Dit omvat het probleem tot in de kernquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:20 schreef leeell het volgende:
er is geen genie voor nodig om te zien dat de verloedering in de topics van pub wordt veroorzaak door mensen van 18+ met veelal een KLB/ONZ achtergrond
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef TNA het volgende:
Open houden, anders verspreiden de puberproblemen zich naar andere subfora.
Sfeer is inderdaad totaal onbelangrijk voor bestaansrechtquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:22 schreef Aldo-MC het volgende:
No offence maar er staan ook erg weinig topics in volgens mij heeft het behalve de sfeer ook gewoon nauwelijks bestaansrecht?
Ik was aan het uitzoeken hoe ik een dag op en neer kon naar Canterburyquote:
In ONZ of KLB zijn ook relletjes en rotzakken maar daar is het eigenlijk altijd wel druk. Ongeacht of de sfeer nou positief of negatief isquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Sfeer is inderdaad totaal onbelangrijk voor bestaansrecht
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In ONZ of KLB zijn ook relletjes en rotzakken maar daar is het eigenlijk altijd wel druk. Ongeacht of de sfeer nou positief of negatief is
prioriteitenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was aan het uitzoeken hoe ik een dag op en neer kon naar Canterbury
Maar we lezen mee heur
Daar moet op gemod worden idd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Naast de SC is het vooral een stel trolls dat doet alsof het 12 is en dan vet grappig overdreven verhaaltjes post om reacties uit te lokken en dan doen ze zo van hiehaho echt hun laptop.
maar die SC is het hele punt niet, dat gaat wel aardig, moet alleen een zetje krijgen na de reorganisatiequote:
Met de trein is het snelst.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was aan het uitzoeken hoe ik een dag op en neer kon naar Canterbury
Maar we lezen mee heur
Ik weet het, moet een verjaardagsuitje wordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Met de trein is het snelst.
Maar er is daar heel erg veel te zien voor 1 dag hoor
Dan pak je de trein in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het, moet een verjaardagsuitje worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |