Ruapehu is ook niet mount doom, dat is Ngauruhoe (spreek uit als Nerrehowie), die ligt ernaast. En Tongariro, die is uitgebarsten, ligt daar weer aan de andere kant naast.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef Prego het volgende:
Nee, die vulkaan ken ik niet van LOTR, ze lijken niet eens op elkaar.
OT: even volgen want vulkanen
Dacht in eerste instantie ook dat het om de vulkaan in dit topic ging.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:01 schreef Frutsel het volgende:
Ah...wist niet eens dat ze zo dicht in de buurt lagen
Je mag het eventueel hier ook nog melden?
WKN / Uitbarsting vulkaan Tongariro in Nieuw Zeeland
Doe het maar niet te soon. De Tongariro crossing is wel een must als je daar bent, maar ik zou er op dit moment niet graag lopenquote:Dit gebied gaat op het lijstje must visit soon
2nd that. Crossing is echt een must do als je de kans en conditie hebt. Hele vette tocht.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:27 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Doe het maar niet te soon. De Tongariro crossing is wel een must als je daar bent, maar ik zou er op dit moment niet graag lopen
(...)
Hahaha. Waar woonde jij dan? Dit jaar zat ik in discovery lodge vlak voordat ik de tocht ging lopen. Heel vet uitzicht op de 3 heb je dan...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:48 schreef TinyTuna het volgende:
[..]
Ruapehu is ook niet mount doom, dat is Ngauruhoe (spreek uit als Nerrehowie), die ligt ernaast. En Tongariro, die is uitgebarsten, ligt daar weer aan de andere kant naast.
Ik kon ze vorig jaar vanuit m'n woonkamer zien liggen en nu dat ik weer terug ben ik Nederland barsten ze uit.
Taupo (hemelsbreed zo'n 70km er vandaan), dus het moest wel helder weer zijn om de vulkanen te kunnen zien. Vandaag is het zo te zien helder want m'n hele Facebook feed staat vol met foto's.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hahaha. Waar woonde jij dan? Dit jaar zat ik in discovery lodge vlak voordat ik de tocht ging lopen. Heel vet uitzicht op de 3 heb je dan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop