quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef TNA het volgende:
Open houden, anders verspreiden de puberproblemen zich naar andere subfora.
Sfeer is inderdaad totaal onbelangrijk voor bestaansrechtquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:22 schreef Aldo-MC het volgende:
No offence maar er staan ook erg weinig topics in volgens mij heeft het behalve de sfeer ook gewoon nauwelijks bestaansrecht?
Ik was aan het uitzoeken hoe ik een dag op en neer kon naar Canterburyquote:
In ONZ of KLB zijn ook relletjes en rotzakken maar daar is het eigenlijk altijd wel druk. Ongeacht of de sfeer nou positief of negatief isquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Sfeer is inderdaad totaal onbelangrijk voor bestaansrecht
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In ONZ of KLB zijn ook relletjes en rotzakken maar daar is het eigenlijk altijd wel druk. Ongeacht of de sfeer nou positief of negatief is
prioriteitenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was aan het uitzoeken hoe ik een dag op en neer kon naar Canterbury
Maar we lezen mee heur
Daar moet op gemod worden idd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Naast de SC is het vooral een stel trolls dat doet alsof het 12 is en dan vet grappig overdreven verhaaltjes post om reacties uit te lokken en dan doen ze zo van hiehaho echt hun laptop.
maar die SC is het hele punt niet, dat gaat wel aardig, moet alleen een zetje krijgen na de reorganisatiequote:
Met de trein is het snelst.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was aan het uitzoeken hoe ik een dag op en neer kon naar Canterbury
Maar we lezen mee heur
Ik weet het, moet een verjaardagsuitje wordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Met de trein is het snelst.
Maar er is daar heel erg veel te zien voor 1 dag hoor
Dan pak je de trein in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het, moet een verjaardagsuitje worden
Of in NWSquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:02 schreef Luigi het volgende:
PUB is gewoon het zoveelste forum waar je je als TS lekker de tering in kunt laten schelden en belachelijk kunt laten maken, na ONZ en KLB en weet ik veel. Dat was het toen al (overbodig), dat is het nu nog steeds. Er wordt niet voor niks gelachen om al die nieuwe en oh zo broodnodige subfora.
Jezus, nu ga jij de combobreaker spelen, OMG, snap je nou helemaal niks?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of in NWS
KLB / geen de hel een kans
Sorry
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit alleen in de pub sc omdat NB overdag dicht is. Van mij betreft mag het wel weg, zonder de sc zou pub toch dood zijn op wat trolls na.
Luigi begonquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus, nu ga jij de combobreaker spelen, OMG, snap je nou helemaal niks?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit alleen in de pub sc omdat NB overdag dicht is. Van mij betreft mag het wel weg, zonder de sc zou pub toch dood zijn op wat trolls na.
Dat is een optie, een zwakke.quote:
Precies, je bent niet de doelgroepquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zal PUB niet missen maar ik ben dan ook niet de doelgroep, zit er alleen omdat we met de nachtbagger mensen zittendus als je ons een nieuwe dag SC geeft dan mag dit dicht van mij, of ja dicht.. het boeit me niet wat je er mee doet.
Waar moet ik dan vragen wat ik met mijn puistjes aan moet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben wel de doelgroep en ik vind pub een soort mix tussen sex/r&p als het een keer serieus is. Die vragen zouden in principe ook daar kunnen.
Lifquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar moet ik dan vragen wat ik met mijn puistjes aan moet?
Ik geef toch graag mijn mening.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, je bent niet de doelgroep
Maar stel nou dat we de topics hier 'schoon' kunnen houden ipv al het getroll, is deze stek dan niet veel beterquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben wel de doelgroep en ik vind pub een soort mix tussen sex/r&p als het een keer serieus is. Die vragen zouden in principe ook daar kunnen.
voor pubers wel jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar stel nou dat we de topics hier 'schoon' kunnen houden ipv al het getroll, is deze stek dan niet veel beter
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar stel nou dat we de topics hier 'schoon' kunnen houden ipv al het getroll, is deze stek dan niet veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |