ik troll niet maar mensen zeuren op me en daar houd ik niet van. En taalnazi's hou ik nou eenmaal niet vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders trollen alsjeblieft, dit is daar niet écht de plek voor he?
Constructief of een ander topic opzoeken, je kunt nu nog kiezen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik troll niet maar mensen zeuren op me en daar houd ik niet van. En taalnazi's hou ik nou eenmaal niet van
Reageer er dan niet op en hou je bij je eigen meningquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik troll niet maar mensen zeuren op me en daar houd ik niet van. En taalnazi's hou ik nou eenmaal niet van
Dus jij kan niet tegen kritiek?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet niet wat constructief betekend maar sorry ik zal niet meer ga weg opschrijvenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Constructief of een ander topic opzoeken, je kunt nu nog kiezen.
daarom zit ik ook in PUB.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dus jij kan niet tegen kritiek?
En jij wilt ook niet gecorrigeerd worden op fouten?
Wohoo we got a puber over here :3
Post geen dingen die niks toevoegen...quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet niet wat constructief betekend maar sorry ik zal niet meer ga weg opschrijven
Tsja, als jou enige doel is de boel komen verzieken zegt me dat al genoeg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
pub is leuk want je kan onzin topics maken zonder dat iemand er iets aan doet
Betere mods lijkt mij dus de oplossing
Voegt deze post van jou wel iets toe dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Post geen dingen die niks toevoegen...
NEE is niet mijn doel maar ik bedoel er wordt zowat alleen onzin gepostquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, als jou enige doel is de boel komen verzieken zegt me dat al genoeg.
Jij bent een van de grootste spammers hier, niet zo hypocriet doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
NEE is niet mijn doel maar ik bedoel er wordt zowat alleen onzin gepost
Waarom doe je er dan net zo hard aan mee?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
NEE is niet mijn doel maar ik bedoel er wordt zowat alleen onzin gepost
Omdat ik eerst dacht dat PUB bedoeld was voor onzin maar het niet werd beschreven, ik wist serieus niet dat al die topics serieus warenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan net zo hard aan mee?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat ik eerst dacht dat PUB bedoeld was voor onzin maar het niet werd beschreven, ik wist serieus niet dat al die topics serieus waren
PUB / [Lezen] FAQ & Policy Puber- en Tienertalkquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat ik eerst dacht dat PUB bedoeld was voor onzin maar het niet werd beschreven, ik wist serieus niet dat al die topics serieus waren
Er bestaat zoiets als een FAQ om te lezen wat de bedoeling isquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga naar FBquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hier een voorbeeld:
PUB / Dom voelen omdat je HAVO doet
Lijkt meer erop dat hij of zij wil pronken dat havo doet.
Ik doe VMBO en daar is ook enorme haat tegen. Maar je weet wel dat onder havo een hoop tuig zit. Daarom neem ik het niet zo snel serieus
Iig kutusers die denken dat flauwekultopics hier wel kunnen de weg naar ONZ of KLB wijzenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
De oplossing lijkt me nu wel duidelijk.
Dan heb je het mis, makkelijk toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |