Ze kan der eigen boontjes niet doppen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Dat komt dus door dat zwak voor haar
Dat kan ze wel, maar ze weet dat ze mij er voor kan gebruiken en dat doet ze dan dus ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze kan der eigen boontjes niet doppen?
Je moet het zeggen als ik wat bot of te direct overkom hoor, zo bedoel ik het niet.
Kort gezegd: je hebt een zwak voor iemand die jou keihard (mis)gebruikt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Dat kan ze wel, maar ze weet dat ze mij er voor kan gebruiken en dat doet ze dan dus ook.
Haha is goed, vond dit niet bot ofzo hoor
Kort gezegd komt het daar eigenlijk wel op neer, vaak moet alles ook van mijn kant komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kort gezegd: je hebt een zwak voor iemand die jou keihard (mis)gebruikt...
Tjaaa...... sociopaten moeten het hebben van lieve mensen als jij.
Kut situatie ja..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Kort gezegd komt het daar eigenlijk wel op neer, vaak moet alles ook van mijn kant komen.
Ze heeft echt wel goede kanten hoor, maar die zijn niet zo vaak aanwezig eigenlijk.
Nee. Ik weet ook niet of ik oprecht om haar geef, weet alleen dat ik een zwak voor d'r heb en alles voor d'r doe en het liefst weer met d'r zou willen knuffelen en zoenen enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kut situatie ja..
Denk je wel dat ze ook oprecht om jou geeft?
Dan gaat het toch gewoon nooit echt werken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nee. Ik weet ook niet of ik oprecht om haar geef, weet alleen dat ik een zwak voor d'r heb en alles voor d'r doe en het liefst weer met d'r zou willen knuffelen en zoenen enzo.
Maar of ze ook oprecht om mij geeft.... ik denk dat ze wel d'r best er voor doet maar dat het d'r gewoon niet lukt.
Een relatie zit er sowieso niet meer in. Dus neem ik op dit moment genoegen met vriendschap.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan gaat het toch gewoon nooit echt werken?
Een vriendschap gebaseerd op het misbruiken van jouw gevoel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Een relatie zit er sowieso niet meer in. Dus neem ik op dit moment genoegen met vriendschap.
Ja blijkbaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een vriendschap gebaseerd op het misbruiken van jouw gevoel?
Dat is eigenlijk ook wat ik je wil vertellen, maar probeer het zo subtiel mogelijk te doen....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja blijkbaar![]()
Het is gewoon zo stom want als een vriendin me dit zou vertellen zou ik d'r voor gek verklaren dat ze zich zo laat gebruiken en d'r vertellen dat ze moet kappen met die zogenaamde vriendschap. Het stomme is dat ik dat zelf dus niet kan, terwijl ik het dondersgoed weet.
Haha thanksquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wat ik je wil vertellen, maar probeer het zo subtiel mogelijk te doen....![]()
Ik weet overigens ook dat het geen oplossing is voor m'n problemen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu wel de neiging heb d'r te appen met de vraag of ze weer wil blowen.
Ik voelde er gister niks van en ben toch wel benieuwd.
(en ik voel me wat down en wil een tijdelijke oplossing voor m'n problemen)
Je hebt geen zwak voor haar, je hebt een zwak hoe ze jou behandelt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Dat komt dus door dat zwak voor haar
Begin er niet aan. Toen ik stopte met blowen voelde ik me dusdanig waardeloos dat ik zelfmoordgedachten kreeg. En het heeft me zo'n 10.000 euro gekost over de jaren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu wel de neiging heb d'r te appen met de vraag of ze weer wil blowen.
Ik voelde er gister niks van en ben toch wel benieuwd.
(en ik voel me wat down en wil een tijdelijke oplossing voor m'n problemen)
Ben er vanochtend weer geweest, hebben het de hele sessie over haar gehad en over de gedachte en het gedrag enzo. Best zinvol was het wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef Seven. het volgende:
Misschien een rare gedachte maar heb je al eens overwogen om met een psych te gaan praten?
We accepteren de liefde die we denken te verdienen.
Heb jij niet een ernstig minderwaardigheidscomplex?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
En ondanks dat mis ik haar en moet ik me inhouden om contact te zoeken.
Dat valt wel mee. Het vreemde is dat ik een type ben dat normaal altijd wel zijn mond opentrekt en niet over zich heen laat lopen. Maar in dit geval is dat dus totaal niet zo..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb jij niet een ernstig minderwaardigheidscomplex?
Als het wel meevalt, dan zou je nooit accepteren dat mensen je zo behandelen. Dus in je werk/vriendschappen/normale leven heb je relatief weinig moeite, maar de relaties die het dichtsbij komen accepteer je alles. Waarom? Denk je dat mensen bij je blijven als je alles voor lief neemt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het vreemde is dat ik een type ben dat normaal altijd wel zijn mond opentrekt en niet over zich heen laat lopen. Maar in dit geval is dat dus totaal niet zo..
Hier moest ik even over nadenken. Ik denk inderdaad dat mensen bij me blijven, me niet verlaten als ik alles voor ze doe. Tenminste, ik denk dat het dat is. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Wat ik wel weet is dat ik baal dat ze nog niks van zich heeft laten horen en dat ik m'n geld nog niet terug heb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het wel meevalt, dan zou je nooit accepteren dat mensen je zo behandelen. Dus in je werk/vriendschappen/normale leven heb je relatief weinig moeite, maar de relaties die het dichtsbij komen accepteer je alles. Waarom? Denk je dat mensen bij je blijven als je alles voor lief neemt?
Liefde maakt blindquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het vreemde is dat ik een type ben dat normaal altijd wel zijn mond opentrekt en niet over zich heen laat lopen. Maar in dit geval is dat dus totaal niet zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |