Kortom je hebt gewoon geen onderbouwing en bedient je op slinkse wijze weer van het beledigen i.p.v. inhoudelijk iets er op in te brengen. Jouw truc is bekend en je scoort er geen punten mee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Argumentatie is niet nodig tegen iemand die totaal geen verstand van zaken heeft.
Dit:
[..]
gaat niet op en slaat nergens op.
Ok, je duldt geen tegenreacties? Had dat dan gezegd, beste Luigi. Echter ik zie toch genoeg zeikreacties richting mensen die iets anders dan atheïsme geloven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1 hier die aan het zeuren is. And it ain't me. Babe.
[..]
Je kunt zoveel willen.
Eum nee, een geloof berust op helemaal niks. Dat is het fundamentele verschil. De stelling dat mensen uit apen zijn geëvolueerd berust op bewijs van evolutie, en het beschouwen van de mens als product van de evolutie. Dat dit laatste niet 'bewezen' kan worden betekent niet dat het een geloof is. Alleen een achterlijke hond denkt dat je geloof en wetenschap naar gelijke niveau kan forceren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dan moeten anderen ook niet gaan zeuren over dat atheïsme geen geloof zou zijn. Als je een stelling plaatst, dan kun je ook verwachten dat mensen willen dat je die onderbouwt.
Hey gast. Ga godverredomme lekker in TRU / De hel (the sequel) # 2 lopen wijsneuzen met je kutbijbel ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:51 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ok, je duldt geen tegenreacties? Had dat dan gezegd, beste Luigi. Echter ik zie toch genoeg zeikreacties richting mensen die iets anders dan atheïsme geloven.
Noem het grappig .... is het ook gezien jouw foute redenering. Echter de atheïst gaat er ten onrechte van uit dat alles bewijs is omtrent hun geloof. Daarbij heb ik nog nooit enig doorslaggevend bewijs gezien van het aap naar mens verhaal .... evolutie is een continue proces (kijk maar hoe mens en dier zich aanpassen in andere omgevingen ... maar daar houdt evolutie ook wel op) en die evolutie waar jij op doelt is dat niet. Evolutie is niet iets wat 1x gebeurd en dan klaar. Het ontbreken van alle "tussenvormen" in de huidige tijd is al genoeg om twijfels te hebben over de evolutietheorie. Echter het gemak waarmee de atheïst over dat soort zaken heen gaat ... tsja, als het jullie niet uitkomt dat begrijp ik ....quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Eum nee, een geloof berust op helemaal niks. Dat is het fundamentele verschil. De stelling dat mensen uit apen zijn geëvolueerd berust op bewijs van evolutie, en het beschouwen van de mens als product van de evolutie. Dat dit laatste niet 'bewezen' kan worden betekent niet dat het een geloof is. Alleen een achterlijke hond denkt dat je geloof en wetenschap naar gelijke niveau kan forceren.
Zo grappig dit.
Zo schattig. Blijkbaar zijn atheïsten toch niet echt tolerant richting andersdenkendenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hey gast. Ga godverredomme lekker in TRU / De hel (the sequel) # 2 lopen wijsneuzen met je kutbijbel ofzo..
Nee, het interesseert me geen hol of je tot Allah, God of het vliegende spaghettimonster bid. Maar je probeert je gelijk te halen in een KLB topic over niksquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:54 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Zo schattig. Blijkbaar zijn atheïsten toch niet echt tolerant richting andersdenkenden
Ik ben tolerant richting anderen. En waar staat dat we niet mogen discussieren in KLB? Dat jij blijkbaar niet van discussieren houdt omdat je weerstand krijgt of wat dan ook ... tsja, dan moet je wellicht zelf niet in KLB posten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, het interesseert me geen hol of je tot Allah, God of het vliegende spaghettimonster bid. Maar je probeert je gelijk te halen in een KLB topic over niks. En dan nog schermen met tolerantie ook
.
je heb helemaal gelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Het is geen truc. Ik zie je er werkelijk ook niets aan onderbouwing bij doen om aan te tonen dat atheïsme geen geloof zou zijn. Echter atheïsten geloven ook dat bepaalde zaken zo gelopen zijn en accepteren dat niet alles bewezen is. Een deel van de atheïsten vergen altijd volledige uitleg van gelovigen en proberen door jouw soort reacties maar zelf niet inhoudelijk te woorden over hun atheïstisch geloof.
Prachtige tekst hoor, je waarborgt echt je niveau en onwetendheid. Schattig hoe je zwijmelt over bewijs en ondertussen geen bewijs hebt voor ej eigen stelling, zo typisch weer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:54 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Noem het grappig .... is het ook gezien jouw foute redenering. Echter de atheïst gaat er ten onrechte van uit dat alles bewijs is omtrent hun geloof. Daarbij heb ik nog nooit enig doorslaggevend bewijs gezien van het aap naar mens verhaal .... evolutie is een continue proces (kijk maar hoe mens en dier zich aanpassen in andere omgevingen ... maar daar houdt evolutie ook wel op) en die evolutie waar jij op doelt is dat niet. Evolutie is niet iets wat 1x gebeurd en dan klaar. Het ontbreken van alle "tussenvormen" in de huidige tijd is al genoeg om twijfels te hebben over de evolutietheorie. Echter het gemak waarmee de atheïst over dat soort zaken heen gaat ... tsja, als het jullie niet uitkomt dat begrijp ik ....
Nee druifsnuit, je probeert uit godsallemacht een discussie uit te lokken om niks. De uitspraak 'Gelukkig bestaan hemel en hel niet' (lees de PI's) is voldoende om je compleet uit je tent en over de zeik te laten gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:57 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik ben tolerant richting anderen. En waar staat dat we niet mogen discussieren in KLB? Dat jij blijkbaar niet van discussieren houdt omdat je weerstand krijgt of wat dan ook ... tsja, dan moet je wellicht zelf niet in KLB posten.
Luigi is toffer dan FlyingEaglequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee druifsnuit, je probeert uit godsallemacht een discussie uit te lokken om niks. De uitspraak 'Gelukkig bestaan hemel en hel niet' (lees de PI's) is voldoende om je compleet uit je tent en over de zeik te laten gaan..
Echt, het is nogal sneu.
Ow, en leer a.u.b de definitie van geloof, ik word schijtziek van dat herhaaldelijk foutief in gebruik nemen van het woord geloof om zo je standpunten krampachtig te funderen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:59 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Prachtige tekst hoor, je waarborgt echt je niveau en onwetendheid. Schattig hoe je zwijmelt over bewijs en ondertussen geen bewijs hebt voor ej eigen stelling, zo typisch weer.
Niemand stelt dat van soort naar soort in 1 keer gebeurt. Dit is een geleidelijk proces waar op ten duur een soort overgaat in een andere soort en de nieuwe soort niet meer kan voortplanten met de oude soort. Dit is bewezen.
Door middel van DNA onderzoek en restanten van evolutie zoals de appendix en staartbeen wordt de evolutietheorie toch heel wat aannemelijker dan jouw bijbelverhaaltje.
Dat men geen fossielen vind komt omdat onze aantalen vroeger sterk gereduceerd waren. Ook dit is terug te vinden in DNA-onderzoek. Probeer jij maar restanten van enkele honderdduizenden individuen te vinden van miljoenen jaren jaar oud in een gebied zo groot als Afrika. Veel succes, en tot zoverre mijn kennisgeving.
Jouw mening. Echter uit onderstaande uitleg van jouw kant, zie ik al dat je de evolutietheorie als een gegeven beschouwd, terwijl dit gewoon niet zo is. Gezien je toch wat moet geloven, snap ik ook dat je elke strohalm vastpakt ... maar ga dan niet een ander lopen afzeiken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:59 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Prachtige tekst hoor, je waarborgt echt je niveau en onwetendheid.
Waar zijn deze bewijzen? Ik zie nergens (ook niet met de nabije geschiedenis meegenomen) bewijs van evolutie. Die laatste zin laat ook redelijk zien waarom discussies met bepaalde atheïsten zo lastig is .... ze zeggen dat er bewijs is, maar tonen deze niet!quote:Niemand stelt dat van soort naar soort in 1 keer gebeurt. Dit is een geleidelijk proces waar op ten duur een soort overgaat in een andere soort en de nieuwe soort niet meer kan voortplanten met de oude soort. Dit is bewezen.
Waarschijnlijk heb je nog nooit ook meer enig materie uit de Bijbelwetenschap ingelezen. Waarschijnlijk heb jij er gelijk voor gekozen dat alleen atheïsme het voor jou is. Dat je daarom atheïsme helemaal omarmt kan ik snappen, niet terecht, maar ik snap je wel.quote:Door middel van DNA onderzoek en restanten van evolutie zoals de appendix
en staartbeen wordt de evolutietheorie toch heel wat aannemelijker dan jouw bijbelverhaaltje.
Bedankt voor jouw kennisgeving met matige inhoudquote:Dat men geen fossielen vind komt omdat onze aantalen vroeger sterk gereduceerd waren. Ook dit is bewezen middels DNA-onderzoek. Probeer jij maar restanten van enkele honderdduizenden individuen te vinden van miljoenen jaren jaar oud in een gebied zo groot als Afrika. Veel succes, en tot zoverre mijn kennisgeving.
Slechts jouw mening. Jij accepteert blijkbaar niet dat iemand tegen de OP in gaat, omdat het om een geloofsdiscussie gaat. Als je zo'n afkeer hebt van dit soort discussies dan had jequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee druifsnuit, je probeert uit godsallemacht een discussie uit te lokken om niks. De uitspraak 'Gelukkig bestaan hemel en hel niet' (lees de PI's) is voldoende om je compleet uit je tent en over de zeik te laten gaan..
Echt, het is nogal sneu.
Oke. Ben hier niet aanwezig om tof gevonden te worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:03 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Luigi is toffer dan FlyingEagle
Ok, dit heeft geen zin. De plaat is dik with this one. Nou goed, ik hoop dat je snel in de hemel komt dan. Of hel. Ok?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:09 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Slechts jouw mening. Jij accepteert blijkbaar niet dat iemand tegen de OP in gaat, omdat het om een geloofsdiscussie gaat. Als je zo'n afkeer hebt van dit soort discussies dan had je
1) helemaal niets kunnen posten in dit topic. of
2) niet op mijn reacties in gaan.
Er is helemaal niets krampachtig. Wederom toon eerst maar eens aan dat atheïsme geen geloof is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:06 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ow, en leer a.u.b de definitie van geloof, ik word schijtziek van dat herhaaldelijk foutief in gebruik nemen van het woord geloof om zo je standpunten krampachtig te funderen.
Oke, ik begrijp je. Je wil of durft geen inhoudelijke discussie over geloofszaken aan gaan. Geen probleem. Genoeg andere topics waar je helemaal los kan gaan, beste kerelquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:10 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ok, dit heeft geen zin. De plaat is dik with this one. Nou goed, ik hoop dat je snel in de hemel komt dan. Of hel. Ok?.
Mja. Je hebt gelijk. Dát is het. Dem. Betrapt!quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp je. Je wil of durft geen inhoudelijke discussie over geloofszaken aan gaan. Geen probleem. Genoeg andere topics waar je helemaal los kan gaan, beste kerel
Dit dus. En dat wordt in atheïsme dus ook gedaan, ook al wordt door sommige gedacht dat het allemaal feiten zijn.quote:
Deze discussie is al te vaak gevoerd, bibliotheken worden gevuld met deze materie, miljarden zijn devote gelovigen. De meerderheid onthoudt zich ervan, het interesseert ons niks, is niet aan ons besteed. Echter op een of andere evangelische manier moet ik altijd maar weer verdedigen waarom ik niet geloof. Draai de bewijslast eens om en vertel waarom we zouden moeten geloven, en dan graag met argumenten en die verder reiken dan 'maar de bijbel'. Als richtlijn voor moraliteit kan ik inkomen maar ik geloof dat wetenschap deze vraag ook kan beantwoorden. En zoals ooit Nietzsche al zei "God is dood', we hebben de wetenschap, dat is ook geen vaste waarheid maar bied meer verklaring op empirisch niveau dan bijvoorbeeld het Christendom.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp je. Je wil of durft geen inhoudelijke discussie over geloofszaken aan gaan. Geen probleem. Genoeg andere topics waar je helemaal los kan gaan, beste kerel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |