abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119461981
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:24 schreef LFV het volgende:

[..]

Het gesprek, sorry had ik er niet duidelijk bij vermeld :)
ik denk dat dit weer een soort van een bezuinigingsoperatie is,een hele groep ipv een mens individueel.
ze zullen globaal uitleggen van hoe en wat,en daar moet men het mee doen.
pi_119462354
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:24 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Je weet toch dat als je structureel meer uren maakt, je mag vragen om een vergroting van je contract? Toen ik begon had ik een contract voor 6 uur maar liep standaard meer dan het dubbele. Toen hebben ze het in ieder geval verhoogd naar 10 uur per week. Je moet er wel flink om zeuren maar is zeker de moeite waard.
3 uur per week is toch te achterlijk voor woorden! Ik zie het er nog wel van komen dat ze met 0 uren contracten gaan werken.
Ja klopt! Heb het ook wel overwogen idd :) maar het aantal uren wisselt toch heel erg (dus vraag me af hoeveel ik eruit kan slepen) en ik ben ook op zoek naar wat anders :P

Ben natuurlijk wel begonnen als zaterdagbezorger!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_119462545
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef SKBlondie het volgende:

[..]

Maar op welke manier kan de fout dan bij de Rabobank liggen?
Verkeerd afvoeren oid. Dat iemand zo'n stapel legitimaties bij de 'gewone' uitgaande post gooit bijvoorbeeld. Het logistieke proces begint al voordat wij de brief aangeboden krijgen dus kan er daar ook altijd al iets fout gaan :) .

Ik kom net van de vergadering over de KNJ op onze vestiging en ik ben er niet vrolijker op geworden overigens... Er is namelijk géén extra machinecapaciteit beschikbaar tijdens de KNJ. Dus ik hoop voor je dat je een vroege wijk hebt, anders verwacht ik weer september-achtige taferelen. Niet dat ik jou of wie dan ook 'bang' wil maken overigens :P
pi_119463279
bliep
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_119465140
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:39 schreef lololo het volgende:

[..]

Verkeerd afvoeren oid. Dat iemand zo'n stapel legitimaties bij de 'gewone' uitgaande post gooit bijvoorbeeld. Het logistieke proces begint al voordat wij de brief aangeboden krijgen dus kan er daar ook altijd al iets fout gaan :) .

Ik kom net van de vergadering over de KNJ op onze vestiging en ik ben er niet vrolijker op geworden overigens... Er is namelijk géén extra machinecapaciteit beschikbaar tijdens de KNJ. Dus ik hoop voor je dat je een vroege wijk hebt, anders verwacht ik weer september-achtige taferelen. Niet dat ik jou of wie dan ook 'bang' wil maken overigens :P
Oke op die manier. Maar waar het nu precies fout is gegaan kom je niet zo snel achter lijkt me?
Heb trouwens altijd dezelfde middagwijk dus dat wordt in het donker lopen aankomende maand.
  woensdag 21 november 2012 @ 14:56:31 #56
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_119465476
Nou, mijn halfjaars contract is weer verlengd. kan ik nog langer de wegen onveilig maken.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_119465873
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:14 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Ik heb daar wel mee te doen,dat mensen het allemaal maar net redden,
krijg je ook nog die"aanbieding" bij de mail laatst(moet een gem mens 4 jaar voor sparen)
Die lonen moeten echt wel richting de 14/15 netto met de tijd,7/8 kun je niks mee.
Misschien een massale staking,als alle pbz er een dag of 3 mee stoppen ligt het zooitje plat :)
Verder die Linda mag er wel uit,want wat er zonet allemaal bijzat(megaveel/en zwaar)
Waarom zou het richting de 14/15 euro netto moeten? Dat is toch totaal niet reëel? Het is gewoon een baantje tegen minimumloon, net als genoeg andere baantjes. Het is natuurlijk ook vrij simpel werk wat iedereen in principe zou moeten kunnen (en dan zeg ik dus duidelijk: in principe want in de praktijk gaat er nogal eens wat mis natuurlijk :P). Dat mensen er niet van rond kunnen komen lijkt me vrij logisch, het is immers geen fulltime functie. Met een uurtje of 10 per week heb je het meestal wel gehad.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 november 2012 @ 15:14:15 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119466125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, mijn halfjaars contract is weer verlengd. kan ik nog langer de wegen onveilig maken.
mooi zo :)

Nu moeten we nog wat langer uit gaan kijken ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119466340
Gefeliciteerd, Erwin! :)

Bah, ik haat mensen die uit de hoogte doen en dat komt dus vooral voor in de duurste straat van mijn wijk. Zo van: "Ach, het is de postbode maar."
Had vandaag ook weer zo'n mens. En ze kan niet eens lezen ook, want op de kennisgeving van Te kleine brievenbus staat duidelijk dat de pakketdienst het aan komt bieden. Vraagt ze aan mij of ik het pakketje vandaag weer bij mij heb.

Eerder -met de kennisgevingen voor Te kleine brievenbus- vroeg ze ook al eens waar ze dat pakketje dan 'in hemelsnaam op moest halen'. Stond er ook duidelijk op, maar goed :')
Geef mij de 'aso' straten maar. Daar krijg je tenminste nog wat aangeboden zoals een ijsje of zeggen mensen: "Zwaar he?" of iets in die trant.

En die Linda dit keer...mijn god, wat een ramp. Het lijken wel telefoonboeken! :') Gelukkig zaten ze er vandaag bij en niet morgen hier. Hadden jullie ze ook al vandaag?

Ik zag trouwens dat een oude man in mijn wijk is overleden. Best sneu, want het was een vriendelijke man. Ik kwam hem regelmatig tegen, terwijl hij zijn vrouw een ommetje maakten met de rollator en soms maakten ze ook weleens een praatje met mij. :N
  woensdag 21 november 2012 @ 15:25:29 #60
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_119466478
Rijke wijken vind ik niet erg, voor de mensen daar ben ik lucht. Slechts 2 Linda's vandaag :)

Gisteren weer foldertjes bij de HAH voor postbezorgers/sorteerders voor KNJ. Ik vraag me af hoe ze die mensen binnen 4 weken willen screen, aannemen, opleiden, inwerken en inplannen.
Divide et impera
pi_119466544
Nou, dat aannemen kan best snel gaan hoor, hier is het zo dat ze de dag na het gesprek vaak al aan de slag kunnen. Die opleiding stelt meestal weinig voor, ze sturen je maximaal 2 keer mee, dus in principe kan het binnen een week wel rond zijn zo'n beetje.
pi_119466665
Ik kon inderdaad ook al een dag na het gesprek beginnen, maar ik had zelf toen nog wat afspraken staan waardoor ik een paar dagen later begonnen ben.

Dat je lucht bent, vind ik juist zo jammer. Ik zou die straat totaal niet missen als 'ie weg zou vallen bij een herindeling ofzo :P
pi_119466813
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:27 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, dat aannemen kan best snel gaan hoor, hier is het zo dat ze de dag na het gesprek vaak al aan de slag kunnen. Die opleiding stelt meestal weinig voor, ze sturen je maximaal 2 keer mee, dus in principe kan het binnen een week wel rond zijn zo'n beetje.
Dat valt wel mee, ik wil graag werken bij postNL. Maar sta nu al heel lang op een lijst om een gesprek te krijgen. Heb al paar x gebeld maar schiet niet op. Erg jammer want ik wil graag beginnen.

Iemand een idee hoelang ik op die lijst moet staan.
pi_119466968
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:35 schreef gelezwembroek het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, ik wil graag werken bij postNL. Maar sta nu al heel lang op een lijst om een gesprek te krijgen. Heb al paar x gebeld maar schiet niet op. Erg jammer want ik wil graag beginnen.

Iemand een idee hoelang ik op die lijst moet staan.
Tja, dat verschilt natuurlijk per vestiging. Als ze heel dringend mensen nodig hebben kan het snel gaan. Hier zie ik althans geregeld mensen op dinsdag komen voor een gesprek of zo, en die dan op donderdag al meegaan in opleiding.
pi_119467000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:39 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Tja, dat verschilt natuurlijk per vestiging. Als ze heel dringend mensen nodig hebben kan het snel gaan. Hier zie ik althans geregeld mensen op dinsdag komen voor een gesprek of zo, en die dan op donderdag al meegaan in opleiding.
Ja ze zoeken mensen genoeg. Maar helaas is de gene die het gesprek moet doen nooit beschikbaar.
pi_119467817
Hier ook behoorlijk wat Linda's meegekregen vandaag (stuk of 15). Maar beter vandaag dan morgen natuurlijk.
pi_119468482
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:21 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

altijd op de 22e :)
Bij mij dus niet ;)
pi_119468521
Ik had 3 zakken vandaag! En dat ging voor daldag door.. :{ Maar ja, veel Linda's en belachelijk veel paketten. Ben bijna zo lang als op donderdag bezig geweest..
pi_119468554
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:14 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Ik heb daar wel mee te doen,dat mensen het allemaal maar net redden,
krijg je ook nog die"aanbieding" bij de mail laatst(moet een gem mens 4 jaar voor sparen)
Die lonen moeten echt wel richting de 14/15 netto met de tijd,7/8 kun je niks mee.
Misschien een massale staking,als alle pbz er een dag of 3 mee stoppen ligt het zooitje plat :)
Verder die Linda mag er wel uit,want wat er zonet allemaal bijzat(megaveel/en zwaar)
Ja zo'n ding als die TV in de aanbieding kan ik niet eens éen keer per jaar kopen :')
pi_119468887
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef Selestha het volgende:
Ik had 3 zakken vandaag! En dat ging voor daldag door.. :{ Maar ja, veel Linda's en belachelijk veel paketten. Ben bijna zo lang als op donderdag bezig geweest..
Hier ook geen echte daldag, mailing van de Rabobank en idd veel Linda's.

Morgenochtend werkoverleg, het zal mij benieuwen. Moet ik nog vroeg mijn bed uit ook :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_119469785
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:33 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Hier ook geen echte daldag, mailing van de Rabobank en idd veel Linda's.

Morgenochtend werkoverleg, het zal mij benieuwen. Moet ik nog vroeg mijn bed uit ook :')
Veel ''plezier'' ;) Wij mogen volgende week dinsdag :)
  woensdag 21 november 2012 @ 17:52:01 #72
110987 ErwinRommel
pi_119471651
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:14 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mooi zo :)

Nu moeten we nog wat langer uit gaan kijken ;)
})
Al multi-taskend 130 over landweggetjes scheuren :D
pi_119472087
Krijgen wij trouwens een 13 e maand ?
Then lit up a cigarette, decided to call his fat friend Fred
  woensdag 21 november 2012 @ 18:09:20 #74
110987 ErwinRommel
pi_119472336
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:03 schreef Tietmans het volgende:
Krijgen wij trouwens een 13 e maand ?
Nee, gaat in de zakken van de topmannen en vrouwen, die hebben dat schijnbaar harder nodig dan ons.
pi_119473189
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Waarom zou het richting de 14/15 euro netto moeten? Dat is toch totaal niet reëel? Het is gewoon een baantje tegen minimumloon, net als genoeg andere baantjes. Het is natuurlijk ook vrij simpel werk wat iedereen in principe zou moeten kunnen (en dan zeg ik dus duidelijk: in principe want in de praktijk gaat er nogal eens wat mis natuurlijk :P). Dat mensen er niet van rond kunnen komen lijkt me vrij logisch, het is immers geen fulltime functie. Met een uurtje of 10 per week heb je het meestal wel gehad.
ik ben het maar deels met je eens,ik ken genoeg mensen die 22 of meer pakken,zelfs een met 30,
die krijgt geen huurtoeslag etc.. dus dan moet je het met even 950 gaan zitten redden.
Je bent geheel naar de knoppen bij die 30 uur,je kan er niks meer bij doen(moe en kapot)
Kleding krijg je niet vergoed,je schoenen slijten ook niet vergoed,je fiets gaat snel naar de bliksem,een nieuwe fiets krijg je echt niet,en alles in z n totaliteit gezien is 8 euro belabberd.
Dan is een 14/15 meer op z n plaats.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')