Nee, ik moet al m'n best doen om de muziek te herkennen boven het geluid van 2 rammelende toetsenborden uit. Hij staat hier vrij zacht :/quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
3FM
Hoorde je die "vrouw" Inge net?
1 grote familiequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Willen jullie elkaar zo vaak zien?
Oh. Naja. Er was dus iemand op de radio. Ik dacht dat het een vent was, maar toen noemde Paul haar Ingequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, ik moet al m'n best doen om de muziek te herkennen boven het geluid van 2 rammelende toetsenborden uit. Hij staat hier vrij zacht :/
Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
is toch gezelligquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hallooo!quote:
Ik weet niet of ik naar Enschede kom hoor....quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een pokke eind uit de buurt bij jou
'datum nader te bepalen'quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik naar Enschede kom hoor....![]()
Wanneer is het?
De week voor Kerst is dat geloof ik. Dus vrijdag, zaterdag of zondag.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik naar Enschede kom hoor....![]()
Wanneer is het?
Ah okequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De week voor Kerst is dat geloof ik. Dus vrijdag, zaterdag of zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |