Nee? Oh joh, ik ben er juist van gaan houden sinds ik taarten decoreer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb juist sinds m`n taartendecoreren geen trek meer gehad in marsepein
Mijn kinderen zitten continu te bedelen, dus ik moet heel snel zijn als ik zelf wat wil snaaien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er teveel van gesnoept denk ik
Ja!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef amaranta het volgende:
vraagt iemand dat serieus? Ik knal 's avonds mn bril op m n nachtjekastje en tast hem er 's morgens weer vanaf
Je kan er een haken. Als je googlet op brillenhouder poppetje krijg je grappige voorbeelden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:53 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja!
Googlen levert wel resultaat op, maar ik wil het ergens zelf halen. Xenos had er geen.
Idee! Maar ik klei er wel een ofzo. Zelfhardende klei, met t cadeau erin!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je kan er een haken. Als je googlet op brillenhouder poppetje krijg je grappige voorbeelden.
Moet ik je witte DAS klei sturen? Er ligt hier nog een pak. (Heb de knutselkast opgeruimd, mahaaaan wat een hoop zooi)quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Idee! Maar ik klei er wel een ofzo. Zelfhardende klei, met t cadeau erin!
oei!quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Zag ik net in mijn autospiegel net zo mooi als in de film mijn wieldop rondjes maken op de weg
Kan je je wieldop in elk geval niet weg zien rijden in je achteruitkijkspiegel...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:47 schreef Nielsch het volgende:
Wij hebben weer die lelijke winterbanden waar geen wieldop op zit... das pas erg...
En wat werd je dan verteld in die gesprekken?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:52 schreef Saffier het volgende:
Swets ik snap het ook niet. Mijn overbuurman die bijna 8 jaar werkeloos is en zo min mogelijk doet om aan het werk te komen (of eik er alles aan doet om maar thuis te kunnen blijven) wordt niet op het matje geroepen. Hij wordt ook niet gekort oid, echt te erg voor woorden
Ik moest in die paar maanden trouwens ook om de haverklap op komen draven terwijl ik ook op alles solliciteerde waar het maar op kon. Relevant of niet, ik solliciteerde. Geen idee hoe wat of waarom dat toen was.
Ja goed. Ik heb nu 6 dagen gewerkt. M'n direct leidinggevende is de woensdag na mijn eerste 2 dagen op vakantie gegaan dus ik zit er voorlopig nog meer aanzwezig te zijn dan dat ik wat doe. Maar ik kan er wel wennen denk ik. Ik hoop maar dat het vanaf januari snel meer wordt.quote:
Doet het hier prima.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:19 schreef Saffier het volgende:
Iets anders; ik kom niet meer op de site van het sinterklaasjournaal, meer mensen hier last van?
.quote:Kennelijk hebben de coaches het ontzettend druk en kunnen zij wel enige administratieve ondersteuning gebruiken. Laat ik nu net op dit punt geschoold en ook direct beschikbaar zijn! Met de ontvangstbevestiging kunt u meteen een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek meezenden. Ik zie er al naar uit om mezelf in uw organisatie te ontplooien
Oh! die ene van laatst met het netwerkgedoetje waar je een kaartje voor kocht?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:55 schreef -Spring het volgende:
Ik zou je uitgenodigd hebben, Vick!
Ik mag op gesprek voor een superleuke communicatiefunctie!
Ze hadden me eerst afgewezen en nu kreeg ik een mail dat deze ten onrechte was verstuurd.
Ik moest ook na 3 maanden op het matje komen, zij het telefonisch. Terwijl in dat gesprek ook werd geconcludeerd dat ik het prima deed en dat het inderdaad erg lastig is om voor 8 uur een functie te vinden op hbo niveau. De werkcoach was vriendelijk, ik heb mijn bewijs van inschrijving gekregen tot einde recht op ww en de hartelijke groeten. Ik krijg nog 8 uur ww, de overige 24 werk ik weer. En die 8 uur gaan er zsm ook vanaf, want dat gezeur met elke week weer iets verzinnen om op te solliciteren begint met de keel uit te hangen. Oke, het levert wel geld op, maar ik 'bewaar' liever nog wat WW recht voor als ik het een volgende keer nodig heb.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Apart... ik zit nu 3 maanden in de ww, waarvan sinds 1 november nog maar voor 3 dagen per week. Ik heb ongeveer 60 sollicitatie activiteiten in die 3 maanden en moet nu op gesprek komen.
Nagevraagd in het werkloos topic of dat 'standaard praktijk' is, maar dat lijkt niet zo te zijn. Waarom IK dan weer langs moet komen is me een raadsel.
nee volgens mij nietquote:
Ik zat 1 dag in de WW en toen wilden ze een evaluatiegesprekquote:Op woensdag 21 november 2012 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Apart... ik zit nu 3 maanden in de ww, waarvan sinds 1 november nog maar voor 3 dagen per week. Ik heb ongeveer 60 sollicitatie activiteiten in die 3 maanden en moet nu op gesprek komen.
Nagevraagd in het werkloos topic of dat 'standaard praktijk' is, maar dat lijkt niet zo te zijn. Waarom IK dan weer langs moet komen is me een raadsel.
Zodra je weer 26 weken gewerkt hebt heb je weer gewoon opnieuw je recht hoor. Die uren van toen zie je toch niet meer terug omdat je nu minder werkt en ze dat dus gaan herberekenen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ik moest ook na 3 maanden op het matje komen, zij het telefonisch. Terwijl in dat gesprek ook werd geconcludeerd dat ik het prima deed en dat het inderdaad erg lastig is om voor 8 uur een functie te vinden op hbo niveau. De werkcoach was vriendelijk, ik heb mijn bewijs van inschrijving gekregen tot einde recht op ww en de hartelijke groeten. Ik krijg nog 8 uur ww, de overige 24 werk ik weer. En die 8 uur gaan er zsm ook vanaf, want dat gezeur met elke week weer iets verzinnen om op te solliciteren begint met de keel uit te hangen. Oke, het levert wel geld op, maar ik 'bewaar' liever nog wat WW recht voor als ik het een volgende keer nodig heb.
Spring, wat gaaf! Doe es een pm met details, ik ben heel niet nieuwsgierig.
ja maar heb nu jaarcontract. Stel dat dat niet verlengd wordt, dan kom ik dus voor 24 uur 'opnieuw' in de WW en staan de 'oude' 8 uur er nog. Ik begreep dat het dan handiger is om de WW te eindigen omdat je dan binnen een jaar weer werkloos wordt. Moet ook eerlijk zeggen dat ik me er nog niet zo in verdiept heb. Doe er nou een freelance klus bij, daar moet ik wel telkens uren voor doorgeven, maar ik heb nog nooit hoeven doorgeven hoeveel het nou werkelijk oplevert (geen drol, maar toch). Dus daar moet ik ook nog achteraan. Lastig nog, dat werkloos zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Zodra je weer 26 weken gewerkt hebt heb je weer gewoon opnieuw je recht hoor. Die uren van toen zie je toch niet meer terug omdat je nu minder werkt en ze dat dus gaan herberekenen.
Leuk in een gerecht combineren met deze lekkernijquote:Op woensdag 21 november 2012 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk dit nou!
http://vismagazine.nl/201(...)abalone-kaviaar-2-0/
Wat een euh, aparte vorm.
Dat is de tegenhanger van deze:quote:Op woensdag 21 november 2012 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk dit nou!
http://vismagazine.nl/201(...)abalone-kaviaar-2-0/
Wat een euh, aparte vorm.
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:33 schreef Vicky het volgende:
ik had echt een lapzwans van een werkbegeleider. Ik heb zelfs nog een klacht gestuurd naar het CWI omdat ze er een zooitje van maakten...
Heb dit in de brief gezet:
[..]
.
yep..quote:Op woensdag 21 november 2012 21:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Goeie!
Leidschendam zeker![]()
Ik mocht met 30 weken zwangerschap komenvoor de vorm moest ie zeggen dat ik 1x per week moest solliciteren...
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
yep..
Ik heb in nog geen jr tijd 6 verschillende werkcoachesgehad
Er is ook een eis dat je van de afgelopen 36 weken er 26 weken gewerkt hebt. Die kan best nog tricky zijn. Stel dat je na 3 maanden thuiszitten een baan met halfjaarcontract krijgt. In dat halfjaar een griepje van een weekje hebt en het halfjaarcontract wordt niet verlengd.... daaaag WW.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:42 schreef mefke79 het volgende:
Jareneis is dat je genoeg gewerkt hebt de afgelopen x jaren he? Ik geloof dat mijn arbeidsverleden officieel teruggaat tot 1995 ofzo, dus dat moet het probleem niet zijn.
Niet waar want je werkgever zal dat gewoon doorgeven als dat jij onder contract was en is dus geen gevaar voor je WW.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
Er is ook een eis dat je van de afgelopen 36 weken er 26 weken gewerkt hebt. Die kan best nog tricky zijn. Stel dat je na 3 maanden thuiszitten een baan met halfjaarcontract krijgt. In dat halfjaar een griepje van een weekje hebt en het halfjaarcontract wordt niet verlengd.... daaaag WW.
Ze vond het geweldig. Het bed van Sinterklaas, de werkkamer van Sinterklaas, de Zware Pieten, ze heeft het er nu nog over. Het is zeker een heel mooi museum (en mooi gebouw)! Zelf vond ik vooral de expositie over hoe Sinterklaas vroeger werd gevierd erg leuk, met hele oude mijters, prentenboeken en pakken / mutsen voor Zwarte Piet (meer in de vorm van een fez).quote:Op woensdag 21 november 2012 21:47 schreef livelink het volgende:
Nielsch, hoe vond je kleine de Sinterklaasexpositie in het Catharijneconvent? Ik was twee jaar geleden met Job geweest en die was stiekem toch wel onder de indruk. Ik had hem ook nog even de rest van het museum doorgesleurd, omdat ik het Catharijneconvent zo mooi vind.
Vergeet niet ook over een paar weekjes de grote Napolitaanse kerststal te checken die ze al jaren en jaren hebben. Hoort voor mij echt bij de Kerst.
Ws niet als je op uitzendbasis werkt. Dan is ziekte einde uitzendovereenkomst. Die gaat weer opnieuw in zodra je beter bent, maar het gaat wel af van je gewerkte weken.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Niet waar want je werkgever zal dat gewoon doorgeven als dat jij onder contract was en is dus geen gevaar voor je WW.
Het is 26 weken uit 52 trouwens.
Vakantiedagen? Die bouw je toch gewoon op per gewerkt uur?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:13 schreef laziness het volgende:
Ik wilde net gaan toevoegen dat uitzendkrachten de uitzondering zijn idd.
Maar daar bouw je ook geen verlofrechten op etc de eerste tijd.
Ik dacht dat we het nog over de jareneis hadden.quote:
Je bouwt in fase A uitzenden een potje op voor bijzonder verlof, vanaf dag één, maar dat kun je niet tussentijds laten uitbetalen. Dat krijg je pas na beëindiging van de uitzendovereenkomst.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:20 schreef laziness het volgende:
Nee bijzonder verlof e.d.
Zo lang je in de A fase zit zijn je rechten redelijk beperkt.
Ik zou niet snel een baan op uitzendbasis nemen.
Toch blijven die wachtdagen kut. Ik ben nu gedetacheerd en heb er één en zelfs dat is al kut. Ik ben wel minder vaak ziek.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef laziness het volgende:
Oh dat is meer dan ik dacht nog Spring!
Maar de laatste keer dat ik iets met de uitzend CAO deed is al vijf jaar geleden denk ik.
tegenwoordig mag je blij zijn als je een betaalde baan hebt.....quote:Op woensdag 21 november 2012 22:20 schreef laziness het volgende:
Ik zou niet snel een baan op uitzendbasis nemen.
Ik heb het ook 23 jaar kunnen vermijden. Dat is wat ik mijn ex werkgever het meest verwijt. Dat ik na 12 jaar binnen een maand op straat stond met een oprotpremie. Dat ontslag opzich zal me jeuken, maar dat je in deze klote tijd zo snel op straat komt betekent gewoon dat je ww niet KAN vermijden.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef -Spring het volgende:
Oh man, ik hoop zo dat die ellende me bespaard blijft.
Dat is wel bizar snel. Ging het hele bedrijf op de fles dan oid? En idd, het is onmogelijk om in zo''n korte tijd iets anders te vinden.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb het ook 23 jaar kunnen vermijden. Dat is wat ik mijn ex werkgever het meest verwijt. Dat ik na 12 jaar binnen een maand op straat stond met een oprotpremie. Dat ontslag opzich zal me jeuken, maar dat je in deze klote tijd zo snel op straat komt betekent gewoon dat je ww niet KAN vermijden.
Nee, "gewoon" reorganisatie volgens de kantonrechtersformule. Krijg je een maandje extra mee als 'virtuele opzegtermijn' en sta je na 27 dagen officieel op straat.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:00 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dat is wel bizar snel. Ging het hele bedrijf op de fles dan oid? En idd, het is onmogelijk om in zo''n korte tijd iets anders te vinden.
Klopt. Onder de 20 ontslagen hoeft het niet . Tenminste dat is bij ons zo.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:17 schreef Luigi het volgende:
Sociaal plan hoeft toch pas bij een bepaald aantal ontslagen oid? Dus echt bij grote reorganisaties?
Dat zie je vaak idd.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mijn moeder deden ze er eerst 12 en een half jaar later de rest, zo omzeil je het ook.![]()
Ja, en als ze zich niet willen houden aan die zuilen (iets met leeftijd groepen en dan elk van die groep een aantal eruit.), dan zeg je gewoon dat de organisatie ophoudt met bestaan zoals het deed en maak je nieuwe functies die net iets anders zijn waarop mensen kunnen solliciteren zodat ze alleen de besten mee nemen.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mijn moeder deden ze er eerst 12 en een half jaar later de rest, zo omzeil je het ook.![]()
Dat zou kunnen, ik heb alleen maar reorganisaties bij grote bedrijven meegemaakt (o.a. ING) dus dan zit je al snel aan grote getallen...quote:Op donderdag 22 november 2012 10:17 schreef Luigi het volgende:
Sociaal plan hoeft toch pas bij een bepaald aantal ontslagen oid? Dus echt bij grote reorganisaties?
Is anders heel leuk om samen met je kind te doen als tussendemiddag-vermaak tijdens het broodje eten.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:36 schreef -Spring het volgende:
Spuug.Heb je écht niets beters te doen?
Bummerquote:Op donderdag 22 november 2012 13:28 schreef laziness het volgende:
Ik ben net op mijn vrije dag terug naar werk geweest voor een meeting waar iedereen bij MOEST zijn.
Nou het is me duidelijk dat ze mijn contract net voor een half jaar verlengd hebben enkel omdat een collega met zwangerschapsverlof gaat.
Ik verwacht na 10 juni niet opnieuw een verlenging want er moeten er nu al een paar gedwongen uit.
Geen bonussen, geen verhogingen etc.
Whoopdidoo
Nee, en waarschijnlijk duurt dat ook nog even.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:58 schreef livelink het volgende:
Lily, is er inmiddels over jouw werk wat meer bekend?
Als het goed is heb ik in mijn eerste maand ook gelijk een bonus te pakken ivm de dies natalisquote:Op donderdag 22 november 2012 10:29 schreef Luigi het volgende:
En volgende maand de eindejaarsbonus..
Om te eten wel, maar ik zou niet gelukkig zijn bij het idee een stapeltaart te moeten maken. Of een éénlaagstaartje of willekeurig welke taart dan ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoezo? Ik denk dat spuug der stapeltaarten heel lekker zijn!
Mogge!
ja, daar twijfel ik niet aan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoezo? Ik denk dat spuug der stapeltaarten heel lekker zijn!
Mogge!
Of een piekerkwartiertje? En dat je dan móet piekeren en daarbuiten niet mag. Al klinkt de computerspelletjesaanpak ook heel therapeutisch.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:01 schreef livelink het volgende:
Techniekles?
Ik heb vandaag een piekerdagje, geloof ik. Begon vannacht al![]()
Dus ik heb nu de keuze; ga ik het piekeren omzetten in concrete oplossingen of ga ik het piekeren bestrijden met afleidende computerspelletjes, fok en/of tv.
Ik vermoed dat het het laatste gaat worden
mijn jongste deelnemer is echt pas 7 geworden, dus het kan over twee jaar wel johquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:24 schreef bodpa09 het volgende:
Wow, wat een ontzettend leuke ideeën Buuv! Ben je ook in te huren voor jongensfeestjes? (over een jaar of 4/5)?
Oh, ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik krijg hele vreemde associaties bij "zure raketten".
Is die eindejaarsuitkering niet naar rato?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik in mijn eerste maand ook gelijk een bonus te pakken ivm de dies natalisEn in december de eindejaars uitkering.
ja, waterraketten wilde ik voor de groten. Maar dan moeten we een heel eind van school om m af te schieten ennda's niet leuk met de kleintjes en alles.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:37 schreef livelink het volgende:
Leuk, buuv. Die eieren-experimentjes ken ik ook. Heb ik nog wel eens gedaan met de kinderen. Alleen was het doel van het experiment dat het ei heel bleef en bleek de lol van het experiment te zitten in het kapotgaan van de eieren. Klein foutje in het managen van de verwachtingen mijnerzijds.
Ook leuk is het maken van een vulkaan. En heel leuk blijft het cola-mentos experiment. En het allerleukste zijn de waterraketten. Voor dat laatste wordt het trouwens steeds moeilijker om kurken te vinden. Al die wijnflessen met schroefdoppen verzieken de waterrakketmarkt. Maar Job is een meester geworden in het verzamelen van kurken. Zodra hij bij iemand ook maar een kurk ontdekt staat hij er al om hem te vragen. En zijn juf is ook voor hem aan het sparen, dus we hebben inmiddels een aardig voorraadje opgebouwd voor komende zomer.
Ja tuurlijk, 8.33% van je dat jaar verdiende salaris. Maar das toch weer dikke 200 euro extra.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Is die eindejaarsuitkering niet naar rato?
Uiteraard, iets is altijd beter dan niks.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, 8.33% van je dat jaar verdiende salaris. Maar das toch weer dikke 200 euro extra.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:10 schreef laziness het volgende:
Ik heb gisteren schade gereden aan de auto en ik verwachtte een boze vent maar hij zei 'het is maar een auto hoor'.
Nu hem wel nog laten reparen maar ik struisvogel nog even voor de kosten daarvoor.
er is heeeeel veel online te vinden als je zoekt op techniekles.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:50 schreef E.T. het volgende:
Waterraketten en wijnkurken.. Klinkt als iets waarvoor ik kurken zou sparen, maar ik heb géén idee..
linkje ofzo?
Ben gek op expirimentjes, maar mijn kunde en fantasie is redelijk beperkt
ja, fijn is dat hè? Maar succes met struisvogelen. Het helpt niet hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:10 schreef laziness het volgende:
Ik heb gisteren schade gereden aan de auto en ik verwachtte een boze vent maar hij zei 'het is maar een auto hoor'.
Nu hem wel nog laten reparen maar ik struisvogel nog even voor de kosten daarvoor.
Ga je naar Luik? De binnenstad is daar zeker de moeite waard. En winkelcentrumquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, morgen 'even op en neer' naar Belgie. Sasha's verjaardagscadeau is daar bij de Carrefour in de aanbieding, voor 61,99. En hier bij intertoys is hij 89,95.
Lang leve de lease-auto!Voor 28 euro wil ik met liefde een uurtje heen en een uurtje terug in de auto zitten.
En... Shoppen bij een Carrefour is natuurlijk sws geen straf!
Tuuk wel, ik struisvogel al een jaar mjjn kapotte bumper.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, fijn is dat hè? Maar succes met struisvogelen. Het helpt niet hoor.
Nee, Schoten, dat is voor ons de dichtst bijzijnde Carrefour.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga je naar Luik? De binnenstad is daar zeker de moeite waard. En winkelcentrum
Mediacite is ook leuk. En ze hebben er een primark(als je daar van houdt natuurljk)
Ik vraag me al 4 weken af of dit nou talenten zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Ligt het aan mij of is tvoh niet op zijn megabest vanavond?
Kan ik het naar je opsturen? Of gaan ze dan sputteren bij de douane?quote:Op zaterdag 24 november 2012 07:17 schreef Gaoxing het volgende:
Mag ik heel even klagen over de TT? Elke keer als ik marsepein zie, denk ik "hmmmmm". Maar mooi dat er hier geen marsepein te vinden isBummer!
Nou ja, weet je het vast voor de volgende keerquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:42 schreef PureEvil het volgende:
[..]
heeft nu geen nut meer om te gaan he.....
Gaaf hè, ik voel me altijd een klein kind als ik daar rondloop, zoveel te zienquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
Missie Carrefour is geslaagd!
Na de jaarwisseling ga ik nog wel eens in mijneentje terug, lekker struinen.
M'n vader was hier even, "zo dat zijn net broden!!"quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:43 schreef mikoxx het volgende:
Haha, tico. Grote pepernoten kunnen ook heel lekker zijn hoor ;-) als ze maar wel gaat zijn...
Lekker vaak zwemmen, ik ga met leyla elke week. En als jen vrij is op vrijdag dan gaat ze mee.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S zwemt al heel goed, dat is het niet. Ze zwemt nu met twee kurkjes en eigenlijk met groot gemak, maar ze durft gewoon nog niet heel goed onder water.
Is ook wel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, in theorie snap ik dat wel. En toch zou het voor mij niet goed voelen om ze dan maar zomaar onder water te laten gaan. Ik zou het heel rustig opbouwen. Steeds wat meer loslaten.
Ik heb gewoon eigenlijk wel het vertrouwen dat dat wel komt. We gaan wekelijks zwemmen, S heeft zwemles en gaat als een speer daar, het komt wel.
Ik hoop echt dat we rond feb eindelijk een plekje hebben. Ik ga er maar weer eens achteraan na de kerst. Tot die tijd gaan we gewoon lekker vaak met z'n allen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, ze kunnen er echt aan toe zijn hè. Ik heb dat ook bij S gezien. Ze wilde zo graag en geniet er ook echt van.
Wij kwamen er van de zomer achter dat speelgoed in Frankrijk soms veel goedkoper is dan hier, we hebben toen ook Oscar's playmobil brandweerauto daar gekocht, scheelde ook twee tientjes ofzo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik hou ook wel van die heerlijke grote supermarkten <3
Hoe wist je dat dat er in de aanbieding was, BE? Kun je dat online vinden?
Ja, dan moet je ook mee. Maar dan starten de nieuwe groepen. En wellicht dat het dan wel kan op een dag waarop ik niet werk (en ik dus niemand hoef te regelen die met haar mee gaan).quote:Op zondag 25 november 2012 13:19 schreef Nijna het volgende:
En ze voorstellen om eens te kijken hoe ver je dochter eigenlijk is Amaranta...? En dan kijken of je echt die 30 lessen nog mee het water in moet?
Lastige beslissing. Januari is het zo, maar moet je dan niet ook gewoon mee het water in?
Dat had ik dus voorgesteld. Waarop ze dus min of meer zei, dat ze dat niet geloofde omdat ze pas nét vijf was.quote:Op zondag 25 november 2012 13:19 schreef Nijna het volgende:
En ze voorstellen om eens te kijken hoe ver je dochter eigenlijk is Amaranta...? En dan kijken of je echt die 30 lessen nog mee het water in moet?
Lastige beslissing. Januari is het zo, maar moet je dan niet ook gewoon mee het water in?
Nou dat dus.quote:Op zondag 25 november 2012 20:06 schreef Nijna het volgende:
Er zullen vast meer ouders zijn die komen vertellen dat hun kind het al goed kan, maar toch... Wat is de moeite om het kind een keer mee te laten zwemmen en het dan te beoordelen?
Dat eigenlijk ook. Ik vind zwemmen namelijk niet leuk. Te nat en te koud. Ik doe het echt voor de kinderen.quote:Op zondag 25 november 2012 20:10 schreef Nijna het volgende:
Ik vind het sowieso nogal een opgave om als ouder 30 lessen mee het water in te moeten...
Drijven kan jen dus echt niet! Dus die begint echt wel helemaal bij het begin. Misschien dat het iets uitmaakt dat ze niet bang is om onder te gaan als het niet meteen lukt.quote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Alhoewel mijn kinderen helemaal watervrij waren was het echt wel nodig die eerste lessen te volgen. Dat ging over zelfstandig leren drijven enzo. Niet of je van de kant durft te springen of met je hoofd onder water. Al was het hier een les of 10, afhankelijk of je kind het drijven een beetje snel oppakte.
In het buitenbad hoefde ik nooit mee t water in.
Daarom kan hier gewoon alleen de vrijdag. Dan kan ik lekker mee. Dan zit ik de hele dag in het zwembad. De ochtend is leyla d'r zwemmen en dan zou ik graag jen in de middag willen.quote:Op zondag 25 november 2012 20:16 schreef Nijna het volgende:
Of ouders die werken en die wel een opa of oma mee kunnen laten gaan naar zwemles om te halen en brengen maar niet om te zwemmen. Ze hebben hier zelfs de mogelijkheid om vanuit de BSO naar zwemles te gaan...
t ging om rugdrijven dus neerleggen en slurf id nek, later hoofd vasthouden en leren om hun buik uit t water te duwen,quote:Op zondag 25 november 2012 20:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Drijven kan jen dus echt niet! Dus die begint echt wel helemaal bij het begin. Misschien dat het iets uitmaakt dat ze niet bang is om onder te gaan als het niet meteen lukt.
Maar hoe leg je uit, hoe je moet drijven? Ik vind het moeilijk.
Koud vooral denk ik.quote:
Ja, ik vond het leuk opgezet! Prima zat voor de draken. Oh en met z'n 4 zwemmen voor iets van 11 eu. Prima prijs ook.quote:Op zondag 25 november 2012 20:52 schreef Vicky het volgende:
Nee nog niet. Daar wil ik wel een keer naartoe. Ist wat?
ik vond het leuk.quote:Op zondag 25 november 2012 20:52 schreef Vicky het volgende:
Nee nog niet. Daar wil ik wel een keer naartoe. Ist wat?
Vanaf half 10. Tot half 1 is echt gezinszwemmen.quote:Op zondag 25 november 2012 20:57 schreef Vicky het volgende:
Oh dat,is te doen. Van hoelaat tot hoelaat op zondag?
hmm.ff onthouden voor volgende week...quote:Op zondag 25 november 2012 20:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vanaf half 10. Tot half 1 is echt gezinszwemmen.
Ja?quote:Op zondag 25 november 2012 21:10 schreef Joene het volgende:
Uitslapen dat is om 8 ipv om 7 ontbijten toch ?
of om 4:15quote:Op zondag 25 november 2012 21:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja?
Dat je elkaar om half 6 aankijkt....
Kansloos ja.quote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Joene het volgende:
[..]
of om 4:15een gesprek voert en dan nog ff gaat slapen ?
Het zijn kleine groepen, volgens mij max 8-10 kinderen.quote:Op zondag 25 november 2012 20:17 schreef Vicky het volgende:
Amber washelemaal watervrij toen ze begon met zwemlessen. Ze is 3 lessen in het eerste badje geweest en os toen.naar het tweese badje gegaan..
Ik.vind 30 lessen mee echt van de zotte.. Sws dat je uberhaupt meemoet.. Je betaalt toch voor zwemlessen verzorgd door zwemleraren?
zijn die groepen dan zo groot?
Ik zag iemand net op FB ook al heel bijdehand zeggen: gewoon downloaden.quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef laziness het volgende:
Het uitzendschema ligt gelijk aan Amerika en daar was er geen uitzending wegens thanksgiving.
Wees dan niet half qua info maar meldt ook even de reden voor dat feestjequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:24 schreef simmu het volgende:
boeie vrijdag, ik ga zo een fles nepchampagne scoren voor vanaaf. met hapjes! we hebben reden tot een feestje![]()
mogguh!
Niet iedereen zit elke dag op zn luie reet thuis te zitten!quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:24 schreef simmu het volgende:
boeie vrijdag, ik ga zo een fles nepchampagne scoren voor vanaaf. met hapjes! we hebben reden tot een feestje![]()
mogguh!
ik heb geen tijd om de hele dag thuis te zitten, ik moet winkelen! een weekendje weg regelen met dagje shoppen voor een spiksplinternieuwe garderobequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet iedereen zit elke dag op zn luie reet thuis te zitten!
*niet slaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |