SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede! Datum nader te bepalen.
- Buurmeisje
- Guitarist
- VinniieeWhen ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
Kaap!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja, Nixx stuurt mij een DM met wat voor een titel. Dus ik dacht; dat duurt te lang.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
"Nee, ik kaap nooit. Mensen met de lapo moeten het nieuwe topic maar maken"![]()
Maar ik haat kapen en haat mezelf nu.
Ik ga huilen in een hoekje en op de grond als cinderella schoonmaken.When ego leads, failure follows.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, Nixx stuurt mij een DM met wat voor een titel. Dus ik dacht; dat duurt te lang.
Ik ga huilen in een hoekje en op de grond als cinderella schoonmaken.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
* LovelyLady legt een dekentje over TGND en aait over haar bolquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, Nixx stuurt mij een DM met wat voor een titel. Dus ik dacht; dat duurt te lang.
Ik ga huilen in een hoekje en op de grond als cinderella schoonmaken.![]()
Hehehehequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga huilen in een hoekje en op de grond als cinderella schoonmaken.
Succes met schoonmakenMij mag je er ook wel in zetten
![]()
![]()
* Nixx- aait TGND.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga huilen in een hoekje en op de grond als cinderella schoonmaken.![]()
DWW = DevilsWhore'sWhore?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een traantje erbij, dat ben ik
Brutal. Fucking. Metal.![]()
LOLquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een traantje erbij, dat ben ik![]()
Nog een traantje erbij? die emmer loopt al bijna over.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een traantje erbij, dat ben ikNIEUW: Foto's!![]()
Nee, ik moet al m'n best doen om de muziek te herkennen boven het geluid van 2 rammelende toetsenborden uit. Hij staat hier vrij zacht :/quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
3FM
Hoorde je die "vrouw" Inge net?NIEUW: Foto's!![]()
1 grote familiequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Willen jullie elkaar zo vaak zien?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 14:32:30 ]![]()
Oh. Naja. Er was dus iemand op de radio. Ik dacht dat het een vent was, maar toen noemde Paul haar Ingequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, ik moet al m'n best doen om de muziek te herkennen boven het geluid van 2 rammelende toetsenborden uit. Hij staat hier vrij zacht :/Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Willen jullie elkaar zo vaak zien?![]()
![]()
is toch gezelligquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Willen jullie elkaar zo vaak zien?![]()
Hallooo!quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik weet niet of ik naar Enschede kom hoor....quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een pokke eind uit de buurt bij jou![]()
Wanneer is het?![]()
'datum nader te bepalen'quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik naar Enschede kom hoor....![]()
Wanneer is het?
Eerst kijken, dan .....When ego leads, failure follows.
De week voor Kerst is dat geloof ik. Dus vrijdag, zaterdag of zondag.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik naar Enschede kom hoor....![]()
Wanneer is het?![]()
Ah okequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De week voor Kerst is dat geloof ik. Dus vrijdag, zaterdag of zondag.
Nouja misschien doe ik wel eens gek![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: