n telefoon hoop ik toch stiekem dat zij het is..
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:04:30 #189
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_143818060
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:54 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja ik weet het, het zijn echt slechte dingen die ik eigenlijk niet moet doen maar het kost gewoon heel veel moeite, heb ze jaren lang als oplossing voor m'n problemen gebruikt..
hm ;( ik kan je zeggen dat je dat niet meer moet doen, maar dat helpt vast niet.
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:05:17 #190
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_143818079
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik voel mezelf echt hopeloos en stom, elke x als ik een berichtje binnenkrijg op m'n telefoon hoop ik toch stiekem dat zij het is..
dat gaat over :@ echt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143818081
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:04 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

hm ;( ik kan je zeggen dat je dat niet meer moet doen, maar dat helpt vast niet.
Nee dat word wel vaker tegen me gezegd :9
Ik probeer gewoon zoveel mogelijk afleiding te zoeken op goede manieren :) Soms helpt het, soms niet.
pi_143818091
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:05 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

dat gaat over :@ echt.

SPOILER
Haha ik weet het, maar het voelt gewoon zo dom en hopeloos :9
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:06:58 #193
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_143818114
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:05 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nee dat word wel vaker tegen me gezegd :9
Ik probeer gewoon zoveel mogelijk afleiding te zoeken op goede manieren :) Soms helpt het, soms niet.
probeer je agenda zo vol mogelijk te plannen, maar nu je thuis zit gaat dat lastig denk ik ja ;(

neem een abonnement op netflix en kijk alle series :X ben je zo een tijd verder. Alleen kan je je dan wel weer eenzaam gaan voelen, combi met bijv vrienden afspreken is dan wel zo prettig.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:05 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha ik weet het, maar het voelt gewoon zo dom en hopeloos :9
Ja, best wel he :D
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:18:20 #194
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143818421
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ga iets anders doen, tv marathon of zo.
Resistance is futile.
pi_143818500
Veel geinteresseerden...ik hou jullie op de hoogte! :D

Pizzapuntje, ik merk dat het bij mij ook wel erger nu is dan het kan zijn omdat het zo verleidelijk is om in cirkletjes aan haar te gaan zitten denken en niet veel te ondernemen. Soms sla ik me wel voor me kop omdat ik weet dat ik er toch niks mee kan nu......en ja ik heb haar in een desperate buitje week geleden een smsje gestuurd hoe het op haar vakantie was, gewoon zo neutraal mogelijk.
Geen reactie nog gehad dus ze heeft hopelijk haar telefoon thuis laten liggen/lege batterij of is niet gediend van dit soort acties.....aaagh, mn hoofd :')
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:20:45 #196
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143818505
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:26 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

oh hai :D

Dat werkt, ik ben eigenlijk niet meer zo actief op FOK! alleen nog maar op de FP :@

ik ben 23 november uitgerekend.

SPOILER
Jammer van je werk.. Ben je al zo'n beetje klaar voor de kleine? :)
Resistance is futile.
pi_143818689
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:20 schreef Vivie het volgende:
Veel geinteresseerden...ik hou jullie op de hoogte! :D

Pizzapuntje, ik merk dat het bij mij ook wel erger nu is dan het kan zijn omdat het zo verleidelijk is om in cirkletjes aan haar te gaan zitten denken en niet veel te ondernemen. Soms sla ik me wel voor me kop omdat ik weet dat ik er toch niks mee kan nu......en ja ik heb haar in een desperate buitje week geleden een smsje gestuurd hoe het op haar vakantie was, gewoon zo neutraal mogelijk.
Geen reactie nog gehad dus ze heeft hopelijk haar telefoon thuis laten liggen/lege batterij of is niet gediend van dit soort acties.....aaagh, mn hoofd :')
Het is en blijft gewoon lastig. :9 Ze had het vast te druk op d'r vakantie om te reageren, of ze heeft er een andere goede reden voor. ;)
pi_143818692
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:04 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Als ze er al van op de hoogte was, zal het inderdaad tot nu toe geen probleem geweest zijn. :) Ik denk inderdaad dat kijken hoe het gaat het beste is. Hou ons op de hoogte en geniet van je vlinders! O+
Op dit moment walg ik van ze maar wie weet he haha

Hmm, moeilijk...denk dat het mix van beide is, hangt er ook vanaf of ik al snel weet/bevestiging krijg dat iemand een heterovrouw of homoman is, dan is mn interesse ook heel snel weg en schakel ik naar 'Hmm, vrienden? ^^"

Mijn gaydar is trouwens ook zo onbetrouwbaar als wat, gelukkig ben ik meestal voorzichtig genoeg om me niet te verleiden tot "Maar een lesbi/homo als jij ...." uitspraken dus ik kom niet in de problemen...wel net als jou...af en toen mond vol tanden ^^. Was andersom trouwens ook...toen ik als jongen leefde kreeg ik ook vaak "Heb je een vriend?" of van die stereotype vragen waarvan je weeet waar ze naar toe willen. Meestal hield ik het in het midden, soms waren ze echt verbaasd als hun idee niet klopte.
pi_143818792
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:27 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Het is en blijft gewoon lastig. :9 Ze had het vast te druk op d'r vakantie om te reageren, of ze heeft er een andere goede reden voor. ;)
Te druk niet denk ik...met een beetje spionagewerk (datesite bv) kom je er wel achter of iemand wat extra tijd achter de pc zit, zelfs op de vakantie. Zij studeert iets met game art en zit er veel achter dus dat zou me echt verbazen haha. Naja laten we hopen dat het een andere reden is :p

Wel gezellig deze thread
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:33:44 #200
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_143818846
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jammer van je werk.. Ben je al zo'n beetje klaar voor de kleine? :)
Ja, helaas, komt wel weer wat anders.

Ja, heb al veel dingen, nog wat kleine inkopen maar het moet wel goed komen, belangrijkste dingen heb ik gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')