Ook wel begrijpelijk, toen EoC werd aangekondigd stopte ik vrijwel meteen (nog wel even 07 gespeeld). Clans in Runescape hebben me nooit echt aangesproken, of is er ook een FOK!clan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Negereneigen plezier eerst.
Maar goed, het is nu ook redelijk dood. 35.000 mensen online i.p.v. 100.000. De verwachting is dat HTML5 meer spelers gaat aantrekken gezien de mogelijkheden voor tablets etc. maar het is het laatste jaar wel achteruit gegaan. Voordeel is wel dat er nu clans zijn dus een hechtere groep mensen voor extra gezelligheid.
Naar mijn weten niet, en anders had ik het wel geweten. Daar hebben we ook niet genoeg leden voor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ook wel begrijpelijk, toen EoC werd aangekondigd stopte ik vrijwel meteen (nog wel even 07 gespeeld). Clans in Runescape hebben me nooit echt aangesproken, of is er ook een FOK!clan?
Ah, da's best veel, vandaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet, en anders had ik het wel geweten. Daar hebben we ook niet genoeg leden voor.
Je moet namelijk wel iets van 40 mensen hebben om 'effectief' te kunnen zijn, en als ik eerlijk ben is dat voor mij ook geen reden om bij mijn clan weg te gaan aangezien ik een hoge rang heb en er genoeg gezellige mensen in zitten waaronder ook 2 Nederlanders en de clanowner een 63 jarige Vietnamveteraan is.
Password mag je in geval noooooit vergeten. Dat is cruciaal. Later als je rijk bent.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, da's best veel, vandaar.
Nadeel is ook wel dat ik dan weer member moet worden (anders is er weinig aan), en dat kost weer geld, waar ik niet al te veel van heb.
Dat rijk worden heb ik al vaak genoeg geprobeerd, dat gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Password mag je in geval noooooit vergeten. Dat is cruciaal. Later als je rijk bent.
Druk met mijn studie, ben zowieso al 4 uur per dag kwijt aan reizenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:27 schreef Scuidward het volgende:
What happened? Life happened. Wel knap, alle 30. Sommige zag ik gewoon niet zitten. Vond de Big Fish het leukste denk ik. Die cabbage field in Draynor challenge had ik geluk mee. Ik logde in bij world 2, ze waren aan het aftellen, na 10 seconden was toevallig het veld leeg, ik cheerde, en voila.
Maar is begrijpelijk dat je minder speelt. Heb nog wel wat doelen voor mezelf dus ben de komende maanden wel ff bezig maar meer dan 3 uur per dag haal ik dus ook niet (hoewel dat natuurlijk al vrij veel is als je kijkt naar andere 'hobbies'). Ga ook nog seizoen 5 van Breaking Bad kijken en tussendoor hoop ik dan 90 crafting te halen
Heb 85 strength nodig maar ben eerst 90 attack aan het halen voor dual drygore rapiersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:20 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Druk met mijn studie, ben zowieso al 4 uur per dag kwijt aan reizenIk vond de challenges wel meevallen, en had ook overal mazzel mee
Alleen de social slayer challenge duurde iets langer, maar de rest was bijna altijd wel binnen 10 min gedaan.
Battle eindelijk voorbij ja, ben benieuwd naar wat er nog gaat komen. Ook weer een nieuwe quest, maar moet nog 1 lvl'tje smithing trainen voordat ik hem kan doen.
Ja, als ik zo'n punt bereik ooit denk ik er ongetwijfeld hetzelfde over. Je hebt alsnog veel moois bereiktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:31 schreef ToT het volgende:
Meh, ben ergens vorige maand er mee gestopt, dus geen Super September outfit voor mij.
Toen je die sinkhole opdracht kreeg ben ik er mee gekapt. Ik vond het spel onderhand erg eentonig worden allemaal.
Alleen dungeoneering en diviniation moest ik nog trainen voor de comp cape en ik ging het allemaal steeds meer met tegenzin doen.
Ben op Skryim overgestapt.
Die indruk heb ik wel. Het spel is ondertussen erg oud, de gameplay is vrij beperkt, de graphics zijn gewoon simpel ondanks dat ze nu met HTML5 de boel aan het opkrikken zijn enz.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
Runescape is aan het doodbleoden dus, als ik het zo lees?
Klopt idd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
Jammer. Het is een spel waar ik veel contacten mee gemaakt heb, en nog steeds heb. Net als een hoop herinneringen.
Zonder een grote groep spelers wordt het spel ook snel minder, want alles is saaier.
Barrows?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Net weer even geprobeerd, m'n gear is na de EoC-update niets meer waard.
Nee, gewoon wat "noob"-gear (dragon helm, dragon legs). M'n whip heb ik destijds voor 900k gekocht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Barrows?
Bandos?
Alles is nu wel lekker betaalbaar.
Ah die zitten al een jaar of 2 onderaan de prijsklasse. Voordeel is dat yews nu bijv. 400 gp oid zijn dus redelijk winstgevend. Maar al mijn geld komt toch van herbs farmen (wel members). Geld moet rollen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat "noob"-gear (dragon helm, dragon legs). M'n whip heb ik destijds voor 900k gekocht.
Winstgevend waarbij?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah die zitten al een jaar of 2 onderaan de prijsklasse. Voordeel is dat yews nu bijv. 400 gp oid zijn dus redelijk winstgevend. Maar al mijn geld komt toch van herbs farmen (wel members). Geld moet rollen natuurlijk.
Moet zeggen dat het nu wel beter is qua community. Aardig actief nog steeds.
Naja, ik ken je stats niet. Winstgevend voor f2p. Flippen nooit gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Winstgevend waarbij?
Ik flip nu weer even, werkt lang niet zo goed meer.
Ik heb bijna een 10 year veteran cape en m'n hoogste stat is 76 (en dat is natuurlijk fletching).quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Naja, ik ken je stats niet. Winstgevend voor f2p. Flippen nooit gedaan.
Geen zin om stats te trainen?
Ook niet verkeerd, zie wel vaker iemand met zo'n cape en een total veel lager dan ik heb. De echte rustige gamers associeer ik ze altijd mee. Als ik naar mijzelf kijk, wil altijd wel aan een skill werken, maar het kan zo 3 maanden duren voor ik dan bereik wat ik in gedachten heb. En sommige heb je 'nodig' maar zijn gewoon saai en dan stel ik het uit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb bijna een 10 year veteran cape en m'n hoogste stat is 76 (en dat is natuurlijk fletching).
Stats trainen hou ik niet zo van.
Als in lvl 90 gear?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef Longcat. het volgende:
Zijn er nieuwe overpowerde items uitgekomen?
Full bandos is zeker niks meer waard?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd, zie wel vaker iemand met zo'n cape en een total veel lager dan ik heb. De echte rustige gamers associeer ik ze altijd mee. Als ik naar mijzelf kijk, wil altijd wel aan een skill werken, maar het kan zo 3 maanden duren voor ik dan bereik wat ik in gedachten heb. En sommige heb je 'nodig' maar zijn gewoon saai en dan stel ik het uit.
Vind die world events ook wel lachen, vooral deze nu.
[..]
Als in lvl 90 gear?
- Drygore.
- Ascension Bows.
- Seismic Wand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |