Nee? Oh joh, ik ben er juist van gaan houden sinds ik taarten decoreer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb juist sinds m`n taartendecoreren geen trek meer gehad in marsepein
Mijn kinderen zitten continu te bedelen, dus ik moet heel snel zijn als ik zelf wat wil snaaien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er teveel van gesnoept denk ik
Ja!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef amaranta het volgende:
vraagt iemand dat serieus? Ik knal 's avonds mn bril op m n nachtjekastje en tast hem er 's morgens weer vanaf
Je kan er een haken. Als je googlet op brillenhouder poppetje krijg je grappige voorbeelden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:53 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja!
Googlen levert wel resultaat op, maar ik wil het ergens zelf halen. Xenos had er geen.
Idee! Maar ik klei er wel een ofzo. Zelfhardende klei, met t cadeau erin!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je kan er een haken. Als je googlet op brillenhouder poppetje krijg je grappige voorbeelden.
Moet ik je witte DAS klei sturen? Er ligt hier nog een pak. (Heb de knutselkast opgeruimd, mahaaaan wat een hoop zooi)quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Idee! Maar ik klei er wel een ofzo. Zelfhardende klei, met t cadeau erin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |