abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119455086
Ik heb nog iets interessants opgepikt. Vreemd genoeg hoor ik niemand daarover.

Gisteravond bij P&W leek hoogleraar Peter van Koppen er jaren terug een heel interessant en bijna kloppend beeld van te hebben geschetst. Ik vond de beschrijving van daderprofiel accurater dan de andere suggesties.
Nu liet Jeroen Pauw de opmerking vallen dat er ooit wel eens iets eerder zoiets in de omgeving was gebeurd. De vrouw uit Oudwoude brak vervolgens in en zei dat het in dat geval om een andere dader ging. Pauw vroeg toen of van Koppen dit ook dacht. Die zei iets in de trant van; ik betwijfel dat.

Weet iemand aan welk eerder voorval Pauw refereerde?
pi_119455131
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:11 schreef Chooselife het volgende:

Gisteravond bij P&W leek hoogleraar Peter van Koppen er jaren terug een heel interessant en bijna kloppend beeld van te hebben geschetst. Ik vond de beschrijving van daderprofiel accurater dan de andere suggesties.
Nu liet Jeroen Pauw de opmerking vallen dat er ooit wel eens iets eerder zoiets in de omgeving was gebeurd. De vrouw uit Oudwoude brak vervolgens in en zei dat het in dat geval om een andere dader ging. Pauw vroeg toen of van Koppen dit ook dacht. Die zei iets in de trant van; ik betwijfel dat.

Interessant, ik ga het nu terug kijken.
What Doesn't Kill U Makes U Stronger!
pi_119455151
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:14 schreef BullitJunky het volgende:

[..]

Interessant, ik ga het nu terug kijken.
Verbeter me gerust als ik dit verkeerd heb opgevat. Ik baseer het op mijn herinneringen van gisteravond en kan het hier op locatie helaas niet terugzien.
  woensdag 21 november 2012 @ 09:18:07 #184
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_119455181
quote:

Dit verhaal bedoel je?:

http://www.elsevier.nl/we(...)ting-in-Oudwoude.htm
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 21 november 2012 @ 09:18:24 #185
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119455187
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:59 schreef Injetta het volgende:
Bij Friso zijn we allemaal tot in de details bezig geweest met hoe lang je iemand kunt reanimeren, wat de regels zijn in de verschillende landen, wat hersendood is, wat een diepe coma is, wanneer je wel/niet euthanasie kunt/mag plegen,etc.
Nu worden we helemaal bijgeschoold in soorten van dna onderzoek, wat dadersporen zijn, wat een. Dissociatieve stoornis is, enz.

Totdat er weer iets anders gebeurt....
Haha, ik vind dat echt prachtig om te lezen telkens _O_
We zullen zien, zei de blinde.
pi_119455236
quote:
Ik weet niet of Pauw en de hoogleraar dat bedoelden, lijkt me vreemd na een schuldbekentenis. Maar het is wel dezelfde locatie ja.

Lokwinske mei die jirdei trouwens.
pi_119455272
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:56 schreef Ziba het volgende:

[..]

Jezus mijn god in wat voor wereld leven wij :') dat het bestaat :') ik heb hem net z'n verhaal horen doen en heb de hele tijd met :{ zo'n blik gekeken. Ik zag ook nog dat hij een vet schattig hondje heeft nu, die eet hij vast ook op op den duur. Wat een mensen lopen er rond. :r
Die foto's ook van wat er over was van de meisje... gruwelijk...
PWBF
pi_119455350
De buurvrouw vertelde bij p&w dat er ook een verkrachting had plaatsgevonden aan het zandlaantje waaraan ze wonen. Is die dader gepakt? Weet iemand daar iets van?
pi_119455379
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:27 schreef BullitJunky het volgende:
De buurvrouw vertelde bij p&w dat er ook een verkrachting had plaatsgevonden aan het zandlaantje waaraan ze wonen. Is die dader gepakt? Weet iemand daar iets van?
Is dat wat ik eerder bedoelde? Of is dat het voorbeeld van GizartFRL, waar een andere dader een schuld in heeft bekend.
pi_119455430
quote:

Dat was een aanranding van een paard meisje op klaar lichte dag. De dader is toen direct gepakt en heeft bekend. Hij zei niet in de trant van betwijfel dat, maar hij was niet op de hoogte van dat voorval.

Dit was idd dat van het zandlaantje. Laten we het nou niet opkloppen, dat is toen gelijk opgelost met bekenende dader.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_119455449
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:31 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat was een aanranding van een paard meisje op klaar lichte dag. De dader is toen direct gepakt en heeft bekend. Hij zei niet in de trant van betwijfel dat, maar hij was niet op de hoogte van dat voorval.
Dat zou kunnen. Jammer dat ik het niet kan terugzien.
pi_119455550
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:29 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Is dat wat ik eerder bedoelde? Of is dat het voorbeeld van GizartFRL, waar een andere dader een schuld in heeft bekend.
ja dat is wat jij bedoelde. Volgens de vrouw is daar een andere dader voor gepakt, maar meneer van Koppen twijfelt daaraan.
pi_119455584
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:37 schreef BullitJunky het volgende:

[..]

ja dat is wat jij bedoelde. Volgens de vrouw is daar een andere dader voor gepakt, maar meneer van Koppen twijfelt daaraan.
Dat is wat ik bedoel ja. Waarom zou hij daar aan twijfelen?
pi_119455675
omdat het onwaarschijnlijk lijkt dat Mariane een eenmalige uitspatting was, dat de dader (Jasper) zo iets dan ook vaker doet, of vaker gedaan heeft . dat het toeval is dat er in zo'n klein dorp TWEE verkrachters wonen
  woensdag 21 november 2012 @ 09:46:46 #195
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119455764
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:43 schreef Alleskids het volgende:
omdat het onwaarschijnlijk lijkt dat Mariane een eenmalige uitspatting was, dat de dader (Jasper) zo iets dan ook vaker doet, of vaker gedaan heeft . dat het toeval is dat er in zo'n klein dorp TWEE verkrachters wonen
Maar als die andere verdachte gewoon direct is opgepakt, voor de rechter gezet en veroordeeld, dan is dat toch geen discussiepunt meer?

Tenzij die man uiteraard onterecht vast zat.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_119455801
het was de 1e reactie van meneer van Koppen. en eerlijk gezegd had ik zelf ook even dat gevoel toen de buurvrouw die 2e verkrachting in de directe omgeving noemde
pi_119455895
quote:
Dat is mijn punt en biedt stof tot nadenken. Als dit uit "empirisch onderzoek" blijkt, net als de overige treffende punten van onze hoogleraar, kun je er donder op zeggen dat het vaker gebeurd is. En dat moet dan ook in de omgeving zijn geweest.
pi_119455901
http://www.rtvnof.nl/?page=1&id=2163?page=1&id=2163

is deze dader uiteindelijk gepakt?
  woensdag 21 november 2012 @ 10:03:48 #199
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_119456158
quote:
Dat was volgens mij dezelfde als van het paardenmeisje:
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-zedendelicten.html
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_119456194
quote:
De dader kwam uit een ander dorp. Heeft bekend en het slachtoffer heeft de dader herkend. Man, zijn het hier allemaal aluhoedjes en vrienden van de klokkenluidersite ofzo?
pi_119456271
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:05 schreef Patroon het volgende:

[..]

De dader kwam uit een ander dorp. Heeft bekend en het slachtoffer heeft de dader herkend. Man, zijn het hier allemaal aluhoedjes en vrienden van de klokkenluidersite ofzo?
Ik geloof gewoon niet dat jasper s. maar 1 keer zoiets gedaan heeft! Misschien heeft hij iets met deze zaken te maken? Maar blijkbaar is de dader gepakt, dus dat gaat ook niet op!
  woensdag 21 november 2012 @ 10:09:58 #202
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119456280
tijd voor een anticomplotblog, daar waar we complotdenkers gaan lastigvallen en stalken en hun families kapotmaken *O*
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 21 november 2012 @ 10:18:51 #203
497 Maja
Ja denk!?!
pi_119456497
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:09 schreef BullitJunky het volgende:

[..]

Ik geloof gewoon niet dat jasper s. maar 1 keer zoiets gedaan heeft! Misschien heeft hij iets met deze zaken te maken? Maar blijkbaar is de dader gepakt, dus dat gaat ook niet op!
Van alles aan je kerfstok hebben hangen wat niemand weet, terwijl je een gezin en bedrijf hebt en in een klein dorp woont, lijkt mij dan weer sterk...
pi_119456569
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef Maja het volgende:

[..]

Van alles aan je kerfstok hebben hangen wat niemand weet, terwijl je een gezin en bedrijf hebt en in een klein dorp woont, lijkt mij dan weer sterk...
Sietske H kreeg het ook voor elkaar om meerdere van haar eigen baby's te vermoorden in friesland.
Ook onder het oog van genoeg mensen en dat is dan nog iets dat zichtbaar is ook.
pi_119456659
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef Maja het volgende:

[..]

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat helemaal niet zo raar is. Juist omdat mensen in je omgeving zoiets nooit verwachten van je, omdat je een eigen bedrijf hebt en een mooi gezin, kan je vaker zoiets doen. Degene die mij verkracht heeft, wordt daardoor nu nog steeds geloofd door mensen uit zijn dorp, terwijl er nu al 5 slachtoffers opgestaan zijn! Maar hij zou zoiets nooit doen! zo'n sociale, hardwerkende man!
pi_119456711
quote:

[..]

Ik vind dat wel wat meevallen hier.

Je mag erover speculeren toch? Daar is het een discussieforum voor. Dat vind ik juist de aardigheid eraan.
  woensdag 21 november 2012 @ 10:27:40 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119456728
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef BullitJunky het volgende:

[..]

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat helemaal niet zo raar is. Juist omdat mensen in je omgeving zoiets nooit verwachten van je, omdat je een eigen bedrijf hebt en een mooi gezin, kan je vaker zoiets doen. Degene die mij verkracht heeft, wordt daardoor nu nog steeds geloofd door mensen uit zijn dorp, terwijl er nu al 5 slachtoffers opgestaan zijn! Maar hij zou zoiets nooit doen! zo'n sociale, hardwerkende man!
en het is ook helemaal niet raar dat iemand eenmalig tot een uitbarsting komt het daarna verdringt en verder niets meer mee doet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119456751
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ik vind dat wel wat meevallen hier.

Je mag erover speculeren toch? Daar is het een discussieforum voor. Dat vind ik juist de aardigheid eraan.
Maar dan moet je wel op de hoogte zijn van de feiten uit het verleden, zoals die aanrandingszaak etc. Als je daar geen kennis van hebt, heeft het speculeren over meerdere dingen op zijn kerfstok geen zin. Het is dan oprakelen van oude feiten die al lang bekend en opgelost zijn. Toevallig kom ik uit het gebied en weet ik wat er heeft gespeeld de afgelopen 10 jaar, daardoor vind ik het vervelend om steeds dingen te moeten uitleggen die al lang bekend zijn.
pi_119456854
quote:
3s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Re het volgende:

[..]

en het is ook helemaal niet raar dat iemand eenmalig tot een uitbarsting komt het daarna verdringt en verder niets meer mee doet
ik hoop dat dit het geval is!
  woensdag 21 november 2012 @ 10:32:34 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119456856
quote:

[..]

Plus dat zijn DNA overeen kwam met het DNA dat bij het paardenmeisje gevonden is, en nadrukkelijk niet overeenkwam met het DNA wat op Marianne Vaatstra gevonden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')