Nee? Oh joh, ik ben er juist van gaan houden sinds ik taarten decoreer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb juist sinds m`n taartendecoreren geen trek meer gehad in marsepein
Mijn kinderen zitten continu te bedelen, dus ik moet heel snel zijn als ik zelf wat wil snaaien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er teveel van gesnoept denk ik
Ja!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef amaranta het volgende:
vraagt iemand dat serieus? Ik knal 's avonds mn bril op m n nachtjekastje en tast hem er 's morgens weer vanaf
Je kan er een haken. Als je googlet op brillenhouder poppetje krijg je grappige voorbeelden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:53 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja!
Googlen levert wel resultaat op, maar ik wil het ergens zelf halen. Xenos had er geen.
Idee! Maar ik klei er wel een ofzo. Zelfhardende klei, met t cadeau erin!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je kan er een haken. Als je googlet op brillenhouder poppetje krijg je grappige voorbeelden.
Moet ik je witte DAS klei sturen? Er ligt hier nog een pak. (Heb de knutselkast opgeruimd, mahaaaan wat een hoop zooi)quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Idee! Maar ik klei er wel een ofzo. Zelfhardende klei, met t cadeau erin!
oei!quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Zag ik net in mijn autospiegel net zo mooi als in de film mijn wieldop rondjes maken op de weg
Kan je je wieldop in elk geval niet weg zien rijden in je achteruitkijkspiegel...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:47 schreef Nielsch het volgende:
Wij hebben weer die lelijke winterbanden waar geen wieldop op zit... das pas erg...
En wat werd je dan verteld in die gesprekken?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:52 schreef Saffier het volgende:
Swets ik snap het ook niet. Mijn overbuurman die bijna 8 jaar werkeloos is en zo min mogelijk doet om aan het werk te komen (of eik er alles aan doet om maar thuis te kunnen blijven) wordt niet op het matje geroepen. Hij wordt ook niet gekort oid, echt te erg voor woorden
Ik moest in die paar maanden trouwens ook om de haverklap op komen draven terwijl ik ook op alles solliciteerde waar het maar op kon. Relevant of niet, ik solliciteerde. Geen idee hoe wat of waarom dat toen was.
Ja goed. Ik heb nu 6 dagen gewerkt. M'n direct leidinggevende is de woensdag na mijn eerste 2 dagen op vakantie gegaan dus ik zit er voorlopig nog meer aanzwezig te zijn dan dat ik wat doe. Maar ik kan er wel wennen denk ik. Ik hoop maar dat het vanaf januari snel meer wordt.quote:
Doet het hier prima.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:19 schreef Saffier het volgende:
Iets anders; ik kom niet meer op de site van het sinterklaasjournaal, meer mensen hier last van?
.quote:Kennelijk hebben de coaches het ontzettend druk en kunnen zij wel enige administratieve ondersteuning gebruiken. Laat ik nu net op dit punt geschoold en ook direct beschikbaar zijn! Met de ontvangstbevestiging kunt u meteen een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek meezenden. Ik zie er al naar uit om mezelf in uw organisatie te ontplooien
Oh! die ene van laatst met het netwerkgedoetje waar je een kaartje voor kocht?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:55 schreef -Spring het volgende:
Ik zou je uitgenodigd hebben, Vick!
Ik mag op gesprek voor een superleuke communicatiefunctie!
Ze hadden me eerst afgewezen en nu kreeg ik een mail dat deze ten onrechte was verstuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |