Op 14 en 15 november kon je op de FOK!frontpage kans maken op twee kaarten voor een exclusieve
FOK!voorvertoning van de film 'Taken 2'. Dit is het vervolg op de succesvolle hit 'Taken' met Liam Neeson en onze eigen Famke Janssen.
In het eerste deel, Taken, werd zijn dochter Kim ontvoerd door de Albanese maffia in Parijs. Bryan weet zijn dochter te redden, maar de maffia zint op wraak. Ze besluiten Mills en zijn vrouw Lenore, een rol van de Nederlandse Famke Janssen, te ontvoeren tijdens hun vakantie in Istanbul. Maar Bryan is niet van plan zich zomaar gewonnen te geven, hij doet er alles aan om zijn gezin te beschermen.
De exclusieve FOK!voorvertoning was op zondag 18 november om 11:00 uur in Almere. Natuurlijk zijn er foto's gemaakt. voor FOK! was Vincent Nobel er om de happening vast te leggen op beeld.

De bioscoop

Eten!

FOK!kers!

Blik in de zaal

Vincent's ervaring van deze speciale dag:
quote:
Zondagochtend, half 8. De wekker gaat.
Normaal heb ik altijd het idee dat de klok maar 1 keer half 8 slaat op zondag, maar blijkbaar kan het 's ochtends ook. Even ontbijten, nog even FOK! checken om te kijken of er geen gekke dingen staan en de cameratas nog 1 keer checken. Heb ik alles? Ja, mooi. Nog een snel het nummer van mijn kaartje opschrijven en de auto in, want om 9 uur moet ik bij Bart zijn. Samen met Bart waren we om een uur of 10 aanwezig om eventuele problemen op te lossen/nog wat organiseren.
Om kwart over 10/half 11 zien we de eerste mensen met a4tjes voor de deur staan. Volgens Bart zijn dat de FOK!kers met hun uitgeprinte mailtjes.
Niet al te lang daarna gaan de deuren open en mag iedereen naar binnen toe om hun kaartjes te halen. Ik zie nog wat bekende gezichten van de vorige keer bij John Carter. Na even in de projectorruimte te zijn geweest gaan dan ook Bart en ik de zaal in. Jammer genoeg is de zaal niet zo vol als met John Carter. We besluiten dat dit aan het feit ligt dat het nogal kortdag was qua organisatie, en dat er een hoop mensen waren die er na het claimen van de kaartjes erachter kwamen dat het op zondagochtend in Almere was.
Ondanks dat de zaal niet helemaal vol was waren er nog genoeg mensen om na afloop nog even een kopje koffie te drinken
in een cafe in de buurt.