Iets met kwa-nt/l-iteitquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
Gewichten: Gewicht: 5460 en 4920.
Mijn dozen moeten zwaar gaan falen. Meeste mensen hebben minstens 6 kilo.
Ik wil geen nas een tablet zou nice zijn.quote:
Ja ik hoop dus op dikke laptop of zo.quote:
Macbook airquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:59 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Ik wil geen nas een tablet zou nice zijn.
[..]
Ja ik hoop dus op dikke laptop of zo.![]()
Dan zou ik hem op de straat aan het vuil zetten.quote:
Aan mij voor de verzendkosten, bouw ik hem om tot grillquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:03 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Dan zou ik hem op de straat aan het vuil zetten.
Dit wachten is zo wreed. Ik wil mijn doos.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Aan mij voor de verzendkosten, bouw ik hem om tot grill
Donequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:15 schreef Melleyn het volgende:
Als iemand trouwens nog een ¤5 kortingscode wil voor ClicktoBuy, stuur me maar een dm ofzo..
Hihi al die postmedewerkers er in een kringetje omheen, omstebeurt grabbelenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:30 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
Mijn dozen liggen nu eenzaam en alleen bij de tnt post.
Ja, effe gebruiken en dan weer terug doen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hihi al die postmedewerkers er in een kringetje omheen, omstebeurt grabbelen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hihi al die postmedewerkers er in een kringetje omheen, omstebeurt grabbelen
Hoop het toch niet heb eens wc papier laten afleveren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, effe gebruiken en dan weer terug doen!
Pardon?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:42 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
[..]
Hoop het toch niet heb eens wc papier laten afleveren.
Ja was goedkoop....quote:
Dat valt prima te combineren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Ja was goedkoop....
Ps wat gaat voor, een date of wachten op mijn ibood doos?
Nee want ik ben weg en misschien komt de doos als ik dan weg ben om met haar thee te gaan drinken.quote:
quote:
Doenquote:Op woensdag 21 november 2012 01:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En de drang om te kopen is er nog steeds ook
Zucht...
Ow!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:15 schreef Melleyn het volgende:
Als iemand trouwens nog een ¤5 kortingscode wil voor ClicktoBuy, stuur me maar een dm ofzo..
quote:
Zal ik maar doen alsof ik je pm niet heb gezien?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Melleyn het volgende:
Dat was rapVoor de duidelijkheid, ik heb er niet nog meer
Netjesquote:Op woensdag 21 november 2012 10:50 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
Zo!
2 x de philips multi afstandbediening.
2 x skype telefoons
1 x netgear router.
1 x viewsonic tablet.
1 x Yarvik tab 250
1 x speed camera database ding.
1 x philips living white.
Al bij al twee super dozen met die tablets erin.
Wop, daar had ik overgelezenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[..]
Zal ik maar doen alsof ik je pm niet heb gezien?
Opzich wel netjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:50 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
Zo!
2 x de philips multi afstandbediening.
2 x skype telefoons
1 x netgear router.
1 x viewsonic tablet.
1 x Yarvik tab 250
1 x speed camera database ding.
1 x philips living white.
Al bij al twee super dozen met die tablets erin.
Maar eentje besteld. Het is maar 25 euroquote:Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Heeft iemand wel eens zo'n clicktobuy doos gekocht hier? En wat zat er in?
Mwoah tabletje is wel tof in de winkel zou ik er 150-200 euro voor moeten geven nu heb ik ook nog eens van alles erbij.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Opzich wel netjes.
Hoewel ik wel zie dat de waarde er netjes uitgehaald word, ben ik zelf wel afgekickt van de ibood boxen. Zie toch altijd teveel dingen voorbij komen die ik zelf nooit zou kopen of gebruiken. Sommige dingen weet ik niet eens voor waarvoor het is, en met die tablets of telefoons bijvoorbeeld is het gewoon een merk of model waar ik niets mee kan.
Juh, als je het niks vind kan je er altijd nog wel wat winst op maken.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:56 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Mwoah tabletje is wel tof in de winkel zou ik er 150-200 euro voor moeten geven nu heb ik ook nog eens van alles erbij.
Heb hem nu besteld. Zie het wel.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Heeft iemand wel eens zo'n clicktobuy doos gekocht hier? En wat zat er in?
Ja een tablet is gebruikt en dat merk is toch niet zo mijn ding. Ik hou de viewpad en zet de yarvik of wat het is op marktplaats. Kost overal nu nog 150, als ik hem voor 100-75 kan verkopen ben ik blij.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Juh, als je het niks vind kan je er altijd nog wel wat winst op maken.
Ik heb hem ook besteld. Na de error meldingen bij iBood moet ik dit jaar gewoon nog een box hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb hem nu besteld. Zie het wel.
Ik heb ooit wel eens een doos daar gekocht. Wat ze heel handig doen is dat ze er een of twee Sur Plus producten in doen. De adviesprijs daarvan is debiel hoog (ong. 60-100 euro) en daarmee komen ze al aardig snel op de beloofde 200 euro. Daarbij stoppen ze nog wat cheap ass spul in de box en klaar zijn ze weer.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:24 schreef Myraela het volgende:
Ben wel benieuwd naar de vrouwendoos, omdat ik bij de deals zie dat ze meestal deals hebben met meerdere van hetzelfde product voor een lage prijs. Maar ik hoop niet dat ik straks met een doos zit met allemaal dubbele items.
Is het een unieke code?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:15 schreef Melleyn het volgende:
Ja, al kan iedereen na z'n bestelling zo'n code aanvragen, dus misschien dat iemand anders hier er nog een heeft.quote:
Ja helaas geen grill. Maar gelukkig ook geen dvd box van 17 uur sport.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[..]
Zal ik maar doen alsof ik je pm niet heb gezien?
[..]
NetjesJammer van de grill
Gekocht? Ik zit eraan te denken nog 2 erbij te kopen heb er nu 3.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:53 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er in die mannenbox zit, de vrouwenbox boeit me niet, make-up en zo.
Straks krijg je 5 keer hetzelfdequote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Gekocht? Ik zit eraan te denken nog 2 erbij te kopen heb er nu 3.![]()
Ja misschien beter van niet. Maar straks zijn het legendarische dozen... Moeilijk, moeilijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Straks krijg je 5 keer hetzelfde
Nee nog niet, ik wil eerst weten wat er ongeveer in zit, als het bijvoorbeeld aftershave is dan heb ik er niets aanquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
Gekocht? Ik zit eraan te denken nog 2 erbij te kopen heb er nu 3.![]()
Je mooie plaatje omgetoved tot een elfje?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik wil eerst weten wat er ongeveer in zit, als het bijvoorbeeld aftershave is dan heb ik er niets aanMaar als het apparaten zijn of of zo dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |