25, single, deze maand begin ik met een nieuwe baan. Alleen nog geen datum doorgekregen. Ben druk bezig met verhuizen. En ik ben zwanger.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Vertel ons iets over jezelf?
Leeftijd/relatie/dagbesteding?
Wat leuk, eerste kindje? Er zijn hier in dit topic nog een paar moeders volgens mij. Veel veranderingen binnenkort dus voor jou!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
25, single, deze maand begin ik met een nieuwe baan. Alleen nog geen datum doorgekregen. Ben druk bezig met verhuizen. En ik ben zwanger.
Ja eerste kindjequote:Op zondag 11 mei 2014 22:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Wat leuk, eerste kindje? Er zijn hier in dit topic nog een paar moeders volgens mij. Veel veranderingen binnenkort dus voor jou!
Wat studeer je?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
21 single en student. Verder weinig interessants ;p
Gaafquote:Op maandag 12 mei 2014 03:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Toerisme, zit in mn laatste jaar nu
Oh mooi zo dat dat ook wel leuk was.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb gegamed met vrienden, was ook wel leuk. Het gaat op stap wel echt om het mensen ontmoeten/scharrelen.
Wat leuk, was genieten zeker?
Ik moet morgen weer naar stage
Drukke periode dus!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
25, single, deze maand begin ik met een nieuwe baan. Alleen nog geen datum doorgekregen. Ben druk bezig met verhuizen. En ik ben zwanger.
Heel drukquote:
Haha snap ik. Ik zou er ook wel een weekendje tussenuit willen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh mooi zo dat dat ook wel leuk was.Het was zeker leuk! Ik wil weer terug... En wat stage betreft, praat me er niet over.
Bij wat voor iets loop je stage?
Jammer dat je het zo saai vindt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha snap ik. Ik zou er ook wel een weekendje tussenuit willen.
Ik loop stage bij een museum, backoffice functie, heel saai, krijg allemaal kut klusjes.
Man man man wat ben ik beroerd trouwens, ben verkouden, lig al 2 dagen ziek op de bank met tissues.
kom maar langsquote:
Hey Seven, sexy chick.quote:
ik had twee logeesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
En, nog wilde plannen voor dit weekend iedereen?
erg jammerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Jaren geleden liep dit topic heel erg goed.... Iedereen die hier toen was is nu oud, en saai
![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog mensen hier die naar roze maandag gaan?
Ik ben niet oud en saaiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Jaren geleden liep dit topic heel erg goed.... Iedereen die hier toen was is nu oud, en saai
![]()
Nope, uiteindelijk niet gegaan, 's mam was jarig dus ben naar huis geweest.quote:
Vooral erg stilquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nope, uiteindelijk niet gegaan, 's mam was jarig dus ben naar huis geweest.
Hoe is het hier verder?
quote:
Na 7 jaar ja, kende dr nummer nog uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:14 schreef Seven. het volgende:
Na 7 jaar?
Zo onherkenbaar voor mij. Was het een fijne relatie?
Geen idee.quote:
Ze is heel gelukkig met d'r vriend, het zal nooit meer iets worden tussen ons..quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef Muisraket het volgende:
Jeetje Pizza.Ik ben het met Seven. eens, waarom weer die ellende toelaten als het zo'n moeilijke relatie was? Ik zou het begrijpen als je het toch weer wilt proberen in de hoop dat het nu beter gaat, maar ik vrees dat die kans klein is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |