abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2012 @ 23:26:32 #151
137949 Disana
pi_119450437
Deze hoogleraar rechtspsychologie gelooft er dus ook niet in, in die fugue.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:27:12 #152
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_119450472
Idd, benieuwd of er donderdag nou eindelijk iets verteld gaat worden.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_119450474
Get the fugue out of here
pi_119450509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:26 schreef Disana het volgende:
Deze hoogleraar rechtspsychologie gelooft er dus ook niet in, in die fugue.
Nee idd, en hij is daarin ook niet de enige. Ik heb eigenlijk alleen maar mensen uit die hoek gehoord die het een slecht verhaal vinden.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2012 @ 23:29:17 #155
137949 Disana
pi_119450560
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef alors het volgende:

[..]

Nee idd, en hij is daarin ook niet de enige. Ik heb eigenlijk alleen maar mensen uit die hoek gehoord die het een slecht verhaal vinden.
Maar ik vraag me wel aan hoe ze het aan gaan pakken als de verdachte ook inzake de moord geheugenverlies op gaat voeren.
pi_119450654
Was deze foto al geplaatst?

pi_119450847
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Chooselife het volgende:
Voor wat het waard is, het fascineert me en hierbij mijn idee tot nu toe. Leuk om een keertje de amateur-profiler uit te hangen. :)

De opgepakte verdachte is in mijn ogen inderdaad de dader, ik kan de persoon met de beschikbare informatie goed in de beschikbare feiten plaatsen.

Verdachte heeft hele leven al te kampen met een type persoonlijkheidsstoornis, dat hem bij vlagen laat veranderen in machtswelluste en uiterst gevaarlijke spanningzoeker. Een alter ego. In die buien wil hij vanuit een waanzinnige behoefte aan spanning toeslaan, en de door hem gecreeerde bizarre situatie controleren. Dat is de ultieme macht en dat gevoel is zalig voor verdachte. Achteraf lijkt het voor hem alsof hij is uitgetreden en alter ego gebruik heeft gemaakt van zijn lichaam.

Op de betreffende dag, werd veel drank genuttigd. Drank haalt het alter ego van verdachte snel naar boven. Verdachte keerde op een moment in de nacht dronken huiswaarts, maar bedacht zich onderweg een wilde fantasie. Op dat moment kreeg zijn alter ego dermate vat op hem dat hij eenmaal thuis besloot terug te keren en anoniem als een roofdier in de nacht begon rond te dwalen tot hij iemand van zijn gading trof. Zijn territorium, hier heerste hij op deze momenten, zoals vaker. In het donker trof hij bij puur toeval een fietsende Vaatstra, die hij niet kende maar wel aantrekkelijk vond. Zo benaderde hij haar vriendelijk en bood aan een stukje mee te fietsen. Onder het fietsen besloten ze een sigaret op te steken en hij overhandigde de aansteker. De aansteker raakte door het gesprek en de gespannen verdachte (adrenaline was meester van hem) in de tas van Vaatstra. Vervolgens vroeg hij op een donker en rustig punt te stoppen en haar iets "verrassends" in de weilanden te tonen. Nietsvermoedend liep Vaatstra mee en daar vond hij zijn ultieme moment. Hij vond haar aantrekkelijk en wilde alles. Eerst weigerde ze vrijwillig, toen heeft hij geforceerd. Nadat ze buiten bewustzijn raakte en zijn lusten op haar heeft gebotvierd, kwam hij tot de gedachte dat hij alles zou verliezen als dit bekend zou raken. Daarna sneed hij voor de zekerheid (instinctief) haar keel door, zoals hij vaak met dieren had gedaan, niet wetende dat ze al geen hartslag meer had (adrenaline). Hij liep met de fiets op de schouders door de weilanden naar huis, om niet meer gezien te worden. Sliep thuis meteen en is de dag erna geschrokken van de daad van zijn alter ergo. Maar dat was hij niet, dat was zijn kwade kant. Hij was dit niet. En hij heeft altijd beschouwd dat "de ander" dit heeft gedaan. Of misschien was het een soort droom. Zo maakte het hem gemakkelijk om in zijn eigen onschuld te geloven en het leven normaal op te pakken.
Bij de DNA-testen ontdekte hij dat familie van hem DNA-afgestaan had en toen koos hij hetzelfde te doen. Hij geloofde nog steeds oprecht in zijn onschuld, maar in zijn achterhoofd wist hij, "ik ben erbij.." Zijn dierbaren zijn hier in zekere zin op voorbereid. Mogelijk was hij emotioneel de laatste weken.

Ik denk dat dit ook in het gezin, met name bij zijn echtgenote zijn donkere kant wel bekend was. Mogelijk kwam dit naar boven bij oergedrag zoals sex en dus na overmatige nuttiging van alcohol. Het past alleen niet bij het oerconservatieve gereformeerde Friese achterland om hier ook maar één woord over los te laten. Maar dit gaat nog wel blijken als ze toch straks voor openheid kiest. Als hij in militaire dienst heeft gezeten (veel momenten van alcohol, adrenaline) is deze kant vast ook naar voren gekomen.

Tot zover amateurgeneuzel wat zo mooi kan op dit forum.
:D :D

Leuk!
pi_119451000
Nou als dat zijn foto is, kunnen we in ieder geval uitsluiten dat ze vrijwillig met hem had afgesproken.
pi_119451048
En dat allemaal na een keer joyriden, maar goed dat hij nooit een colaatje heeft gejat uit de appie :D :'( :D
pi_119451065
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou als dat zijn foto is, kunnen we in ieder geval uitsluiten dat ze vrijwillig met hem had afgesproken.
:D
pi_119451095
Is er al nieuws?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahahahahaaha. Komt door dat smerige baardje. :') Misschien is 't wel een hele hotte kerel.

Volgens mij bestaan er trouwens nog mensen die zelfs als die hele verkrachting en moord gefilmd waren, zeggen dat de dader die op beeld is en alles uitvoert, de dader niet is.
pi_119451191
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef matthijst het volgende:

[..]

Aha: "Vervolgens is door een psychiater verklaard dat hij zou lijden aan een 'dissociatieve fugue'".
Niks verklaart. Er zou sprake van kunnen zijn. :{ :{ :{ :{
pi_119451279
Ik weet wel dat ik nu iets zeg, wat je natuurlijk niet mag denken, maar ik bedacht me net dat het maar goed is, dat je met zo'n achternaam VAAT-stra, niet werkzaam was als afwashulp.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:52:36 #164
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119451295
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef matthijst het volgende:
Idd, benieuwd of er donderdag nou eindelijk iets verteld gaat worden.
Dan wordt ie voor de rechter-commissaris geleid toch?
Daar horen wij toch niets van? Is allemaal intern en besloten bij mijn weten?

Al horen we misschien dan wel of er meer bewijs is e.d.
We zullen zien, zei de blinde.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:53:22 #165
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119451320
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef OeJ het volgende:
Ik weet wel dat ik nu iets zeg, wat je natuurlijk niet mag denken, maar ik bedacht me net dat het maar goed is, dat je met zo'n achternaam VAAT-stra, niet werkzaam was als afwashulp.
inderdaad, hoe durf je het te denken
pi_119451790
Ik kom met mijn bedachte verhaal over hoe het misschien is gegaan.
Marianne was destijds 16. Vele van ons waren toen in de puberteit. Had ze misschien tijdens het uitgaan ruzie met iemand oid of was er iets anders gebeurd waardoor ze misschien huilend door die weg fietstte, eenzaam huilmomentje had.. de verdachte op dat moment daar was en haar stopte om haar te helpen ( wellicht omdat hij haar een beetje kende van gezicht. )

Dat ze toen samen naar weiland zijn gelopen om te praten, sigaretje hebben gerookt, die gozer toen wat handelingen heeft uitgevoerd en toen heeft vermoord?

Of is dit onzin.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 00:11:21 ]
  woensdag 21 november 2012 @ 00:11:31 #167
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119451923
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik kom met mijn bedachte verhaal over hoe het misschien is gegaan.
Marianne was destijds 16. Vele van ons waren toen in de puberteit. Had ze misschien tijdens het uitgaan ruzie met iemand oid of was er iets anders gebeurd waardoor ze misschien huilend door die weg fietstte, de verdachte op dat moment daar was en haar stopte om haar te helpen ( wellicht omdat hij haar een beetje kende van gezicht. )

Dat ze toen samen naar weiland zijn gelopen om te praten, sigaretje hebben gerookt, die gozer toen wat handelingen heeft uitgevoerd en toen heeft vermoord?

Of is dit onzin.
Ja nogal. Die twee jongens wilden haar naar huis brengen maar ze ging zelf.
En het lijkt er op dat ze de verkeerde dude is tegengekomen.

Ziba, ik hou van je. O+ .

[ Bericht 0% gewijzigd door Staal op 21-11-2012 00:59:35 (Nee, toch niet. Eng mens, die Ziba. ) ]
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119452795
Van Wâldnet:

quote:
Wil iemand die de familie Steringa kent deze boodschap aan hen overbrengen of hen attenderen op deze link:
http://rechtiskrom.wordpr(...)de-familie-steringa/
Die link. WTF? :? :')

Deze persoon ('haansma' uit Uithuizen) heeft deze link onder alle gerelateerde nieuwsberichten gezet. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Isegrim op 21-11-2012 00:53:03 ]
pi_119452912
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest naar aanleiding hiervan hier aan denken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Issei_Sagawa (klungelig geschreven, Engelse versie is beter)

[..]

Gast heeft een Nederlandse studente bruut vermoord en opgegeten. Is daarvoor gepakt, heeft 15 maanden (!!) in een gevangenis gezeten en is nu rijk en beroemd door die moord...

Nu denk ik niet dat deze verdachte hier rijk en beroemd mee zal worden, maar het geeft wel aan hoe ziek dingen soms kunnen verlopen.
Jezus mijn god in wat voor wereld leven wij :') dat het bestaat :') ik heb hem net z'n verhaal horen doen en heb de hele tijd met :{ zo'n blik gekeken. Ik zag ook nog dat hij een vet schattig hondje heeft nu, die eet hij vast ook op op den duur. Wat een mensen lopen er rond. :r
  woensdag 21 november 2012 @ 00:58:54 #170
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119452967
Jeez. Er is echt geen nieuws he.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119453448
quote:
13s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:58 schreef Staal het volgende:
Jeez. Er is echt geen nieuws he.
Nee, alleen dat er geen nieuws is en de man donderdag wordt voorgeleid.

Wat wel apart is dat als er in Nederland nieuws is dat ineens iedereen opslokt, er een stortvloed aan informatie/deskundigen en semideskundigen is.
Bij Friso zijn we allemaal tot in de details bezig geweest met hoe lang je iemand kunt reanimeren, wat de regels zijn in de verschillende landen, wat hersendood is, wat een diepe coma is, wanneer je wel/niet euthanasie kunt/mag plegen,etc.
Nu worden we helemaal bijgeschoold in soorten van dna onderzoek, wat dadersporen zijn, wat een. Dissociatieve stoornis is, enz.

Totdat er weer iets anders gebeurt....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_119453449
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef Isegrim het volgende:
Van Wâldnet:

[..]

Deze persoon ('haansma' uit Uithuizen) heeft deze link onder alle gerelateerde nieuwsberichten gezet. :')
Hoop dat die link snel offline wordt gehaald, worden allemaal namen genoemd van bepaalde gerelateerde personen. (Bekenden van mij ook) Die mensen hebben het al moeilijk genoeg, en hebben niet voor niets onder andere ook hun FB profielen verwijderd. Vreselijk dat die info allemaal online staat. :{ Levensverwoestende complotdenkers :r Naast dat zij het leven van Geke en familie al compleet over de kop hebben gegooid, lijdt ook Stephanie en rest familie van R. hier nog altijd onder.. De reacties onder die link ook, belachelijk. Komt dat hele 'BNW gebeuren' over Demmink en andere hooggeplaatste mensen in Nederland onder andere ook weer ter sprake. Wat een onzin zeg.

Verder ben ik eindelijk weer bij gelezen in dit topic, alleen er is toch niet veel nieuws te melden.

De foto van de verdachte die hierboven ergens staat, is ook gewoon zonder balkjes te vinden via Google..

[ Bericht 4% gewijzigd door OverRated op 21-11-2012 02:27:02 ]
  woensdag 21 november 2012 @ 02:27:57 #173
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_119453555
quote:
13s.gif Op woensdag 21 november 2012 02:00 schreef OverRated het volgende:

[..]

Hoop dat die link snel offline wordt gehaald [...]
Inderdaad. Daar zit Wim Dankbaar achter, die ik eerder in dit topic al een paar keer noemde. De zogenaamde speurder die roept dat hij de moordzaak heeft opgelost en die twee asielzoekers als daders aanwijst.
Een schaamteloze egotripper die Stephanie en heel veel anderen heeft lastiggevallen en zich nu opdringt aan de familie van de verdachte, die volgens Dankbaar onschuldig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gorraay op 21-11-2012 04:22:47 ]
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_119453729
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:59 schreef Injetta het volgende:

[..]

Nee, alleen dat er geen nieuws is en de man donderdag wordt voorgeleid.

Wat wel apart is dat als er in Nederland nieuws is dat ineens iedereen opslokt, er een stortvloed aan informatie/deskundigen en semideskundigen is.
Bij Friso zijn we allemaal tot in de details bezig geweest met hoe lang je iemand kunt reanimeren, wat de regels zijn in de verschillende landen, wat hersendood is, wat een diepe coma is, wanneer je wel/niet euthanasie kunt/mag plegen,etc.
Nu worden we helemaal bijgeschoold in soorten van dna onderzoek, wat dadersporen zijn, wat een. Dissociatieve stoornis is, enz.

Idd vreselijk irritant. Lullen elkaar allemaal na, geven vaak foute analyses op basis van wat flarden informatie en vinden zichzelf heel erg belangrijk. Walgelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door David Letterman op 21-11-2012 04:45:05 ]
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_119454401
Als hij donderdag wordt voorgeleid zal er wel nieuws komen. Zijn advocaat zal toch wel iets te zeggen hebben. Ben benieuwd. Ik hoop voor de familie van Marianne dat hij niet moeilijk gaat doen. Ik hoop voor die mensen dat er niet nog een lange en frustrerende rechtzaak komt.
pi_119454459
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef Isegrim het volgende:
Van Wâldnet:

[..]

Wim Dankbaar en Andre Vergeer werkten, tot Maurice de Hond problemen kreeg, openlijk samen met Maurice de Hond. Later schreef Maurice de Hond ineens niet meer onder zijn eigen naam.
Er is al jaren druk contact tussen Boudineke Berkenbosch van Boublog (met als technicus Jacqueline, de vrouw van Louis Hageman) die 'goed contact' heeft met bovengenoemden maar ook met Steve Brown (diepe haat tegen Peter Rrrrrr).
Jacqueline heeft de website van Wicher Wedzinga (de vrouwenmepper) ooit bijgewerkt en ook Robert Horchner was veelvuldig van de partij.

Net als Micha Kat brullen ze dat burgers rechten hebben maar dat zijn natuurlijk alleen die burgers waarvan zij vinden dat ze rechten hebben.

quote:
Boodschap aan de familie S.

BREAKING: OORLOG TEGEN DE CORRUPTE EN CRIMELE ZOMBIE-ADVOCAAT JAN VLUG IS BEGONNEN

Iedereen die de familie S. kent, moet dit bericht uitprinten en aan hen overbrengen:

Beste Sytze,

Stuur deze email AUB door aan de familie: Dit is de advocaat die ik de S. familie van harte aan kan raden:

Jacques Taekema telefoon 06-11228773

Kantoor 070-3389621

Mijn eigen nummer is 023-5268730

Dit is een keigoede advocaat die graag de verdediging op zich neemt. Bovendien heb ik een container van bewijsmateriaal dat ontlastend is voor Jasper, en in de richting van andere daders wijst (asielzoekers die door justitie zelf buiten beeld zijn gebracht). Dus Jacques en ik zijn een gouden team voor hem. Continue reading ‘BOODSCHAP AAN DE FAM. S
http://www.klokkenluidero(...)-aan-de-fam-steringa

http://www.boublog.nl/20/(...)en-en-de-bewijslast/

http://www.argusoog.org/recht-en-krom/

Kortom: complotters, Peter Rrr haters, (ex)criminelen, familieleden van gedetineerden, mensen met een strafblad en een paar gestoorden draaien overuren momenteel.

[ Bericht 0% gewijzigd door lexgauw007 op 21-11-2012 08:27:44 ]
pi_119454652
Ik begrijp uberhaupt geen snars van dat hele artikel, het is wartaal. :') En wie is die Geke die steeds genoemd wordt overal? Dat heb ik gemist geloof ik, of de naam staat me niet meer bij.
pi_119454763
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik begrijp uberhaupt geen snars van dat hele artikel, het is wartaal. :') En wie is die Geke die steeds genoemd wordt overal? Dat heb ik gemist geloof ik, of de naam staat me niet meer bij.

Een kroongetuige. ;(

Een caravan we-ken later in brand vloog is verdacht.
  woensdag 21 november 2012 @ 08:52:14 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119454780
Behoorlijk krom als je zegt voor de waarheid te strijden, en claimt een container aan ontlastend bewijsmateriaal te hebben, maar dat je dat alleen wilt delen als de verdachte een advocaat heeft die jou aanstaat.

Het lijkt me dat ze daar up north prima weten wie de complotdenkers zijn, en ook prima weten dat ze met deze advocaat juist niet in hun straatje gaan zitten.
Dikke middelvinger van de verdachte naar de complotdenkers dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119454784
Die comments zijn zo dom. :')

quote:
Wat er volgens mij gebeurt kan zijn, is het volgende: Het oorspronkelijke DNA daderprofiel is vervangen door het profiel van Jasper Steringa, nadat hij dat vrijwillig heeft afgegeven. Daar heb je maar 1 corrupteling voor nodig. Niks geen groot complot waar meer mensen vanaf weten. De goedgelovige NFI onderzoekers die vervolgens aan de slag gaan met het nieuwe profiel, niet wetend dat het een nieuw profiel is – het is tenslotte niet meer dan een barcode, waarvan je geen onderscheid met andere barcodes ziet – vinden dan uiteraard snel een 100% match. EUREKA! Zaak opgelost!
Misschien zit ik er naast, maar het eerste wat ik dus zou vragen is om een nieuw profiel te trekken van het fysieke sperma spoor (als dat er nog is?) Hoe het ook zij, Jasper S. is voor mij niet de dader
quote:
Feit is:
-dat Marianne met Stephanie voor het huis van Geke is gesignaleerd om 00.30 uur;
-dat Geke getuigen is geweest van een gil, waarvan wij aan moeten nemen dat dat Marianne is geweest.
quote:
Ik denk dat de joyride onderzocht moet worden, ik vermoed dat Jasper onder hypnose is gebracht.Reden: ze zochten eigenlijk een dorpsgek maar konden die niet vinden, dus moest er een boer eerst even zijn verstand kwijt zijn.
het verhaal over de joy-ride is te verdacht. joyriding dat doen jonge lui met een borreltje of snuifje op.

[ Bericht 13% gewijzigd door Pvoesss op 21-11-2012 09:02:19 ]
pi_119455086
Ik heb nog iets interessants opgepikt. Vreemd genoeg hoor ik niemand daarover.

Gisteravond bij P&W leek hoogleraar Peter van Koppen er jaren terug een heel interessant en bijna kloppend beeld van te hebben geschetst. Ik vond de beschrijving van daderprofiel accurater dan de andere suggesties.
Nu liet Jeroen Pauw de opmerking vallen dat er ooit wel eens iets eerder zoiets in de omgeving was gebeurd. De vrouw uit Oudwoude brak vervolgens in en zei dat het in dat geval om een andere dader ging. Pauw vroeg toen of van Koppen dit ook dacht. Die zei iets in de trant van; ik betwijfel dat.

Weet iemand aan welk eerder voorval Pauw refereerde?
pi_119455131
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:11 schreef Chooselife het volgende:

Gisteravond bij P&W leek hoogleraar Peter van Koppen er jaren terug een heel interessant en bijna kloppend beeld van te hebben geschetst. Ik vond de beschrijving van daderprofiel accurater dan de andere suggesties.
Nu liet Jeroen Pauw de opmerking vallen dat er ooit wel eens iets eerder zoiets in de omgeving was gebeurd. De vrouw uit Oudwoude brak vervolgens in en zei dat het in dat geval om een andere dader ging. Pauw vroeg toen of van Koppen dit ook dacht. Die zei iets in de trant van; ik betwijfel dat.

Interessant, ik ga het nu terug kijken.
What Doesn't Kill U Makes U Stronger!
pi_119455151
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:14 schreef BullitJunky het volgende:

[..]

Interessant, ik ga het nu terug kijken.
Verbeter me gerust als ik dit verkeerd heb opgevat. Ik baseer het op mijn herinneringen van gisteravond en kan het hier op locatie helaas niet terugzien.
  woensdag 21 november 2012 @ 09:18:07 #184
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_119455181
quote:

Dit verhaal bedoel je?:

http://www.elsevier.nl/we(...)ting-in-Oudwoude.htm
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 21 november 2012 @ 09:18:24 #185
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119455187
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:59 schreef Injetta het volgende:

Haha, ik vind dat echt prachtig om te lezen telkens _O_
pi_119455236
quote:
Ik weet niet of Pauw en de hoogleraar dat bedoelden, lijkt me vreemd na een schuldbekentenis. Maar het is wel dezelfde locatie ja.

Lokwinske mei die jirdei trouwens.
pi_119455272
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:56 schreef Ziba het volgende:

[..]

Jezus mijn god in wat voor wereld leven wij :') dat het bestaat :') ik heb hem net z'n verhaal horen doen en heb de hele tijd met :{ zo'n blik gekeken. Ik zag ook nog dat hij een vet schattig hondje heeft nu, die eet hij vast ook op op den duur. Wat een mensen lopen er rond. :r
Die foto's ook van wat er over was van de meisje... gruwelijk...
PWBF
pi_119455350
De buurvrouw vertelde bij p&w dat er ook een verkrachting had plaatsgevonden aan het zandlaantje waaraan ze wonen. Is die dader gepakt? Weet iemand daar iets van?
pi_119455379
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:27 schreef BullitJunky het volgende:
De buurvrouw vertelde bij p&w dat er ook een verkrachting had plaatsgevonden aan het zandlaantje waaraan ze wonen. Is die dader gepakt? Weet iemand daar iets van?
Is dat wat ik eerder bedoelde? Of is dat het voorbeeld van GizartFRL, waar een andere dader een schuld in heeft bekend.
pi_119455430
quote:

Dat was een aanranding van een paard meisje op klaar lichte dag. De dader is toen direct gepakt en heeft bekend. Hij zei niet in de trant van betwijfel dat, maar hij was niet op de hoogte van dat voorval.

Dit was idd dat van het zandlaantje. Laten we het nou niet opkloppen, dat is toen gelijk opgelost met bekenende dader.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_119455449
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:31 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat was een aanranding van een paard meisje op klaar lichte dag. De dader is toen direct gepakt en heeft bekend. Hij zei niet in de trant van betwijfel dat, maar hij was niet op de hoogte van dat voorval.
Dat zou kunnen. Jammer dat ik het niet kan terugzien.
pi_119455550
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:29 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Is dat wat ik eerder bedoelde? Of is dat het voorbeeld van GizartFRL, waar een andere dader een schuld in heeft bekend.
ja dat is wat jij bedoelde. Volgens de vrouw is daar een andere dader voor gepakt, maar meneer van Koppen twijfelt daaraan.
pi_119455584
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:37 schreef BullitJunky het volgende:

[..]

ja dat is wat jij bedoelde. Volgens de vrouw is daar een andere dader voor gepakt, maar meneer van Koppen twijfelt daaraan.
Dat is wat ik bedoel ja. Waarom zou hij daar aan twijfelen?
pi_119455675
omdat het onwaarschijnlijk lijkt dat Mariane een eenmalige uitspatting was, dat de dader (Jasper) zo iets dan ook vaker doet, of vaker gedaan heeft . dat het toeval is dat er in zo'n klein dorp TWEE verkrachters wonen
  woensdag 21 november 2012 @ 09:46:46 #195
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119455764
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:43 schreef Alleskids het volgende:
omdat het onwaarschijnlijk lijkt dat Mariane een eenmalige uitspatting was, dat de dader (Jasper) zo iets dan ook vaker doet, of vaker gedaan heeft . dat het toeval is dat er in zo'n klein dorp TWEE verkrachters wonen
Maar als die andere verdachte gewoon direct is opgepakt, voor de rechter gezet en veroordeeld, dan is dat toch geen discussiepunt meer?

Tenzij die man uiteraard onterecht vast zat.
pi_119455801
het was de 1e reactie van meneer van Koppen. en eerlijk gezegd had ik zelf ook even dat gevoel toen de buurvrouw die 2e verkrachting in de directe omgeving noemde
pi_119455895
quote:
Dat is mijn punt en biedt stof tot nadenken. Als dit uit "empirisch onderzoek" blijkt, net als de overige treffende punten van onze hoogleraar, kun je er donder op zeggen dat het vaker gebeurd is. En dat moet dan ook in de omgeving zijn geweest.
pi_119455901
http://www.rtvnof.nl/?page=1&id=2163?page=1&id=2163

is deze dader uiteindelijk gepakt?
  woensdag 21 november 2012 @ 10:03:48 #199
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_119456158
quote:
Dat was volgens mij dezelfde als van het paardenmeisje:
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-zedendelicten.html
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_119456194
quote:
De dader kwam uit een ander dorp. Heeft bekend en het slachtoffer heeft de dader herkend. Man, zijn het hier allemaal aluhoedjes en vrienden van de klokkenluidersite ofzo?
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')