Dan moeten er betere mods komen. Snap best dat sommige kutreacties hier nieuwe mensen afschrikken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar stel nou dat we de topics hier 'schoon' kunnen houden ipv al het getroll, is deze stek dan niet veel beter
Dat sowieso, dat is wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan moeten er betere mods komen. Snap best dat sommige kutreacties hier nieuwe mensen afschrikken.
dit jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan moeten er betere mods komen. Snap best dat sommige kutreacties hier nieuwe mensen afschrikken.
Misschien mensen uit de SC? Ik bedoel die komen er vaker dan mensen uit KLB.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat sowieso, dat is wel de bedoeling.
16-20 hierquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind 3 jaar de max, maar er zijn uitzonderingen.
Heeft de huidige generatie vaste gebruikers in PUB wel modwaardige users? Want vroegah vonden we het nooit zo chill wanneer er een gebruiker die niet zelf een vaste PUB user was, mod werd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat sowieso, dat is wel de bedoeling.
De 'vaste' pub users zijn geen trolls.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heeft de huidige generatie vaste gebruikers in PUB wel modwaardige users? Want vroegah vonden we het nooit zo chill wanneer er een gebruiker die niet zelf een vaste PUB user was, mod werd.
Fjets een RenRen zijn van een oldbie generatie geleden.
Is het dan niet handiger om het op te heffen, zodat de nieuwe PUB's zich naar andere subfora kunnen laten gaan waar al wel meer mod's zitten die hun subfora al goed kennen?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De 'vaste' pub users zijn geen trolls.
Ik kan sirieus zijn, maar dan moet er wel een reden voor zijn> de topics hier zijn om te schamen, ik ben 17 en moet om 1uur thuis zijn, wat vinden jullie daarvan? mijn ouders gaan dit straks lezenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij trollt er helemaal op los
ik stem tegen dat jij mod wordtquote:
jij moet al helemaal geen mod worden. Baggeruserquote:
Hier is PUB juist wel voor. Niet voor users die denken (tr)lollig te zijn en maar gaan klootviolen. Dan ligt er ook een stukje bij jezelf.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kan sirieus zijn, maar dan moet er wel een reden voor zijn> de topics hier zijn om te schamen, ik ben 17 en moet om 1uur thuis zijn, wat vinden jullie daarvan? mijn ouders gaan dit straks lezen
ik bedoel:
Vind ik nog niet eens zo'n slecht topic. En het is serieus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kan sirieus zijn, maar dan moet er wel een reden voor zijn> de topics hier zijn om te schamen, ik ben 17 en moet om 1uur thuis zijn, wat vinden jullie daarvan? mijn ouders gaan dit straks lezen
ik bedoel:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind ik nog niet eens zo'n slecht topic. En het is serieus.
Hoezo ben ik nou weer een baggeruserquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik stem tegen dat jij mod wordt
[..]
jij moet al helemaal geen mod worden. Baggeruser
Lijkt mij een serieuze vraag waarin de TS vraagt naar meningen, dat er onzinreacties tussen staan zegt niks over de intentie van het topic.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik bedoel:
Ja maar ik bedoel te zeggen: ik ben zelf ook puber(14) en die dingen zijn een beetje raar. Alsof die ouders echt zullen zeggen: niemand vindt het normaal dus je mag voortaan uit tot zolaat je wilt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hier is PUB juist wel voor. Niet voor users die denken (tr)lollig te zijn en maar gaan klootviolen. Dan ligt er ook een stukje bij jezelf.
Je stemt tegen mij. Dan ben je zware baggerquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer een baggeruser!
Dan nog mag iemand om tips vragen, daar is PUB JUIST voor. Dat ji het vervolgens niet serieus wil nemen en gaat kloten ligt dan toch echt aan jou.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel te zeggen: ik ben zelf ook puber(14) en die dingen zijn een beetje raar. Alsof die ouders echt zullen zeggen: niemand vindt het normaal dus je mag voortaan uit tot zolaat je wilt.
Het ligt ook vooral aan de users die reageren, meestal zijn de vragen van een TS juist normaal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan nog mag iemand om tips vragen, daar is PUB JUIST voor. Dat ji het vervolgens niet serieus wil nemen en gaat kloten ligt dan toch echt aan jou.
Er bestaan geen domme vragen.
Waar het op neer komt en ik heb er zelf ook last van: als puber kan je meestal niet overbrengen wat je nu echt bedoeld. Dan denken veel mensen dat je trolltquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan nog mag iemand om tips vragen, daar is PUB JUIST voor. Dat ji het vervolgens niet serieus wil nemen en gaat kloten ligt dan toch echt aan jou.
Er bestaan geen domme vragen.
Daarom zouden ze in Pub serieuzer genomen worden dan in R&Pquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waar het op neer komt en ik heb er zelf ook last van: als puber kan je meestal niet overbrengen wat je nu echt bedoeld. Dan denken veel mensen dat je trollt
Ja maar er zijn te veel trollers. En mijn mening is dat als mods harder optreden, het wel weer normaal kan wordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daarom zouden ze in Pub serieuzer genomen worden dan in R&P
*Ik kan meestal niet overbrengen wat ik echt bedoel...quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als puber kan je meestal niet overbrengen wat je nu echt bedoeld.
ga weg het ligt er wel aan. Wie wordt nou beter begrepen, een hoogopegeleide volwassenen, of een kind van 3?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
*Ik kan meestal niet overbrengen wat ik echt bedoel...
Ben ik het mee eens en dit is in dit topic al vaker voorgesteldquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar er zijn te veel trollers. En mijn mening is dat als mods harder optreden, het wel weer normaal kan worden
Je moet niet harder, maar goed optreden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar er zijn te veel trollers. En mijn mening is dat als mods harder optreden, het wel weer normaal kan worden
Wat moet ik met dit soort posts?quote:
ga wegquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
Omgevallenflat, ga aub een ander topic verzieken.
Een kind van drie, sowieso.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga weg het ligt er wel aan. Wie wordt nou beter begrepen, een hoogopegeleide volwassenen, of een kind van 3?
ik troll niet maar mensen zeuren op me en daar houd ik niet van. En taalnazi's hou ik nou eenmaal niet vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders trollen alsjeblieft, dit is daar niet écht de plek voor he?
Constructief of een ander topic opzoeken, je kunt nu nog kiezen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik troll niet maar mensen zeuren op me en daar houd ik niet van. En taalnazi's hou ik nou eenmaal niet van
Reageer er dan niet op en hou je bij je eigen meningquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik troll niet maar mensen zeuren op me en daar houd ik niet van. En taalnazi's hou ik nou eenmaal niet van
Dus jij kan niet tegen kritiek?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |