oh, dat vind ik ook wel een goede. Morgen even kijken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Nirak het volgende:
Ik heb t niet in die maat kuuks, maar bij de zeeman hadden ze laatst voor maar 6 ¤ spijkerbroekje met blauwe fleece voering.
Ik heb een groot vallende 68 van Mexx, gevoerd, een groter vallende maat 68 spijkerbroek, een ribbroek van Esprit maat 74 en nog een spijkerbroekje maat 74.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Ja, eh ik gooide em dus dicht.
Heeft iemand gevoerde/warme broekjes voor een jongen in maat 74 liggen?
Ik heb er volgens mij nog eentje, een donkerblauwe.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef Nijna het volgende:
Iemand nog joggingbroekjes ofzo maat 104 liggen voor een klein prijsje? Unisex of voor een dametje...
Zoek eigenlijk voor op de opvang wat reserve en ik heb er 1 in de kast liggen, maar ik vind ze voor af en toe thuis ook wel handig eigenlijk.
Ah, dank voor de tip!quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Nirak het volgende:
Ik heb t niet in die maat kuuks, maar bij de zeeman hadden ze laatst voor maar 6 ¤ spijkerbroekje met blauwe fleece voering.
Ik stuur je even een pmmetje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb een groot vallende 68 van Mexx, gevoerd, een groter vallende maat 68 spijkerbroek, een ribbroek van Esprit maat 74 en nog een spijkerbroekje maat 74.
http://www.ernstings-fami(...)32911,694194,,2.htmlquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Ja, eh ik gooide em dus dicht.
Heeft iemand gevoerde/warme broekjes voor een jongen in maat 74 liggen?
Hé! Die is leuk!quote:Op woensdag 21 november 2012 08:44 schreef PureEvil het volgende:
[..]
http://www.ernstings-fami(...)32911,694194,,2.html
KD'ke, heb jij nog gekeken naar wollen dekens?quote:Op woensdag 21 november 2012 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
als je wil!
kleuren zijn allemaal wel oke, blauw, grijs, zwart... alleen bruin niet zo
Ik heb wel een name it broekje en een joggingbroekje van Lindex voor jequote:Op woensdag 21 november 2012 07:52 schreef Kleurdoos het volgende:
iemand broekjes maat 86? joggingbroekjes van H&M zijn ook erg welkom
Lief! Ik wacht eerst Asy's pm even af. En ik kom zo langs een Zeeman.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:14 schreef PureEvil het volgende:
ik kan m wel voor je bestellen als je wilt?
Hihihi, is niet erg, binnenkort maar ff plannen voor de snowboots, voor het gaat sneeuwen...quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij nog eentje, een donkerblauwe.
Kun je zo ophalen met de snowboots samen!
Mag je zo hebben.
oh ik bedenk me net dat ik die al een keer heb weggegeven....snorrie
oja crap, vanavond!quote:Op woensdag 21 november 2012 08:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
KD'ke, heb jij nog gekeken naar wollen dekens?
anders wacht ik dat gewoon ff af en koop ik ff 3 simpele hmétjesquote:Op woensdag 21 november 2012 09:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb wel een name it broekje en een joggingbroekje van Lindex voor je
Sowieso verwacht ik dat we de komende maanden maat 86 broeken achter gaan laten en overgaan op 92.
Waarom zit ze er niet in dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hi (aanstaande) ouders!![]()
Wij hebben nu een 8 weken oude dochter die geen moment in de voor haar gekocht Stokke Newborn set voor de TrippTrapp heeft gezeten. Dus, wij hebben een nieuwe newborn set, in doos, met paarsige hoesset erbij.
De newborn set kost nieuw 119,- en de hoes 39,- zag ik. Is er iemand die hier interesse in heeft?
Zie ook advertentie: V&A / [TK] Stokke Newborn set - ongebruikt in doos met textielset
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wacht even tot een maand of vier of zes. Dan krijg je het eerste fruithapje en dan is het ook pas handig. Je verkoopt het iets te snelquote:Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hi (aanstaande) ouders!![]()
Wij hebben nu een 8 weken oude dochter die geen moment in de voor haar gekocht Stokke Newborn set voor de TrippTrapp heeft gezeten. Dus, wij hebben een nieuwe newborn set, in doos, met paarsige hoesset erbij.
De newborn set kost nieuw 119,- en de hoes 39,- zag ik. Is er iemand die hier interesse in heeft?
Zie ook advertentie: V&A / [TK] Stokke Newborn set - ongebruikt in doos met textielset
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet nog niet precies wanneer we weer thuis zijn, maar zal dan even kijken!quote:Op woensdag 21 november 2012 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
als je wil!
kleuren zijn allemaal wel oke, blauw, grijs, zwart... alleen bruin niet zo
Wat voor zwarte broek?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar een zwarte broek in maat 80. Kan niks vinden
Maakt eigenlijk niet zoveel uit. Alleen liefst geen spijkerbroek. En niet te smalvallend. Heb wel een joggingbroekje van Lindex maar dat valt meer als een legging.quote:
Ze past er niet lekker in, het lijkt bedoeld voor kleine babies. Ze weegt nu al 5,8kg, dus lijkt me niet dat ze er over een paar maanden wel in past? Verder zit ze er gewoon niet lekker in, momenteel kan ze al rechtop in de tripptrapp met de babysteun en een handdoek er tussen. Verder hebben we een wipper waar ze het wel naar de zin heeft.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:05 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wacht even tot een maand of vier of zes. Dan krijg je het eerste fruithapje en dan is het ook pas handig. Je verkoopt het iets te snelHet heet newborn maar gaat best lang mee
Dat lijkt mij toch echt niet gezond voor een kindje van 2 maanden oud?!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ze past er niet lekker in, het lijkt bedoeld voor kleine babies. Ze weegt nu al 5,8kg, dus lijkt me niet dat ze er over een paar maanden wel in past? Verder zit ze er gewoon niet lekker in, momenteel kan ze al rechtop in de tripptrapp met de babysteun en een handdoek er tussen. Verder hebben we een wipper waar ze het wel naar de zin heeft.
De wipper is natuurlijk helemaal prima, maar een kindje van 8 weken kun je beter niet al rechtop in een kinderstoel zetten, ook neit met steun. Het ruggetje kan dat helemaal nog niet hebben! Tot 4 maanden geloof ik wordt aangeraden baby's plat te laten liggen. Vandaar ook nog niet in een buggy dan, maar in een kinderwagenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ze past er niet lekker in, het lijkt bedoeld voor kleine babies. Ze weegt nu al 5,8kg, dus lijkt me niet dat ze er over een paar maanden wel in past? Verder zit ze er gewoon niet lekker in, momenteel kan ze al rechtop in de tripptrapp met de babysteun en een handdoek er tussen. Verder hebben we een wipper waar ze het wel naar de zin heeft.
Dat is echt niet zo goed voor het ruggetje hoor...quote:Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Zal ik morgen eens kijken op zolder wat ik nog voor je heb?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar een zwarte broek in maat 80. Kan niks vinden
Graag!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zal ik morgen eens kijken op zolder wat ik nog voor je heb?
Ik garandeer nik, maar voor vandaag heb ik geen puf meer...
Cantare, truien niet. Ik zal eens kijken of ik nog lange mouwen shirtjes heb, maar pas van het weekend (En als ik eraan denk)... Ontdekte weer wat te korte dingen bij jongste, dus zal de kast even door moeten denk ik...quote:Op woensdag 21 november 2012 18:09 schreef Cantare het volgende:
Mijn dochter van 12 weken wil ook rechtop zitten en is ook al best sterk, maar toch zet ik haar niet in de Stokke. Heeft niets te maken met persoonlijke situaties, voor geen enkele baby van een paar maanden oud is dat goed en ik vind het dan ook een vreemd advies van het consultatiebureau.
Die newborn-set is wel een mooi ding, trouwens, alleen ik heb 'm bij de oudste niet gemist dus ga 'm nu ook niet aanschaffen.
Maar waar ik eigenlijk voor kwam: iemand nog truien of andere langmouwige voorwerpen voor een meisje in maat 92?
Ja sorry ze heeft er 10 min ingezetenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef moussy het volgende:
Hoe kan je nou iets adverteren met ongebruikt en onze dochter huilt in dat ding..
Behalve je dochter want het is toch echt slecht voor haar ruggetje.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:25 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ja sorry ze heeft er 10 min ingezetenvanwaar de vijandige houding?
Slecht lezen, conclusies trekken op basis van niets en lekker stemming maken saampjes achter het toetsenbord.
Als je iets dwars zit of je wilt wat weten mag je het rustig vragen, maar dat schoolplein commentaar doe je niemand een plezier mee.
Misschien een gekke vraag hoor, maar hoe merk je in hemelsnaam aan een kind van 8 weken dat ze wat voor loopt? Loopt ze al?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
Leuk al die reactieswe geven haar ook al boerenkool met worst en mosterd nou goed.
Ze zit soms een minuut of 10 even in de stoel, omdat ze nu eenmaal graag zit. Verder ligt ze uiteraard de gehele dag in de beste bedjes, wagens met bak en stoeltjes die geld kunnen kopen. Niets aan de hand, lieve mensen van het internet.
Wel huilt ze elke keer als we haar in de newborn set zetten. Ze vind het niet leuk en zit er niet goed in. Voor ons meisje werkt dit dus niet, vandaar dat we het ding te koop zetten - het maakt mijn dochter aan het huilen.
Zoals gezegd hebben we ook een normale wipper, waar ze wel af en toe in ligt, maar eigenlijk is het op de arm of in de box, of slapen in bed of de wagenbak.
Iedereen weer gerustgesteld?
Als we het toch hebben over niet-goede dingen nomineer ik die newborn set, omdat mijn dochter er niet lekker in zit en nogal in elkaar hangend ingesnoerd vast zit. Ook zit er geen zacht materiaal onder de stof, dus hij voelt nogal hard. Maarja, nu koopt niemand dat ding van ons over natuurlijk.
Edit: nog even gekeken maar blijkbaar zitten babys vaker graag recht op vanaf 8 weken. Ons meisje loopt wat voor, dus dat ze dat nu al graag doet is niet vreemd. Ook het consultatie bureau vond het voor 10 min geen probleem zolang ze niet moe is en dus zelf haar hoofdje overeind kan houden en zelf rechtop blijft zitten:
mens-en-gezondheid.infonu.nl/kinderen/24392-ontwikkeling-van-de-baby-in-het-eerste-jaar.html
Maargoed, zit me hier te verdedigen terwijl jullie ons kindje en situatie niet eens kennen.
Dat vertellen ze zelf.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:46 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag hoor, maar hoe merk je in hemelsnaam aan een kind van 8 weken dat ze wat voor loopt? Loopt ze al?
Dank je, ik voel me enigszins verscheurd door een horde hongerige leeuwinnen hierquote:Op woensdag 21 november 2012 20:57 schreef Nirak het volgende:
Kom dames, laten we het vooral weer over kopen en verkopen hebben
Ik heb niets nodig trouwens... Hoewel.. Altijd leuke truitjes te kort, maat 80
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:12 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dank je, ik voel me enigszins verscheurd door een horde hongerige leeuwinnen hier![]()
Enfin, ons tweedehands zgan Newborn dingetje staat netjes in doos te wachten op iemand die we er blij mee kunnen maken.
Het ziet er naar uit dat we voorlopig de newborn set nog wel even hebben, proberen we het nog wel een keertje. Dank voor de tip, hadden inderdaad niet gedacht dat ze er na die tijd nog in zou passen.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:09 schreef Troeta het volgende:
Sorry, dit was niet mijn bedoeling met mijn vraag, maar ik vond ook gewoon dat je hem te vroeg ging verkopen wat zonde zou zijn. Tussen nu en het moment dat ze echt zelf kan zitten zou het juist een handig ding zijn.
Maar neem nou an dat rechtop zitten gewoon echt slecht is, ik denk ook niet dat het cb dat goed vind hoor. En je meisje loopt niet voor, wat helemaal niet hoeft, maar rechtop zien ze meer en dat vinden ze leuk.
En daar zou je newbornset nou zo handig voor zijn, kan je ze toch wat rechter op neer zetten, maar heeft het ruggetje toch een goede steun.
Was dat niet morretje?!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik weet niet meer voor wie t was, maar ik heb 1 wollen deken ledikantformaat (mint met pastelgele stippen) en de achterkant andersom, en een wollen wiegdekentje met schaapje en slaap kindje slaap tekstje.
verder verkoop ik een Zara black maat 6 voor 50 inclusief.
en ik zoek een SSC want Lex wordt me te zwaar
iemand 1 in de aanbieding? (boba, manduca bijv)
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Morretje idd
En de Zara is prima voor iemand met 0 ervaring, zelf heb ik idioot veel doeken gehad en deze is als enige overgebleven omdat ie lekker ruw is, dus blijft goed strak zitten
[ afbeelding ]
deze
Ok!quote:Op woensdag 21 november 2012 20:07 schreef Nijna het volgende:
[..]
Cantare, truien niet. Ik zal eens kijken of ik nog lange mouwen shirtjes heb, maar pas van het weekend (En als ik eraan denk)... Ontdekte weer wat te korte dingen bij jongste, dus zal de kast even door moeten denk ik...
*komt hier niet meer kijken*quote:Op donderdag 22 november 2012 11:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Vandaag zet ik trouwens meer dingen op de foto, ik heb nog Lexkleertjes,misschien wat Elinspul en nog babylakentjes en zulks, maar pas als de kinderen op bed liggen
Ikke, ikke!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik weet niet meer voor wie t was, maar ik heb 1 wollen deken ledikantformaat (mint met pastelgele stippen) en de achterkant andersom, en een wollen wiegdekentje met schaapje en slaap kindje slaap tekstje.
ik denk ik, hou je ze ff voor me vast, dan kijk ik even of er wat van gading tussen zit. en morretje, ik kijk zo!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef becky27 het volgende:
MUURSTICKERS:
Iemand nog interesse in een kortingsbon van ¤ 30 bij Ambiance Live (http://www.ambiance-live.com/nl).
Over te nemen voor ¤ 9.
Ik heb ze via Groupon besteld maar de muurstickers zijn dusdanig goedkoop dat ik twee bonnen niet op krijg.
Ik zit met het zelfde probleemquote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef becky27 het volgende:
MUURSTICKERS:
Iemand nog interesse in een kortingsbon van ¤ 30 bij Ambiance Live (http://www.ambiance-live.com/nl).
Over te nemen voor ¤ 9.
Ik heb ze via Groupon besteld maar de muurstickers zijn dusdanig goedkoop dat ik twee bonnen niet op krijg.
Nice!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
en Morretje, tís idd zuiver wol, die grote, kleine moet ik nog opzoeken, maar foto's volgen vanavond dus
en mocht iemand er 2 willen: ik heb er ook nog 1.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef becky27 het volgende:
MUURSTICKERS:
Over te nemen voor ¤ 9.
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 21 november 2012 21:40 schreef Troeta het volgende:
Kyara, ik heb misschien wel een zwart joggingbroekje voor je H&M organic, maar moet ff checken of het nou een 80 of 86 is. Laat het morgen weten.
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Die bovenste wel, die andere 2 kunnen prima voor een jongen
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:02 schreef laziness het volgende:
Die onderste twee DPAM jumpsuits komen van de jongensafdeling.
Ik had ze voor O.
Ah fuckquote:Op donderdag 22 november 2012 17:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Doos is net vanmiddag vertrokken jouw kant op
Zou mijn kleine E deze nog even passen? Ze is 61 cm en best slank.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef Gerberaatje het volgende:
DPAM jumpsuit maat 12 maanden. Komt overeen met maat 62-68. ¤ 4,-
[ afbeelding ]
Wil je die nog even voor me vasthouden?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb er anders ook 1 voor je , ook H&M zwart 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |