abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119435588
Welkom in het topic waar iedereen haar kinderkleding én spullen kan kopen en verkopen.

Plakt iedereen even zijn eigen oproepjes weer hier in het nieuwe topic?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_119435616
Ja, eh ik gooide em dus dicht.

Heeft iemand gevoerde/warme broekjes voor een jongen in maat 74 liggen?
pi_119440405
Ik heb t niet in die maat kuuks, maar bij de zeeman hadden ze laatst voor maar 6 ¤ spijkerbroekje met blauwe fleece voering.
pi_119440691
Iemand nog joggingbroekjes ofzo maat 104 liggen voor een klein prijsje? Unisex of voor een dametje...
Zoek eigenlijk voor op de opvang wat reserve en ik heb er 1 in de kast liggen, maar ik vind ze voor af en toe thuis ook wel handig eigenlijk.
Fake it till you make it...
pi_119440757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Nirak het volgende:
Ik heb t niet in die maat kuuks, maar bij de zeeman hadden ze laatst voor maar 6 ¤ spijkerbroekje met blauwe fleece voering.
oh, dat vind ik ook wel een goede. Morgen even kijken.
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:39:30 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_119441329
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Kuukske het volgende:

Ik heb een groot vallende 68 van Mexx, gevoerd, een groter vallende maat 68 spijkerbroek, een ribbroek van Esprit maat 74 en nog een spijkerbroekje maat 74.
pi_119441807
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef Nijna het volgende:
Iemand nog joggingbroekjes ofzo maat 104 liggen voor een klein prijsje? Unisex of voor een dametje...
Zoek eigenlijk voor op de opvang wat reserve en ik heb er 1 in de kast liggen, maar ik vind ze voor af en toe thuis ook wel handig eigenlijk.
Ik heb er volgens mij nog eentje, een donkerblauwe.
Kun je zo ophalen met de snowboots samen!
Mag je zo hebben.

oh ik bedenk me net dat ik die al een keer heb weggegeven....snorrie

[ Bericht 4% gewijzigd door XXXKarinXXX op 21-11-2012 08:58:11 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_119443008
Ik heb een Pippi Langkous pakje te koop. Nieuw gekocht voor ¤ 22,95 (kaartje zit er nog aan), maat 116. Tess weigerde m te dragen op het feest.
Mag weg voor ¤ 15,00 (excl eventueel verzenden)

H&M positiebroek, zandkleurig maat 46. Is wel een zomerbroek. ¤ 7,50 (excl eventueel verzenden)

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119447118
Heeft iemand nog een leuk kerstpakje, maar 56/62/68? En dan bedoel ik echt een kerstvrouwtje/mannetjes pakje :P
  woensdag 21 november 2012 @ 07:27:32 #10
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_119454028
Prijzen verlaagd, misschien zit er nog wat leuks tussen

http://vernieuwd.marktplaats.nl/verkopers/9327817.html
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_119454203
iemand broekjes maat 86? joggingbroekjes van H&M zijn ook erg welkom
pi_119454334
Daar heb ik er nog wat van kd, maar kan pas weer thuis kijken welke kleur enzo
pi_119454467
als je wil!
kleuren zijn allemaal wel oke, blauw, grijs, zwart... alleen bruin niet zo :)
pi_119454585
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Nirak het volgende:
Ah, dank voor de tip!
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:39 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb een groot vallende 68 van Mexx, gevoerd, een groter vallende maat 68 spijkerbroek, een ribbroek van Esprit maat 74 en nog een spijkerbroekje maat 74.
Ik stuur je even een pmmetje.
  woensdag 21 november 2012 @ 08:44:41 #15
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_119454675
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Kuukske het volgende:

http://www.ernstings-fami(...)32911,694194,,2.html
pi_119454699
http://m.marktplaats.nl/a(...)0c1b&previousPage=lr

Romer autostoeltje, iemand interesse?
pi_119454734
Ook nog een hele handige rugdrager:

http://m.marktplaats.nl/a(...)0c1b&previousPage=lr
pi_119454751
En een campingbedje:

http://m.marktplaats.nl/zoeken.html?categoryId=&query=Graco+gilze

Alles nog in goede staat!
pi_119454835
pi_119454850
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
als je wil!
KD'ke, heb jij nog gekeken naar wollen dekens?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 21 november 2012 @ 09:02:04 #22
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119454942
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 07:52 schreef Kleurdoos het volgende:
iemand broekjes maat 86? joggingbroekjes van H&M zijn ook erg welkom
Ik heb wel een name it broekje en een joggingbroekje van Lindex voor je :s)
Sowieso verwacht ik dat we de komende maanden maat 86 broeken achter gaan laten en overgaan op 92.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 21 november 2012 @ 09:14:28 #23
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_119455120
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:55 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hé! Die is leuk! :D
ik kan m wel voor je bestellen als je wilt?
pi_119455723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:14 schreef PureEvil het volgende:
ik kan m wel voor je bestellen als je wilt?
Lief! Ik wacht eerst Asy's pm even af. En ik kom zo langs een Zeeman.
pi_119455814
Hi (aanstaande) ouders! :)
Wij hebben nu een 8 weken oude dochter die geen moment in de voor haar gekocht Stokke Newborn set voor de TrippTrapp heeft gezeten. Dus, wij hebben een nieuwe newborn set, in doos, met paarsige hoesset erbij.

De newborn set kost nieuw 119,- en de hoes 39,- zag ik. Is er iemand die hier interesse in heeft?

Zie ook advertentie: V&A / [TK] Stokke Newborn set - ongebruikt in doos met textielset

pi_119456821
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Ik heb er volgens mij nog eentje, een donkerblauwe.
Kun je zo ophalen met de snowboots samen!
Mag je zo hebben.

oh ik bedenk me net dat ik die al een keer heb weggegeven....snorrie
Hihihi, is niet erg, binnenkort maar ff plannen voor de snowboots, voor het gaat sneeuwen... ;)
pi_119461384
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:56 schreef Morretje het volgende:

[..]

KD'ke, heb jij nog gekeken naar wollen dekens?
oja crap, vanavond!
pi_119461415
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:02 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik heb wel een name it broekje en een joggingbroekje van Lindex voor je :s)
Sowieso verwacht ik dat we de komende maanden maat 86 broeken achter gaan laten en overgaan op 92.
anders wacht ik dat gewoon ff af en koop ik ff 3 simpele hmétjes
pi_119462018
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wij hebben nu een 8 weken oude dochter die geen moment in de voor haar gekocht Stokke Newborn set voor de TrippTrapp heeft gezeten. Dus, wij hebben een nieuwe newborn set, in doos, met paarsige hoesset erbij.

De newborn set kost nieuw 119,- en de hoes 39,- zag ik. Is er iemand die hier interesse in heeft?

Zie ook advertentie: V&A / [TK] Stokke Newborn set - ongebruikt in doos met textielset

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zit ze er niet in dan?

Mrien, sterkte!!
pi_119462951
Ik ben op zoek naar een zwarte broek in maat 80. Kan niks vinden -O-
pi_119463307
Ik ben ook benieuwd Nigelator, bij ons was dat zo'n beetje de beste aankoop. Hij heeft er tot 6,5 maand ingezeten!

/offtopic
pi_119463648
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef NiGeLaToR het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wacht even tot een maand of vier of zes. Dan krijg je het eerste fruithapje en dan is het ook pas handig. Je verkoopt het iets te snel ;) Het heet newborn maar gaat best lang mee ;)
pi_119467581
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
als je wil!
Weet nog niet precies wanneer we weer thuis zijn, maar zal dan even kijken!
pi_119467992
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Kyara het volgende:
Wat voor zwarte broek?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_119468327
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wat voor zwarte broek?
Maakt eigenlijk niet zoveel uit. Alleen liefst geen spijkerbroek. En niet te smalvallend. Heb wel een joggingbroekje van Lindex maar dat valt meer als een legging.
pi_119468361
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:05 schreef Nirak het volgende:

[..]

Wacht even tot een maand of vier of zes. Dan krijg je het eerste fruithapje en dan is het ook pas handig. Je verkoopt het iets te snel ;) Het heet newborn maar gaat best lang mee ;)
Ze past er niet lekker in, het lijkt bedoeld voor kleine babies. Ze weegt nu al 5,8kg, dus lijkt me niet dat ze er over een paar maanden wel in past? Verder zit ze er gewoon niet lekker in, momenteel kan ze al rechtop in de tripptrapp met de babysteun en een handdoek er tussen. Verder hebben we een wipper waar ze het wel naar de zin heeft.
pi_119468440
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ze past er niet lekker in, het lijkt bedoeld voor kleine babies. Ze weegt nu al 5,8kg, dus lijkt me niet dat ze er over een paar maanden wel in past? Verder zit ze er gewoon niet lekker in, momenteel kan ze al rechtop in de tripptrapp met de babysteun en een handdoek er tussen. Verder hebben we een wipper waar ze het wel naar de zin heeft.
Dat lijkt mij toch echt niet gezond voor een kindje van 2 maanden oud?! -O-
pi_119468662
quote:

[..]

De wipper is natuurlijk helemaal prima, maar een kindje van 8 weken kun je beter niet al rechtop in een kinderstoel zetten, ook neit met steun. Het ruggetje kan dat helemaal nog niet hebben! Tot 4 maanden geloof ik wordt aangeraden baby's plat te laten liggen. Vandaar ook nog niet in een buggy dan, maar in een kinderwagen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_119468731
quote:

[..]

Dat is echt niet zo goed voor het ruggetje hoor...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119470808
Leuk al die reacties :) we geven haar ook al boerenkool met worst en mosterd nou goed. :+
Ze zit soms een minuut of 10 even in de stoel, omdat ze nu eenmaal graag zit. Verder ligt ze uiteraard de gehele dag in de beste bedjes, wagens met bak en stoeltjes die geld kunnen kopen. Niets aan de hand, lieve mensen van het internet.

Wel huilt ze elke keer als we haar in de newborn set zetten. Ze vind het niet leuk en zit er niet goed in. Voor ons meisje werkt dit dus niet, vandaar dat we het ding te koop zetten - het maakt mijn dochter aan het huilen.
Zoals gezegd hebben we ook een normale wipper, waar ze wel af en toe in ligt, maar eigenlijk is het op de arm of in de box, of slapen in bed of de wagenbak.

Iedereen weer gerustgesteld? :7

Als we het toch hebben over niet-goede dingen nomineer ik die newborn set, omdat mijn dochter er niet lekker in zit en nogal in elkaar hangend ingesnoerd vast zit. Ook zit er geen zacht materiaal onder de stof, dus hij voelt nogal hard. Maarja, nu koopt niemand dat ding van ons over natuurlijk.

Edit: nog even gekeken maar blijkbaar zitten babys vaker graag recht op vanaf 8 weken. Ons meisje loopt wat voor, dus dat ze dat nu al graag doet is niet vreemd. Ook het consultatie bureau vond het voor 10 min geen probleem zolang ze niet moe is en dus zelf haar hoofdje overeind kan houden en zelf rechtop blijft zitten:
mens-en-gezondheid.infonu.nl/kinderen/24392-ontwikkeling-van-de-baby-in-het-eerste-jaar.html

Maargoed, zit me hier te verdedigen terwijl jullie ons kindje en situatie niet eens kennen.

[ Bericht 2% gewijzigd door NiGeLaToR op 21-11-2012 17:52:00 ]
pi_119472350
Mijn dochter van 12 weken wil ook rechtop zitten en is ook al best sterk, maar toch zet ik haar niet in de Stokke. Heeft niets te maken met persoonlijke situaties, voor geen enkele baby van een paar maanden oud is dat goed en ik vind het dan ook een vreemd advies van het consultatiebureau.

Die newborn-set is wel een mooi ding, trouwens, alleen ik heb 'm bij de oudste niet gemist dus ga 'm nu ook niet aanschaffen.

Maar waar ik eigenlijk voor kwam :+: iemand nog truien of andere langmouwige voorwerpen voor een meisje in maat 92?
  woensdag 21 november 2012 @ 18:47:37 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_119474029
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Kyara het volgende:
Zal ik morgen eens kijken op zolder wat ik nog voor je heb?
Ik garandeer nik, maar voor vandaag heb ik geen puf meer...
  woensdag 21 november 2012 @ 19:18:34 #43
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_119475456
Nog steeds een winterpak te koop, maat 68 (incl bijbehorende wantjes en slofjes)

3 broeken te koop:
linksboven, spijkerbroek maat 74
Onder 2x groter vallende maat 68. Rechterbroek van Mexx is gevoerd.
Spijkerbroekjes mogen weg voor ¤1,50 per stuk. De Mexx broek mag weg voor ¤2.

ribbroek rechtsboven is weg

Ook heb ik nog een Esprit trui maat 62 liggen:
pi_119476508
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Zal ik morgen eens kijken op zolder wat ik nog voor je heb?
Ik garandeer nik, maar voor vandaag heb ik geen puf meer...
Graag! O+
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2012 @ 19:43:51 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_119476795
Hoe kan je nou iets adverteren met ongebruikt en onze dochter huilt in dat ding.. :?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_119477990
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:09 schreef Cantare het volgende:
Mijn dochter van 12 weken wil ook rechtop zitten en is ook al best sterk, maar toch zet ik haar niet in de Stokke. Heeft niets te maken met persoonlijke situaties, voor geen enkele baby van een paar maanden oud is dat goed en ik vind het dan ook een vreemd advies van het consultatiebureau.

Die newborn-set is wel een mooi ding, trouwens, alleen ik heb 'm bij de oudste niet gemist dus ga 'm nu ook niet aanschaffen.

Maar waar ik eigenlijk voor kwam :+: iemand nog truien of andere langmouwige voorwerpen voor een meisje in maat 92?
Cantare, truien niet. Ik zal eens kijken of ik nog lange mouwen shirtjes heb, maar pas van het weekend (En als ik eraan denk)... Ontdekte weer wat te korte dingen bij jongste, dus zal de kast even door moeten denk ik...
  woensdag 21 november 2012 @ 20:25:52 #47
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_119478825
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef Kyara het volgende:

[..]

Graag! O+
Zie PM!
pi_119478828
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef moussy het volgende:
Hoe kan je nou iets adverteren met ongebruikt en onze dochter huilt in dat ding.. :?
Ja sorry ze heeft er 10 min ingezeten :') vanwaar de vijandige houding?
Slecht lezen, conclusies trekken op basis van niets en lekker stemming maken saampjes achter het toetsenbord.
Als je iets dwars zit of je wilt wat weten mag je het rustig vragen, maar dat schoolplein commentaar doe je niemand een plezier mee.
  woensdag 21 november 2012 @ 20:29:16 #49
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119478974
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:25 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ja sorry ze heeft er 10 min ingezeten :') vanwaar de vijandige houding?
Slecht lezen, conclusies trekken op basis van niets en lekker stemming maken saampjes achter het toetsenbord.
Als je iets dwars zit of je wilt wat weten mag je het rustig vragen, maar dat schoolplein commentaar doe je niemand een plezier mee.
Behalve je dochter want het is toch echt slecht voor haar ruggetje.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119479817
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
Leuk al die reacties :) we geven haar ook al boerenkool met worst en mosterd nou goed. :+
Ze zit soms een minuut of 10 even in de stoel, omdat ze nu eenmaal graag zit. Verder ligt ze uiteraard de gehele dag in de beste bedjes, wagens met bak en stoeltjes die geld kunnen kopen. Niets aan de hand, lieve mensen van het internet.

Wel huilt ze elke keer als we haar in de newborn set zetten. Ze vind het niet leuk en zit er niet goed in. Voor ons meisje werkt dit dus niet, vandaar dat we het ding te koop zetten - het maakt mijn dochter aan het huilen.
Zoals gezegd hebben we ook een normale wipper, waar ze wel af en toe in ligt, maar eigenlijk is het op de arm of in de box, of slapen in bed of de wagenbak.

Iedereen weer gerustgesteld? :7

Als we het toch hebben over niet-goede dingen nomineer ik die newborn set, omdat mijn dochter er niet lekker in zit en nogal in elkaar hangend ingesnoerd vast zit. Ook zit er geen zacht materiaal onder de stof, dus hij voelt nogal hard. Maarja, nu koopt niemand dat ding van ons over natuurlijk.

Edit: nog even gekeken maar blijkbaar zitten babys vaker graag recht op vanaf 8 weken. Ons meisje loopt wat voor, dus dat ze dat nu al graag doet is niet vreemd. Ook het consultatie bureau vond het voor 10 min geen probleem zolang ze niet moe is en dus zelf haar hoofdje overeind kan houden en zelf rechtop blijft zitten:
mens-en-gezondheid.infonu.nl/kinderen/24392-ontwikkeling-van-de-baby-in-het-eerste-jaar.html

Maargoed, zit me hier te verdedigen terwijl jullie ons kindje en situatie niet eens kennen.
Misschien een gekke vraag hoor, maar hoe merk je in hemelsnaam aan een kind van 8 weken dat ze wat voor loopt? Loopt ze al? ;)
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')